Gå til innhold

Kan du som mann ha sex med de fleste damer uten følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får inntrykk av at menn kan ha sex med de fleste uten følelser og trenger ikke like bare fordi de er kåt. Ditt inntrykk og erfaring. 

Anonymkode: bb6b9...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: a15d7...530

Skrevet

Ja, sex er best uten følelser. Bare å nyte, tømme og dra :) 

Anonymkode: a6882...029

Skrevet

Ja, har det inntrykket.. Min mann har ligget med haugevis av damer i thailand.. Tipper han ikke hadde følelser for noen av dem. 

Anonymkode: 3efd9...cb1

Skrevet

Av og til så virker det nesten som at menn har mer følelser for andre menn. De er så sykelig opptatt av at de skal bli godkjent av andre menn. 

Anonymkode: 98597...209

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, har det inntrykket.. Min mann har ligget med haugevis av damer i thailand.. Tipper han ikke hadde følelser for noen av dem. 

Veldig bra at du godkjenner mannens sexturer til Thailand. Vi menn har et stort behov som trenger utløp :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig bra at du godkjenner mannens sexturer til Thailand. Vi menn har et stort behov som trenger utløp :) 

Måtte jo det, ellers kunne det ikke bli oss 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

LOL, så stort behov at man må bestille flybillett til thailand for å få utløp? hhahah

Anonymkode: 98597...209

Skrevet

Det kan de fleste kvinner også. Å være kåt er ikke det samme som kjærlighet. Har jeg lyst til å ha sex med hvem som helst? Nei, men jeg kan om jeg ønsket det. Slik er det vel for de fleste menn også. Slutt med den generaliseringen. 

• Liker 5
Skrevet

Ikke akkurat hvem som helst da, må jo tenne på de. Av og til tenner man jo på totalt "feil" personer, det være sg aldersmessig og..... hva skal man si.... sosialt ?

Anonymkode: 0f221...ea9

• Liker 2
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 64881...90d

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Æsj for en gris.

Anonymkode: 64881...90d

• Liker 3
Skrevet
CorvusCorax skrev (11 minutter siden):

Det kan de fleste kvinner også. Å være kåt er ikke det samme som kjærlighet. Har jeg lyst til å ha sex med hvem som helst? Nei, men jeg kan om jeg ønsket det. Slik er det vel for de fleste menn også. Slutt med den generaliseringen. 

Dette er typisk menn.,,

Noen damer, men ikke i nærheten av hva menn gjør. 

Sex uten følelser og gjerne ser ned på de etterpå. 

Skrevet

Vi kvinner kan også ha sex uten følelser.  Og vi kan ha sex flere ganger med samme person uten å utvikle følelser også. 

• Liker 6
Skrevet

Både menn og kvinner kan ha sex uten følelser.

Kanskje på tide og slutte å framstille det som at det bare er menn som kan det.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er typisk menn.,,

Noen damer, men ikke i nærheten av hva menn gjør. 

Sex uten følelser og gjerne ser ned på de etterpå. 

Nei, det er ikke typisk menn. Det er typisk de fuckboysa du har knullla eller eksene dine. Men det er ikke typisk for menn. 

Med en slik holdning blir det lett en selvoppfyllende profeti. 

• Liker 2
Skrevet

Fra gammelt av var det menn som hadde seg horer osv. Ikke damer. Og det er mer typisk for menn enn damer. Kaldt og kynisk. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, bare deilig det, når ikke sex på hjemmebane fungerer som ønsket.

Å kunne ha sex av beste kvalitet, gi og ta, er heilt fantastisk, da uten følelser.

Anonymkode: 43b7e...f64

Skrevet

Nei det er ikke vanlig for meg. Jeg har ikke lyst å knulle ei random jente hvis vi ikke er i forhold. Da tar jeg mye heller en runk.

Anonymkode: 63346...97c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Får inntrykk av at menn kan ha sex med de fleste uten følelser og trenger ikke like bare fordi de er kåt. Ditt inntrykk og erfaring. 

Ja, hilsen mann 45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...