Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har voksi vinterpose.

Har hatt en periode med mange minus nå, og hatt to lag ull + vinterpose. Da var baby god og varm når vi kom inn.

Nå er det plutselig blitt +4-7 grader, og jeg er usikker på hvordan kle baby i vogna nå. Baby er snart 5 mnd og ikke spesielt kald av seg. Er redd for å kle for mye og for lite. Har hatt på seg de vanlige klærne nå + strikkejakke, lue og votter, men er fortsatt usikker på om det er for mye. Hun er nokså varm, men ikke klam. Opplever hun våkner tidligere på tur nå (ofte etter 20-30 min kontra 1-1,5 time i minusgradene), og har lurt på om det har sammenheng med klærne eller tilfeldig🤷

Anonymkode: 4cc1a...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For kortere turer tror jeg at det hadde holdt med balaklavalue og vanlige klær hvis du har en god vinterpose.

Skrevet
Kassiopeia8 skrev (1 minutt siden):

For kortere turer tror jeg at det hadde holdt med balaklavalue og vanlige klær hvis du har en god vinterpose.

Takk for svar. :) Har hund, så går som regel i 1-2 timer (alt etter hvor lenge baby sover, evt. snur jeg å går hjem om hun er sutrete når hun våkner). Men skal prøve med bare vanlige klær + lue i morgen. :) Har voksi urban vognpose.

Skrevet

Har ca samme temperatur her.

I går hadde jeg på baby body, strømpebukse og en heldress i ull fra Devold. Lue, votter og ullsokker.

I vognen har jeg lammeskinn og dundyne. Var varm og god når hun våknet.

Anonymkode: 2a076...ddf

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for svar. :) Har hund, så går som regel i 1-2 timer (alt etter hvor lenge baby sover, evt. snur jeg å går hjem om hun er sutrete når hun våkner). Men skal prøve med bare vanlige klær + lue i morgen. :) Har voksi urban vognpose.

Voksi Urban er veldig varm, så da ville jeg helt klart droppet mellomlaget i varmegrader 🙂

Anonymkode: ffa78...daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...