Cerasus Skrevet 19. februar 2021 #1 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) Trenger nye sko til styrketrening; knebøy, markløft, etc. På lenger sikt tenker jeg å skaffe løftesko spesifikt for knebøy og olympiske løft, men enn så lenge ønsker jeg ikke å legge fullt så mye penger i det. F.eks. koster Legacy lifter en del. Nå vurderer jeg blant annet Converse / All star, men også for eksempel Nike Metcon. Noen som trener i Converse og synes det funker, eller motsatt, er helt krise? Eller som har tips til andre sko som passer til styrketrening?Skoene skal altså ikke brukes til kondisjonstrening som f.eks. løping. Endret 20. februar 2021 av Cerasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Stå på sokkelesten Anonymkode: 4c3c1...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Del Skrevet 21. februar 2021 Ikke bruk converse. Anonymkode: 23e59...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Del Skrevet 21. februar 2021 Converce er helt brukbart til mark og bøy 👍 Anonymkode: 7a50e...218 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 21. februar 2021 #5 Del Skrevet 21. februar 2021 Cerasus skrev (På 19.2.2021 den 23.34): Trenger nye sko til styrketrening; knebøy, markløft, etc. På lenger sikt tenker jeg å skaffe løftesko spesifikt for knebøy og olympiske løft, men enn så lenge ønsker jeg ikke å legge fullt så mye penger i det. F.eks. koster Legacy lifter en del. Nå vurderer jeg blant annet Converse / All star, men også for eksempel Nike Metcon. Noen som trener i Converse og synes det funker, eller motsatt, er helt krise? Eller som har tips til andre sko som passer til styrketrening?Skoene skal altså ikke brukes til kondisjonstrening som f.eks. løping. Som allerede nevnt. Funker fint til mark, bøy, militærpress etc. kanskje enda bedre i sokkelesten, men det er ikke alltid aktuelt 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Del Skrevet 22. februar 2021 Converse og Vans (evt andre flate sko med støtte) er gull. Anonymkode: 07c12...714 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 24. februar 2021 #7 Del Skrevet 24. februar 2021 Begge deler fungerer helt supert. Brukt nike metcon, converse, reebook nano selv. Foretrekker nok sokkelesten til de tyngste markløftene, og reebok nano til knebøy, men ellers er alle de nevnte gode. Man må faktisk jobbe med ankelmobiliteten om man ikke bruker skiver under hælen ved knebøy, det vil jeg påstå er positivt, også etter man har begynt med løftesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bet-t-ina Skrevet 24. februar 2021 #8 Del Skrevet 24. februar 2021 Om du ikke er plattfot, ikke bruk Converse. Det finnes garantert billige treningssko som er mye bedre enn Converse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå