AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Takker for svar! Anonymkode: ec9b4...7d3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Nei, er mitt svar. Så skal vi se forskjellen på svar på disse to trådene. Anonymkode: ec9b4...7d3 1
Hannah80 Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 De fleste? Jeg plukker jo ikke opp folk på gata. Men ja, jeg kan ha sex uten følelser. 5
Trolltunge Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Nei. Jeg kan (kunne) ha sex uten å elske, men ikke uten tiltrekning og trygghet. Som også er følelser. 8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): De fleste? Jeg plukker jo ikke opp folk på gata. Men ja, jeg kan ha sex uten følelser. Bare fordi du er kåt og tar med deg en hjem fra byn f.eks. Og lite kritisk til utseende osv? Anonymkode: ec9b4...7d3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 Nei kan ikke det, jeg er demiseksuell, så det funker ikke for meg. Anonymkode: 9f8c8...852 2
CorvusCorax Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 De fleste menn? Hva vil det si? Jeg kunne teknisk sett hatt sex med en random mann om jeg var singel og sprengkåt. Men det handler om selvrespekt - ikke følelser. En av mine ekser (langvarig forhold) hadde jeg sex med på tredje date. Jeg hadde ikke følelser for ham da - og de utviklet seg ikke før etter mange måneder sammen.
M Mads Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 Dette er det ikke noe fasit på. Noen liker A noen liker B.
Hannah80 Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare fordi du er kåt og tar med deg en hjem fra byn f.eks. Og lite kritisk til utseende osv? Anonymkode: ec9b4...7d3 Jeg ligger utelukkende med damer. Og klart jeg har en standard. Men jeg trenger ikke ha følelser for dem. Jeg blir ekstremt sjeldent betatt/interessert/forelska. 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #12 Skrevet 19. februar 2021 CorvusCorax skrev (5 minutter siden): De fleste menn? Hva vil det si? Jeg kunne teknisk sett hatt sex med en random mann om jeg var singel og sprengkåt. Men det handler om selvrespekt - ikke følelser. En av mine ekser (langvarig forhold) hadde jeg sex med på tredje date. Jeg hadde ikke følelser for ham da - og de utviklet seg ikke før etter mange måneder sammen. Men du likte han vel? Som nevnt lite kritisk til utseende osv bare fordi du var kåt. Anonymkode: ec9b4...7d3
CorvusCorax Skrevet 19. februar 2021 #13 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men du likte han vel? Som nevnt lite kritisk til utseende osv bare fordi du var kåt. Anonymkode: ec9b4...7d3 Ja? Og ja, jeg var ikke opptatt av utseende hans. Nå vet jeg at det er viktig om et forhold skal vare over lengre tid. Det må være en fysisk attraksjon. Man må like noen uansett om man er mann eller kvinne. Om du prøver å sikte til at menn ikke liker deg. Jo, de likte deg - ellers hadde de ikke orket styret. Men like er ikke det samme som å være forelsket eller føle en attraksjon/kjemi. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 Ja, jeg kan ha sex uten å ha følelser for fyren. Er ofte kåt, og da er jeg mer opptatt av å få pikk i meg enn å dyrke følelser. Er jeg ikke tilfreds etter en omgang eller to (om sexen var tam f eks), kan jeg kle på meg og stikke- og aldri møte vedkommende igjen. K35 Anonymkode: 0054f...8fb 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 Ikke over tid, nei. Anonymkode: 38ab1...366 1
Gjest NoDiablo Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke over tid, nei. Anonymkode: 38ab1...366 Viktig faktor
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 Jeg forelsker meg ved første blikk. I sommer var jeg på et nach, og i det det begynte å bli kjedelig kom plutselig DEN kjekke fyren inn. Jeg fikk følelser umiddelbart og endte med å ligge med han samme kveld og dagen etter der igjen, før jeg fant ut at han var en hore og da forsvant følelsene mine med en gang og jeg brøt kontakten med han. Så følelser kan komme og gå på et knips, men de må være tilstede i «gjerningsøyeblikket» 😂, altså for at jeg skal være seksuelt tiltrukket. Det er ikke noe vits å prøve å bli «venner» med meg først liksom, enten så er følelsene der eller ikke. Anonymkode: ebe7b...8d3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Skrevet 20. februar 2021 Ja. Jeg har dratt med flere mannfolk hjem som jeg visste det aldri kom til å bli noe mer med, selv om de var greie og kjekke som fy 🤩 Over tid ville det kanskje blitt annerledes, så jeg har holdt meg til bruk og kast mentaliteten når jeg har vært singel 😄 Anonymkode: d78de...43e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #19 Skrevet 20. februar 2021 Jeg kan ha ONS uten følelser, men ikke mer enn det. Er følelsesmenneske og hvis jeg har sex flere ganger med samme person så utvikler jeg følelser. Anonymkode: 38ebf...171
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Skrevet 20. februar 2021 Nei. Ingen. Sex uten følelser føles som overgrep på sjelen og får meg til å legge en mann for hat. Jeg har hatt sex med tre menn jeg ikke hadde følelser for. Overser dem eller gir dem "rottegift-blikket" om jeg møter en av dem tilfeldig. Anonymkode: 619de...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå