AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Har voksi vinterpose. Har hatt en periode med mange minus nå, og hatt to lag ull + vinterpose. Da var baby god og varm når vi kom inn. Nå er det plutselig blitt +4-7 grader, og jeg er usikker på hvordan kle baby i vogna nå. Baby er snart 5 mnd og ikke spesielt kald av seg. Er redd for å kle for mye og for lite. Har hatt på seg de vanlige klærne nå + strikkejakke, lue og votter, men er fortsatt usikker på om det er for mye. Hun er nokså varm, men ikke klam. Opplever hun våkner tidligere på tur nå (ofte etter 20-30 min kontra 1-1,5 time i minusgradene), og har lurt på om det har sammenheng med klærne eller tilfeldig🤷 Anonymkode: 4cc1a...e02
Kassiopeia8 Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 For kortere turer tror jeg at det hadde holdt med balaklavalue og vanlige klær hvis du har en god vinterpose.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Kassiopeia8 skrev (1 minutt siden): For kortere turer tror jeg at det hadde holdt med balaklavalue og vanlige klær hvis du har en god vinterpose. Takk for svar. Har hund, så går som regel i 1-2 timer (alt etter hvor lenge baby sover, evt. snur jeg å går hjem om hun er sutrete når hun våkner). Men skal prøve med bare vanlige klær + lue i morgen. Har voksi urban vognpose. Anonymkode: 4cc1a...e02
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Har ca samme temperatur her. I går hadde jeg på baby body, strømpebukse og en heldress i ull fra Devold. Lue, votter og ullsokker. I vognen har jeg lammeskinn og dundyne. Var varm og god når hun våknet. Anonymkode: 2a076...ddf
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for svar. Har hund, så går som regel i 1-2 timer (alt etter hvor lenge baby sover, evt. snur jeg å går hjem om hun er sutrete når hun våkner). Men skal prøve med bare vanlige klær + lue i morgen. Har voksi urban vognpose. Anonymkode: 4cc1a...e02 Voksi Urban er veldig varm, så da ville jeg helt klart droppet mellomlaget i varmegrader 🙂 Anonymkode: ffa78...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå