AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Dette har pågått i 5 mnd, hva hadde du gjort? Anonymkode: eec17...6be
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Håper du mener eks-dama. Anonymkode: 7cd56...84a 19
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Håper du mener eks-dama. Anonymkode: 7cd56...84a Ikke enda eks-dama. Tenker og høre med dere damer om dette Anonymkode: eec17...6be
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke enda eks-dama. Tenker og høre med dere damer om dette Anonymkode: eec17...6be Hvis min kjæreste hadde sendt sexy bilder av seg sjøl til ei anna dame bak min rygg, og jeg fant det ut, hadde han blitt singel i går. Anonymkode: 7cd56...84a 10
anon321 Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 Okei. Hva mener du er grunnen til at det skal være greit at hun har gjort det da? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 1 minutt siden, anon321 said: Okei. Hva mener du er grunnen til at det skal være greit at hun har gjort det da? Vurdere og dumpe hun, dette er ikke greit å har såret meg veldig. Anonymkode: eec17...6be 2
bestelvenn Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Selvfølgelig dumper du hun? Dette er nok ikke første gang, og mest sannsynelig har hun også hatt sex med andre menn. Kjenner flere jenter som holder på slikt i forhold, og de er ALLTID utro, med flere personer tilogmed. Bare dump hun. Hun har null respekt for deg, følelsene dine og forholdet deres. Hun pisser på relasjonen deres, rett og slett... Ugh... Hater sånne hoes. 2
M Mads Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Hvis dere ikke har barn, dump henne. hvis dere har barn, be hu vokse opp og prat sammen. Hun søker spenning. Dette kan du også tilby henne 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 33 minutter siden, M Mads said: Hvis dere ikke har barn, dump henne. hvis dere har barn, be hu vokse opp og prat sammen. Hun søker spenning. Dette kan du også tilby henne Har flere ganger utrykket for spenning i samtykke, men da sier henne : Nei, vil bare ha deg. Har ment å kanskje åpne litt for morro på samtykke.. 1 hour ago, bestelvenn said: Selvfølgelig dumper du hun? Dette er nok ikke første gang, og mest sannsynelig har hun også hatt sex med andre menn. Kjenner flere jenter som holder på slikt i forhold, og de er ALLTID utro, med flere personer tilogmed. Bare dump hun. Hun har null respekt for deg, følelsene dine og forholdet deres. Hun pisser på relasjonen deres, rett og slett... Ugh... Hater sånne hoes. Har dumpet hun og flytter til ny leilighet. Føler at hun har pisset på meg. Har betalt for alt, mens hun har vært hjemme.. Så dette svir veldig hardt på hjertet mitt... Fllere ganger gått på toalette i en halv time og grått. Har fortalt min sjef hva som skjer, men dette går utover min arbeid. Overførte hun ikke lenge siden penger til Tesla... f*** Anonymkode: eec17...6be 1
mulllakrekar Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har flere ganger utrykket for spenning i samtykke, men da sier henne : Nei, vil bare ha deg. Har ment å kanskje åpne litt for morro på samtykke.. Har dumpet hun og flytter til ny leilighet. Føler at hun har pisset på meg. Har betalt for alt, mens hun har vært hjemme.. Så dette svir veldig hardt på hjertet mitt... Fllere ganger gått på toalette i en halv time og grått. Har fortalt min sjef hva som skjer, men dette går utover min arbeid. Overførte hun ikke lenge siden penger til Tesla... f*** Anonymkode: eec17...6be du har gjort rett, damen din er dårlig... glem henne nå min venn, finn en ny dame som ikke er hore
The Rosestarwoman Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 Kanskje hun ville ha et åpent forhold eller noe og ville ikke si det til deg.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #12 Skrevet 20. februar 2021 The Rosestarwoman skrev (26 minutter siden): Kanskje hun ville ha et åpent forhold eller noe og ville ikke si det til deg. Er ikke åpenhet dette. Anonymkode: 7cd56...84a 3
The Rosestarwoman Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke åpenhet dette. Anonymkode: 7cd56...84a Nei det vet jeg, men kanskje hun ville hs et mer åpent forhold, mdn ikke ville si noe til typen sin
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 The Rosestarwoman skrev (2 minutter siden): Nei det vet jeg, men kanskje hun ville hs et mer åpent forhold, mdn ikke ville si noe til typen sin Det er bare helt vanlig utroskap. Anonymkode: 7cd56...84a 3
bestelvenn Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har flere ganger utrykket for spenning i samtykke, men da sier henne : Nei, vil bare ha deg. Har ment å kanskje åpne litt for morro på samtykke.. Har dumpet hun og flytter til ny leilighet. Føler at hun har pisset på meg. Har betalt for alt, mens hun har vært hjemme.. Så dette svir veldig hardt på hjertet mitt... Fllere ganger gått på toalette i en halv time og grått. Har fortalt min sjef hva som skjer, men dette går utover min arbeid. Overførte hun ikke lenge siden penger til Tesla... f*** Anonymkode: eec17...6be Minner meg om bestekompisen min og eksen hans, hun bare tømte lommeboka hans - pulte på andre og gadd ikke svare på telefonen en gang. Forventet ALT av han - ga null tilbake. Han fant jo ut at hun hadde sendt sexy/naken bilder til MANGE og sexy meldinger med eksen, tilbringt tid og sovet hos eksen og andre gutter. Bak ryggen hans. Dette er jenter som er redd for å være alene, super usikre på seg selv - og er såpass uselvstendige at dem såvidt vet hvordan man går inn i nettbanken. Du fortjener bedre, hun trenger å jobbe med seg selv og bli bevisst på mønsteret sitt og få selvinnsikt, men dessverre er det lettere sagt enn gjort for slike individer Ønsker deg alt godt og lykke til fremover. Bare ikke ta hun tilbake, og aldri nøye deg med noe du tenker er "second best" 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 Jeg tenker at enten så føler hun at hun ikke får nok opperksomhet fra deg, eller så prøver hun å gjøre deg sjalu tilbake, om hun føler at du holder på med noe liknende. Tviler på at hun er forelska i fyren egentlig. Anonymkode: 17cda...7ec 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har flere ganger utrykket for spenning i samtykke, men da sier henne : Nei, vil bare ha deg. Har ment å kanskje åpne litt for morro på samtykke.. Har dumpet hun og flytter til ny leilighet. Føler at hun har pisset på meg. Har betalt for alt, mens hun har vært hjemme.. Så dette svir veldig hardt på hjertet mitt... Fllere ganger gått på toalette i en halv time og grått. Har fortalt min sjef hva som skjer, men dette går utover min arbeid. Overførte hun ikke lenge siden penger til Tesla... f*** Anonymkode: eec17...6be Uff hun høres ikke ut som en bra dame. Anonymkode: 17cda...7ec
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Skrevet 20. februar 2021 Herregud a. Ta og pakk tingene hennes og ring et flyttebyrå og gi de adressen til foreldrene. Så blir tingene hennes oppbevart på et trygt sted imens hun, ja samme. Du skal finne noe bedre. Du har funnet en så da klarer du å finne en til. Dette er lost case. Anonymkode: a6e34...f1b 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #19 Skrevet 20. februar 2021 Hadde dumpet henne tvert! 👊🏻 Anonymkode: a291c...777 2
Pia Sofia Skrevet 21. februar 2021 #20 Skrevet 21. februar 2021 Og den bilen du betalte for får hun selvfølgelig ikke beholde! Men tviler vel egentlig på at noen bare setter over en halv mill til en annen, spesielt om man ikke er gift. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå