Gå til innhold

Typen blir sint når jeg viser former?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får nesten ikke lov å gå i klær som viser formene mine, altså brystene da. De er over gjennomsnittet i størrelse. Da er det snakk om litt strammere klær. 

Om vi skal ut å møte folk, å jeg tenker å ha på meg en tettsittende genser, siden jeg føler meg mest vel og feminin i litt strammere klær så kommer han med kommentarer som "Skal du ha på deg det?" "Synes du burde ha på deg noe mindre avslørende" og sånne type ting, har skjedd at når vi går ute om jeg har hatt på meg en singlet og en jakke, at han tar tak i jakken å "retter" på den for å skjule.

Dette skjer ofte..

Altså, jeg føler går ikke med utringing en gang, jeg kan jo ikke noe for hvordan jeg er skapt? Han mener at jenter med naturlig store bryster vil signalisere mer sex eller noe.. 

Han er jo en kjempesnill person ellers, han virker ikke særlig sjalu av seg heller? men akkurat på dette er han skikkelig påpasselig.

Anonymkode: 30152...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som han bare ikke liker en "utfordrende" klesstil. Men han har valgt deg med den klesstil du har og liker, så det skal du bare fortsette med. 
Personlig liker jeg at kjæresten synes jeg er fin i klesveien. Men går med hva jeg vil :)

Anonymkode: 092fa...7a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er som kollegaen min som har dristige klær når det kommer til bryspartiet. Utringninger og pølseskinnoverdeler. Helt åpenbart at hun ikke ser selv hvor ille det er. 

Spør noen venninner om deres ærlige mening.

Anonymkode: c20cd...97e

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du er som kollegaen min som har dristige klær når det kommer til bryspartiet. Utringninger og pølseskinnoverdeler. Helt åpenbart at hun ikke ser selv hvor ille det er. 

Anonymkode: c20cd...97e

Blir du litt for kåt på jobb? 

Anonymkode: def78...d63

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er han? Din lokale prest?

Enten så får du bare gi etter og la han kontrollere deg eller så står du opp for deg selv og fortelle at han får holde kjeft. 

Hans usikkerhet skal ikke gå utover deg. Han er IKKE verdt det. 

Endret av Kenelz
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han mener at jenter med naturlig store bryster vil signalisere mer sex eller noe.. 

Han får finne seg ei dame med små pupper da. Problem solved. 

Anonymkode: def78...d63

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg får nesten ikke lov å gå i klær som viser formene mine, altså brystene da. De er over gjennomsnittet i størrelse. Da er det snakk om litt strammere klær. 

Om vi skal ut å møte folk, å jeg tenker å ha på meg en tettsittende genser, siden jeg føler meg mest vel og feminin i litt strammere klær så kommer han med kommentarer som "Skal du ha på deg det?" "Synes du burde ha på deg noe mindre avslørende" og sånne type ting, har skjedd at når vi går ute om jeg har hatt på meg en singlet og en jakke, at han tar tak i jakken å "retter" på den for å skjule.

Dette skjer ofte..

Altså, jeg føler går ikke med utringing en gang, jeg kan jo ikke noe for hvordan jeg er skapt? Han mener at jenter med naturlig store bryster vil signalisere mer sex eller noe.. 

Han er jo en kjempesnill person ellers, han virker ikke særlig sjalu av seg heller? men akkurat på dette er han skikkelig påpasselig.

For en klein type du har funnet deg. Grøss. Dum er han også...Damer med små pupper kan signalisere sex like mye som de med store. Si det til han. 

Jo, han er sjalu. Han vil ikke at andre skal se og du kun er for hans øyne. 

Anonymkode: eb222...2e9

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at han virker sjalu og kontrollerende, for hvorfor skulle han ellers bry seg om at du signaliserer noe seksuelt? Det vil si, med mindre det handler om religiøse grunner eller at han har vokst opp i et veldig prektig miljø. Det er helt vanlig å gå med litt trange klær i dag og vise litt kløft.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts burde sette pris på at han ikke vil at du skal gå rundt som en slut. 
Hva om typen din hadde hatt stor kuk og likte å gå rundt i tights som tydelig viste konturene av kuken. Ville du likt det? Går ut på det samme. 

Anonymkode: 2de60...4e1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslodamen skrev (Akkurat nå):

Bryster er altså ikke et kjønnsorgan, så det kan ikke sammenlignes. Cameltoe blir derimot tilsvarende ditt eksempel.

Bryster har samme sexappeal. Ikke for ingenting menn elsker å stirre på pupper. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bryster har samme sexappeal. Ikke for ingenting menn elsker å stirre på pupper. 

Det kan ikke sammenlignes likevel, kvinner viser puppene hver dag når de ammer. Et kjønnsorgan er noe mye mer privat enn en kvinnes bryster. En mann med sterke armer og et godt trent brystparti har også sexappeal, skal han skjule formene sine i baggy klær? Nei, vis frem puppene dine med stolthet, Ts. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslodamen skrev (3 minutter siden):

Det kan ikke sammenlignes likevel, kvinner viser puppene hver dag når de ammer. Et kjønnsorgan er noe mye mer privat enn en kvinnes bryster. En mann med sterke armer og et godt trent brystparti har også sexappeal, skal han skjule formene sine i baggy klær? Nei, vis frem puppene dine med stolthet, Ts. 

ok

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det litt motsatt. Mannen mente jeg kler på meg litt for mye. Han ønsket å se meg mer i noe med dyp kløft. Til nød gikk jeg med stramme topper/gensere. Men det var et visst press til å gå med noe jeg ikke ville gått med til vanlig. Jeg sa klart i fra om at jeg går med det JEG er mest komfortabel med. Det fikk han respektere, eller gå. Nå har han blitt i 10 år, så han respekterer mitt valg fremdeles. Sett ned foten, ts. Din kropp, ditt valg!

Anonymkode: 0a8e3...aa4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Her er en fin balansegang mellom kontrollerende oppførsel og det å ville deg vel.

Mitt råd er - som andre her har foreslått - å spørre en venninne om råd. Ta gjerne bilder av deg selv med de "forbudte" toppene på og spør om deres ærlige mening.

Jeg er tilhenger av at man skal få gå kledd i det man vil, men jeg mener også at ikke alt er like kledelig på alle. Selv kan jeg godt ha en tettsittende genser selv om jeg har store pupper. Jeg ser bedre ut i en v-hals enn en høyhalset genser - sist nevnte gjør at det blir "bare" pupper og ingen balanse.

Jeg mener at "å dekke deg til" er noe helt annet enn å hjelpe deg med å kle deg flatterende. Det første kan han godt slutte med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blondie65 said:

Her er en fin balansegang mellom kontrollerende oppførsel og det å ville deg vel.

Mitt råd er - som andre her har foreslått - å spørre en venninne om råd. Ta gjerne bilder av deg selv med de "forbudte" toppene på og spør om deres ærlige mening.

Jeg er tilhenger av at man skal få gå kledd i det man vil, men jeg mener også at ikke alt er like kledelig på alle. Selv kan jeg godt ha en tettsittende genser selv om jeg har store pupper. Jeg ser bedre ut i en v-hals enn en høyhalset genser - sist nevnte gjør at det blir "bare" pupper og ingen balanse.

Jeg mener at "å dekke deg til" er noe helt annet enn å hjelpe deg med å kle deg flatterende. Det første kan han godt slutte med. 

Hvor store da? Er forskjell på d cup og k cup og hvor tacky det kan slå ut

Anonymkode: 79034...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvorfor han reagerer. Er det sjalusi er det ikke greit. Er det slik at han synes det blir for tacky, og ikke ser bra ut, kan jeg ha forståelse for det. Det er lov å hjelpe hverandre litt. 

Både jeg og mannen kommenterer det om den andre bommer på stilen i det vi skal ut døra. Det kan være et plagg som er lite flatterende, at man er under-/overdressed for hva vi skal. Og jeg håper inderlig at han hadde sagt fra om jeg (kvinne 40) møtte opp i et alt for trangt og kort skjørt. 

Anonymkode: 4f990...796

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...