Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis Erna og Bent Høie dro på ferie til Kanariøyene nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt som Ted Cruz. 

Anonymkode: 729a3...3ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Litt som Ted Cruz. 

På samme måte som om Erna satt og spilte Mario Kart istedenfor å jobbe, mens titusener dør av korona, slik som Joe Biden.

Anonymkode: 49f01...f41

Skrevet

Hadde tenkt at de drar sikkert dit for å fylle opp D-vit lagrene....,;-)

Skrevet

Jeg har bare en tanke om politikere og det er at de er alle en gjeng hyklere.

Men jeg tenker egentlig at alle verdens mennesker er en gjeng hyklere.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

At de var ekstremt dobbeltmoralske. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (5 minutter siden):

Jeg har bare en tanke om politikere og det er at de er alle en gjeng hyklere.

Men jeg tenker egentlig at alle verdens mennesker er en gjeng hyklere.

Så det vil si at du ser på deg selv som en hykler også da?

Skrevet (endret)
Catalina Culès skrev (2 minutter siden):

Så det vil si at du ser på deg selv som en hykler også da?

Selvsagt

Jeg er også skyldig i hykleri noen ganger.

Alle mennesker er hyklere, men noen er større hyklere enn andre.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tenkt at de var et umake par. Og lurt på hva de gjorde på Gran Canaria.

Og så hadde jeg tenkt at Erna og Bent Høie høres ut som personer som går på kortspillkvelder på torsdager hos venner i nabolaget. Og drikker sherry.

Dette tror jeg ikke at jeg skal spekulere mer på. Jeg får opp noen ganske bisarre mentale bilder.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok ikke bli overrasket, Høie har jo f. eks. selv vært på hytta mens det har blitt messet om at alle andre skal unnlate å dra på egne hytter. 

Det er tydeligvis forskjell på kong Salomon og meningmann. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde håpet at Kanariøyene ble stengt for inn- og utgående fly-og skipstrafikk mens de var der og at internett og telefonlinjene der streiket. For noen måneder, minst.
Og - send gjerne Nakstad og Guldvog med på turen.

Skrevet

Da hadde det iallefall vært et bevis på at viruset ikke er så ekstremt farlig som de vil ha det til. Når Erna ikke skal ta vaksinen ennå fordi hun føler seg «i god form» og så hadde lagt ut på reise- da er det bare å åpne opp samfunnet. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av PåPlass
Skrevet (endret)

Spørst  hva ektefellen til Erna (Sindre ) hadde  sagt om det 😪Og samboeren til Bent Høie😁

Endret av Skybe
Skrevet (endret)

Litt morsomt er det å se Nakstad sitte og kose seg på hytta da :) Eliten kan rømme fra byen, mens vanlig folk får tredde ned tiltak over ørene som må følges :) Skulle ikke forundre meg om en av dem tar seg en tur snart til Syden. 

Endret av Sylveon
  • Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Hadde vært bra, de trenger ferie begge to, kanskje tåken hadde lettet for dem også. Tenk å komme levende hjem fra helvete. Det måtte gjort inntrykk i positiv retning.

Skrevet
On 2/20/2021 at 12:14 AM, AnonymBruker said:

Litt som Ted Cruz. 

Jeg tror dette er en av de positive sidene ved Janteloven. Alle som har vokst opp i Norge har fått den inn mer eller mindre mer morsmelka, og vet at man skal ikke tro man står over andre. 

Derfor tror jeg ikke Solberg eller Høie ville ha gjort det. Hadde de vokst opp i USA kunne de ha funnte på å gjort det.

• Opprett ny...