AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Dette er et spørsmål til deg som har vært utro mot partneren din. Forholdet til den du var utro med er avsluttet, dere møtes ikke og har ikke noe kontakt. Tenker du på den du var utro med? Var det bare spenning og sex eller var du opprinnelig glad i den personen? Hvordan er forholdet i dag til partneren din som du var utro mot? Anonymkode: 27dfa...505
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Tenker på han hver dag, med lengsel, savn og kjærlighet. Det var først spenning og sex etterhvert med sterke følelser fra min side. Forholdet til partner er fortsatt vennskaplig, selvsagt med dårlig samvittighet. Kjærligheten har vært tapt i en årrekke. Anonymkode: d0c9c...574
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tenker på han hver dag, med lengsel, savn og kjærlighet. Det var først spenning og sex etterhvert med sterke følelser fra min side. Forholdet til partner er fortsatt vennskaplig, selvsagt med dårlig samvittighet. Kjærligheten har vært tapt i en årrekke. Anonymkode: d0c9c...574 Kan jeg spørre deg hvorfor du tar sånne valg for deg selv? Anonymkode: fe0f8...e97
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Jeg ble ikke sett og hørt i forholdet mitt. Behovet for mer oppmerksomhet ble ikke møtt. Han var også mye sjalu og diverse som gjorde meg irritert og sint. Møtte tilfeldigvis en på byen, han spurte om tlf nr og full som jeg var gav jeg nummeret. Noen dager etterpå ringte mobilen, jeg tok opp, hadde heelt glemt fyren. Tenkte hvem i svarte er dette. Vel, bla bla bla på telefonen. Endte med at vi møtte et par ganger på tur. Så skjedde det som ikke skulle skje en dag. Jeg likte oppmerksomheten. Vel, i ettertid angrer jeg jo. Men skjedd har skjedd. Har lært. Kuttet kontakt etter hvert fordi jeg følte det ble så mye løgner å holde på. Orket ikke mer. Hadde perioder hvor jeg savnet kontakt med han. Møtte han tilfeldigvis ute i sentrum en gang etter all kontakten var brutt, og da endte det med at vi tok opp kontakten igjen. Var litt kontakt i bølger og daler. Ingen kontakt nå lenger. Vet han bor i samme byen enda. Savner han ikke, men savner litt på spenningen. Men om noe lignende dukket opp ville jeg ikke blitt fristet på ny. Har lært. Skal ikke røre noen andre med mindre jeg blir singel. Anonymkode: 173f6...d16
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Savner han sykt. Var ikke bare en flørt. Vi er hvirkelig forelsket i hverandre. Men samvittighet overfor mann og barn gjør at jeg blir der jeg er og prøver å komme meg igjennom det. Anonymkode: 21e8d...c4d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan jeg spørre deg hvorfor du tar sånne valg for deg selv? Anonymkode: fe0f8...e97 Lang og egentlig privat historie, med element av psykiatri, spillegalskap og kronisk sykt barn. Kan sikkert være være vanskelig å forstå, det er mange faktorer i bildet og jeg velger å prioritere ut fra et helhetlig perpektiv. Anonymkode: d0c9c...574 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lang og egentlig privat historie, med element av psykiatri, spillegalskap og kronisk sykt barn. Kan sikkert være være vanskelig å forstå, det er mange faktorer i bildet og jeg velger å prioritere ut fra et helhetlig perpektiv. Anonymkode: d0c9c...574 Ja, var ikke ment som en oppfordring til å utlevere detaljer. Var mer et spm til deg selv. Forstår det er sammensatt, men synes bare det høres så trist ut. Håper det ordner seg for deg på sikt😊 Anonymkode: fe0f8...e97
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, var ikke ment som en oppfordring til å utlevere detaljer. Var mer et spm til deg selv. Forstår det er sammensatt, men synes bare det høres så trist ut. Håper det ordner seg for deg på sikt😊 Anonymkode: fe0f8...e97 Takk for det❣️ Hva er din situasjon da, har du en utro mann? Anonymkode: d0c9c...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå