AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Noen som vet? Anonymkode: 31a2d...928
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 En lue? Overalt omtrent. Anonymkode: 54bdf...641 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 Er du kvinne eller mann? Hvis du er mann; barber av deg alt. Kvinne; lue? Anonymkode: bdb18...1a0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Etzy? der er det et stort utvalg i spennende skjal og luer, iparykk.no (iwig.com) Har masse rimelige parykker for både kvinner og menn, hår deler osv 😊 Anonymkode: 20297...de9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Kjøp et flott silkesjal og bruk det på hodet, ala Kim fra Sex and the City da hun mistet håret ? Anonymkode: 173a8...60b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Da jeg hadde kreft og mistet håret kjøpte jeg noen fine sjal på Lindex og glitter. Finn din størrelse og så kan du eventuelt søke på det på nett. Kommer an på måten man vil knyte på. Jeg fikk tips av Ida på Instagramkontoen kreftutenfilter. Nå har håret begynt å komme ut igjen, så jeg bruker ikke lenger hodeplagg så mye. Men sveisen er ikke så lekker, så bruker de fortsatt litt. Anonymkode: 92eb6...f10
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 15.00): Da jeg hadde kreft og mistet håret kjøpte jeg noen fine sjal på Lindex og glitter. Finn din størrelse og så kan du eventuelt søke på det på nett. Kommer an på måten man vil knyte på. Jeg fikk tips av Ida på Instagramkontoen kreftutenfilter. Nå har håret begynt å komme ut igjen, så jeg bruker ikke lenger hodeplagg så mye. Men sveisen er ikke så lekker, så bruker de fortsatt litt. Anonymkode: 92eb6...f10 Takk for svar Skal sjekke det ut, er så dårlig på å være kreativ med å få det på, knytter som en gammel kone, og nå er det ikke så lenge håret henger på så jeg må nok begynne å bruke noe hver dag. Anonymkode: 31a2d...928 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 Det finnes mange fine spesiallagde luer for de som mister håret. En tynn lue kan ofte se litt rart ut, hodet blir lite uten hår, så disse luene er ofte sydd med legg i flere lag osv. Søk på «hodeplagg» på nett. Parykksalonger har ofte også slike til salgs, men antagelig rimeligere på nett. Jeg har brukt luer av bambus, som er veldig mykt og godt mot hodet. Alopecia i mitt tilfelle. Anonymkode: 5ec5d...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for svar Skal sjekke det ut, er så dårlig på å være kreativ med å få det på, knytter som en gammel kone, og nå er det ikke så lenge håret henger på så jeg må nok begynne å bruke noe hver dag. Anonymkode: 31a2d...928 ❤️ Anonymkode: 76caa...410 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det finnes mange fine spesiallagde luer for de som mister håret. En tynn lue kan ofte se litt rart ut, hodet blir lite uten hår, så disse luene er ofte sydd med legg i flere lag osv. Søk på «hodeplagg» på nett. Parykksalonger har ofte også slike til salgs, men antagelig rimeligere på nett. Jeg har brukt luer av bambus, som er veldig mykt og godt mot hodet. Alopecia i mitt tilfelle. Anonymkode: 5ec5d...ef8 Takk for svar, Alopecia her og, sikkert i kombinasjon med hormoner og strålebehandling for noe annet enn kreft. 😄 Har så mye å velge i. Men hadde en stor Alopecia "flekk" for et par år siden så har på en måte gått rundt og ventet på å få det igjen og nå når det løsner i festet så er nok "slaget tapt". Anonymkode: 31a2d...928
mulllakrekar Skrevet 21. februar 2021 #13 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 15.01): Hijab Anonymkode: b2375...7dd enig med han her, hijab er noe kvinner bør bruke uansett man mister håret eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå