AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Kommenterer du andres kjøring? Anonymkode: 07c16...dd1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Har ingen av delene i bilen min. De får beskjed om å gå eller holde kjeft. Hvis jeg sitter på med noen kommenterer jeg heller ikke med mindre de kjører ALTFOR fort eller svært, svært uvettig. Men da går jeg heller enn å risikere livet Anonymkode: 7c5ae...788
catman Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Kona mi er slik, men mest fordi hun har veldig dårlig oppmerksomhet. Hun kvepper til over ting som biler som bremser eller skifter fil og slikt, og ser det lenge etter at jeg tråkket på bremsen eller svinger unna. Likevel kan hun da finne på å rope "Åååå, se!!" og slikt. Det kan jeg leve med, men det som plager meg mest med det er at hun skremmer ungene. Jeg har kjørt en halv million kilometer ulykkesfri, men ungene tror pappa kjører rått fordi mamma er sløv og ikke klarer å styre sine reaksjoner. Dét plager meg. Men jeg har ingen kontroll over det.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Nei, det er verre å sitte på med folk som kjører som idioter og ikke tåler å få beskjed om å kjøre mer forsiktig/saktere. Anonymkode: 15374...266 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Da jeg øvelseskjørte måtte jeg naturlig nok finne meg i det av ledsager, men etter at jeg fikk lappen og har hatt det en god stund synes jeg at baksetesjåfører er utrolig pyton folk å ha i bilen. Særlig dem som ikke har lappen og ber meg stoppe opp for å være høflig for andre biler som har vikeplikt for meg og lignende. Anonymkode: 6f2fd...82b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 Jeg har to baksetesjåfører. De er 5 og 8 år gamle. De har generelt vært nysgjerrige på trafikkregler, skilting osv., så vi voksne har velment forklart og fortalt. Jeg kjører plettfritt ifht regler, men mine to baksetesjåfører skal jo fortelle meg hva jeg skal gjøre videre i f.eks rundkjøring, om jeg venter på luke. Som om de tror at jeg ikke vet at jeg skal ut i neste luke og når jeg skal svinge av... Jeg blir sprø, men får jo håpe at de er like flinke når de selv begynner å kjøre. Men, utenom det, så er det verste jeg vet folk som på død og liv må gripe tak i håndtaket i døra eller over døra/taket om jeg skal svinge, bytte fil, gasse opp eller sånt noe. Jeg har ei venninne som alltid gjør dette, som om jeg har tenkt å kaste henne ut av setet. Jeg er ingen brå sjåfør, så synes det er rart. Jeg kan ikke bruke en kilometer på å bytte fil eller bruke fire mil til å gå fra 0 til 60 km/t... Hun har ikke lappen selv. Anonymkode: bd451...85e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå