AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Er nå i uke 31. I går kjente jeg masse liv, i dag mye mindre. Tar kontakt med føden hvis det ikke tar seg opp utover natten. Noen som har samme erfaring? Anonymkode: 08642...142
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Jepp, er veldig varierene her også, uke 30+4. Men jeg kjenner bevegelser når jeg fokuserer på det, eller dytter litt på, men kjenner at jeg blir småbekymra. Men tror ungen har snudd seg eller no, for jeg kjenner sparkene mer mot blære og rygg, er derfor vanskeligere å kjenne også. Kontakt føden om du er usikker! Anonymkode: 20d1a...0b8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Er i uke 29 og veldig varierende. Blir helt stressa de dagene det er mindre men da ligger hun somregel langt nede. Jeg har lavtliggende livmor forran så tror det kan ha noe med saken å gjøre? Anonymkode: 388a8...f9b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Jeg har vært og er mye bekymra for lite liv. Er i uke 39 og syns egentlig ble mer variasjon etter uke 30-32 når det liksom skal stabilisere seg. Noen dager er det masse liv, andre dager føler jeg hun så vidt gidder og åle seg rundt. Har vært innom føden en gang og har snakket mye med jordmor om dette. Ingenting som tyder på at noe er galt med babyen min. Likevel er det er skikkelig tøft, men jeg prøver å stole på at dette er mønsteret til min baby. Hun er aktiv noen dager og rolig andre. Jeg teller heller aldri bevegelser så sant jeg ikke vurderer å ringe føden, for det gjør meg generelt urolig og stressa. Uansett så kan det være helt normalt med rolige dager. Men som alle andre sier, ring heller føden en gang for mye enn en for lite. Og vær bestemt på hva som er normalt for din baby om du ringer! Ble sjokkert da jeg ringte hvor lite på alvor jeg ble tatt. Anonymkode: 206fd...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå