#frøken Skrevet 5. mars 2021 #21 Skrevet 5. mars 2021 Min mann sto for bestillinge og den eneste «ordren» han fikk gra meg var: velg blomster i sesong. Giftet meg i mai og fikk en bukett med rosa peoner. Og mannen fikk halv pris på buketten fordi de var så overrasket over at en mann sto for bestillingen. Hentet buketten samme dag som jeg giftet meg. 1
kantarella Skrevet 5. mars 2021 #22 Skrevet 5. mars 2021 #frøken skrev (1 minutt siden): Min mann sto for bestillinge og den eneste «ordren» han fikk gra meg var: velg blomster i sesong. Giftet meg i mai og fikk en bukett med rosa peoner. Og mannen fikk halv pris på buketten fordi de var så overrasket over at en mann sto for bestillingen. Hentet buketten samme dag som jeg giftet meg. Fra gammelt av var det mannen som skulle stå for det! Veldig fin tradisjon egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #23 Skrevet 7. mars 2021 Vi bestilte gjennom blomsterforretning, et par måneder før bryllupet. Bestilte brudebukett, borddekorasjoner til alle bordene (inkl. kakebordet og gavebordet), knappehullsbukett til mannen, blomster til håret til forloveren min m.m. Brudebuketten laget de ut fra et par bilder jeg hadde funnet av en bukett jeg likte. De så ikke bilder av kjolen min. Buketten ble perfekt, akkurat som på bildene og perfekt for kjolen. Moren min hentet alle blomstene samme formiddag. Vi hadde vielse kl. 14. Anonymkode: b52d7...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå