Gå til innhold

Keiino + Monument = Eurovision-seier nr. 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skjer det endelig. Den store finalen i Melodi Grand Prix skal sparkes i gang. Da skal vi finne ut av hvem som vinner årets MGP og skal få representere Norge i Eurovision Song Contest i Rotterdam i mai. Hittil har landet vårt vunnet Eurovision 3 ganger, men i år kan vi få vår 4. seier. Og for å få til det, må vi sende Keiino og deres låt «Monument» til Rotterdam. Den låta er definitivt årets beste låt, og alle i hele Europa vil digge den!  Monument har alt som skal til for å vinne årets Eurovision-finale og bringe Eurovision 2022 hit til Norge og Telenor Arena. Tenk så kult det ville vært å vinne Eurovision igjen og se neste års sendinger direkte fra Oslo og Telenor Arena, og med programlederne Kåre-Magnus, Ingrid og Ronny som dermed både vil lede norske Melodi Grand Prix og Eurovision Song Contest dette året, og vi nordmenn kan dermed være stolte av 4 Eurovision-seiere, både i 1985, 1995, 2009 og 2021! Hvis dere vil gjøre Norge en stor tjeneste, plis stem på Keiino og Monument i morgen, vinner den finalen i morgen kan vi glede oss til vår Eurovision-seier nr. 4 i mai! Lykke til, stem på Keiino!

KEiiNO - MONUMENT (Official Music Video) Norway MGP 2021

Anonymkode: c48f0...2e5

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes den låta er kjedeligere enn den de hadde sist. Men den forrige var jo plagiat. I år stemmer jeg på enten Raylee eller Emmy, opptredenen i morgen avgjør.

Anonymkode: e2e3e...cdc

Skrevet

Den kommer ikke til å vinne eurovision. 

Anonymkode: c0e29...e24

• Liker 2
Skrevet

Relevant for denne kategorien fordi?

Anonymkode: 2f7d7...4b2

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke den har noe spesielt. Den er en av de finere, men synes den mangler liksom prikken over i-en.. litt rotete sang?

• Liker 1
Skrevet

Nei takk

Anonymkode: a1330...c64

• Liker 2
Skrevet

Kunne ikke gitt mer f..

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor liker alle den egentlig?😅 Jeg liker i alle fall best Blåsemafian og Kim best🥰

Anonymkode: 306bf...d97

Skrevet

Jorn vinner. 

Anonymkode: dddb7...a4a

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at Norge drar hjem så mye som en pallplassering i år. Blåsemafian sitt bidrag kan huskes, men synes nivået er ganske.. sånn passe. 

Anonymkode: 19358...9a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...