Gå til innhold

Ok å gå uten BH så lenge ikke brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man vil jo da se den naturlige formen på brystene mer og det vil bevege seg mer i område. Er det innafor på jobb? Er 34 har størrelse A cup. Skal selvfølgelig skjule brystvortene. 

Anonymkode: 03a05...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags yrke har du da?

Anonymkode: 808c6...6aa

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er da OK å gå uten BH uansett? Det er ikke påbudt, liksom...

Skrevet (endret)

Det burde jo være ok uansett spør du meg, men slik er det desverre ikke når kvinnekroppen blir hyperseksualisert. Hvilken type jobb? 

Tror du slipper mer unna med det med en A cup, enn meg som har H cup 😂 Jeg er litt misunnelig! 

Endret av TulleJenny
  • Liker 5
Skrevet

Alltid ok å gå uten :)

Anonymkode: aee6c...25f

• Liker 9
Skrevet

Bryr meg fint lite om synlige brystvorter. Kjør på! 

• Liker 5
Skrevet

Jobber på barneskole, litt med elever, men mest kontor. 

Skrevet

Ja, absolutt. Hvorfor bruke puppefengsel om man ikke må 😬

• Liker 5
Skrevet

Ja, selvfølgelig er det lov. Hvor mange menn tror du tenker på slikt når de kler seg om morgen? Ingen! Og de har nøyaktig de samme brystvortene som vi kvinner har. 
BH brukes for å holde store bryster på plass slik at man slipper smerter og ubehag. Man bruker ikke brystholder for å dekke til eller skjule brystene. 

Anonymkode: 92635...ccc

• Liker 9
Skrevet

Ingen bryr seg om menns brystvorter, men når de er på damebryst er det plutselig noe man må skjule. Jeg skjønner ikke hvorfor

Anonymkode: ce3a8...c8c

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, selvfølgelig er det lov. Hvor mange menn tror du tenker på slikt når de kler seg om morgen? Ingen! Og de har nøyaktig de samme brystvortene som vi kvinner har. 
BH brukes for å holde store bryster på plass slik at man slipper smerter og ubehag. Man bruker ikke brystholder for å dekke til eller skjule brystene. 

Anonymkode: 92635...ccc

Jeg bruker det faktisk kun for å gjøre brystene mindre påfallende og for å få en litt ber flatterende og penere form.

• Liker 1
Skrevet

Helt ok med brystvorter også, det blir for dumt å skjule dem.

Anonymkode: 9b977...a61

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Helt ok med brystvorter også, det blir for dumt å skjule dem.

Anonymkode: 9b977...a61

Enig 😊  Jeg bruker en tynn og lett BH, litt fordi det er mer behagelig og litt fordi det ser bedre ut. Selv med BH er det mulig å se at jeg har brystvorter, men ser ingen grunn til at det skulle være hemmelig 😄 

Anonymkode: 09c22...b1f

• Liker 3
Skrevet

Synes det er upassende uten BH. Det ser vulgært ut og folk stirrer når puppene beveger seg som geleklumper når kvinnen går. 

Anonymkode: c999a...d40

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes det er upassende uten BH. Det ser vulgært ut og folk stirrer når puppene beveger seg som geleklumper når kvinnen går. 

Det er bare å la være å stirre. 😏

Anonymkode: 7dc70...05c

• Liker 14
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Som ab over meg, bare la være med å se da vel!  ^^, 

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig er det greit å gå uten BH.

Anonymkode: fc386...f0a

• Liker 3
Skrevet

Hva mener du med synes? konturen av en stiv brystvorte, eller gjennomsiktig bluse hvor du ser brystvorten? 

Jeg går sjelden med BH, driter i om noen ser konturen av en hard brystvorte. Det er normalt om man er kald eller kåt. Helt naturlig. Men går ikke med en hvit gjennomsiktig bluse/genser hvor man kan se brystvorten. 

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med synes? konturen av en stiv brystvorte, eller gjennomsiktig bluse hvor du ser brystvorten? 

Jeg går sjelden med BH, driter i om noen ser konturen av en hard brystvorte. Det er normalt om man er kald eller kåt. Helt naturlig. Men går ikke med en hvit gjennomsiktig bluse/genser hvor man kan se brystvorten. 

Det bør du gjøre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det bør du gjøre.

Hvorfor det? 

Jeg bør ikke gjøre noe som helst som jeg ikke føler for. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...