AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Etter en altfor rask beslutning giftet jeg meg med en mann jeg kun hadde kjent i 9 måneder. Han er britisk statsborger og vært i Norge ca 3 måneder. jeg så fort at det ikke kom til å fungere. Han klarte ikke engang smøre sin egen brødskive, hjalp ikke til med noe som helst. Ikke jobb. Jeg forsørget han 100%. Han er 39 år og bodd hjemme hele lovet hos mamma. etter mye frem og tilbake sa jeg på mandag stopp. Da hadde vi gått en uke og diskutert skilsmisse. Han vekket meg ofte på natten og ville snakke om det. Jeg var gravid, utslitt og hormonell. Jeg ba han pakke sakene sine og komme seg ut av huset. han tok bussen til Oslo (4 timer.) hadde maks 1000 kr på konto. Ingen sted å bo, ingen mat, ingen bekjentskap, ingen pass eller noe. fikk vite at han hadde lagt seg inn på ‘homeless shelter’ i Oslo. Han Prøvde å søke nødpass, men hadde ikke penger til det. Jeg tilbød meg å betale pass og billett hjem til England. Det ville han ikke. i flere dager nå har han bedd på sine knær, han har grått og vært hysterisk. I natt snakket jeg med han på tlf i 2 timer. Det endte med at han sa han skulle ta livet sitt så la han på. Jeg sovnet (klokken var nærmere 04) når jeg våknet prøvde jeg å ringe han igjen, men fikk da beskjed om at tlf nr ikke er i bruk? Prøvde fra forskjellige nummer. Har meldt han formelt savnet. Han har slettet Facebook og alt slikt. jeg har ikke tlf nr til familien hans, kun søsteren på Facebook, men hun har blokkert meg på Facebook. Ingen av vennene hans i England har hørt fra han. jeg er ekstremt bekymret. Kan det ha skjedd han noe? Eller vil han bare at jeg skal ha dårlig samvittighet? Etter alt stresset endte det med at jeg fødte altfor tidlig. Dager etter han dro, i uke 27. jeg spurte om han ville se babyen, det ville han ikke. hva kan jeg gjøre? Jeg er oppriktig redd for at noe har skjedd han..... Anonymkode: 52c25...9ab
Gjest byråkrati Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Hvorfor bry deg? Hn stakk av, vel da får han klare seg selv. Du kan ikke jage etter han for evig. Om han genuint ønsker hjelp kommer han tilbake
Populært innlegg smilo Skrevet 19. februar 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 19. februar 2021 Dette håper jeg er bare tull. 54
Gjest Lama_Drama Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 Var jeg deg ville jeg levert skillsmissepapirer og fokusert på ungen.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 Meld ham offisielt savna til politiet. Legg til at han nylig blei far, at han nesten ikke har penger, har kobla ut telfonen, og de suicidale utsagnene. Gi den britiske kontakinfoen du har. Be dem kontakte legevakt og sykehusene i og rundt Oslo siden han nylig var der. Overlat ting til offentlige instanser. Ta vare på deg selv og barnet. Håper du har folk rundt deg nå! Anonymkode: e0c6a...e70 36
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Skjønner ikke helt hvordan dette henger sammen? Du har kjent han i 9 mnd, men han har vært i Norge i tre mnd? Hvor møtte du han og ble gravid? Fødte du prematurt nå en av dagene, mellom mandag hvor han forsvant og i går hvor du ikke fikk tak i han? Anonymkode: 951af...45e 47
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Utrolig sjeldent å havne i fødsel av stress altså. Folk går gravide i krig og ser ektefeller bli drept uten å føde. Kjeder du deg på fredag kveld? Anonymkode: 5359a...127 31
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 For en grusom historie. Støtter det som allerede er nevnt med å melde han savnet og gi informasjon om selvmordstankene. Det kan være trusler, men jeg ville tatt de på alvor, men for all del, ikke ta han tilbake!! Anonymkode: fb57a...d0c 2
Silva Pluvialis Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en grusom historie. Støtter det som allerede er nevnt med å melde han savnet og gi informasjon om selvmordstankene. Det kan være trusler, men jeg ville tatt de på alvor, men for all del, ikke ta han tilbake!! Anonymkode: fb57a...d0c Denne er min. Skulle ikke huke av for anonym.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Meld ham offisielt savna til politiet. Legg til at han nylig blei far, at han nesten ikke har penger, har kobla ut telfonen, og de suicidale utsagnene. Gi den britiske kontakinfoen du har. Be dem kontakte legevakt og sykehusene i og rundt Oslo siden han nylig var der. Overlat ting til offentlige instanser. Ta vare på deg selv og barnet. Håper du har folk rundt deg nå! Anonymkode: e0c6a...e70 Jeg har gjort alt dette. Anonymkode: 52c25...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 Men... etter alt stresset fødte du, og da sa han at han ikke ville - men du får ikke tak i han? Hvordan kunne han da si nei? Anonymkode: 5f93a...157 28
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #12 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Utrolig sjeldent å havne i fødsel av stress altså. Folk går gravide i krig og ser ektefeller bli drept uten å føde. Kjeder du deg på fredag kveld? Anonymkode: 5359a...127 Er du syk i hodet? Det var nok ikke bare stress, men forskjellige omstendigheter! Det siste jeg trenger er idioter som deg. Jeg er oppriktig fortvilet. Anonymkode: 52c25...9ab 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #13 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men... etter alt stresset fødte du, og da sa han at han ikke ville - men du får ikke tak i han? Hvordan kunne han da si nei? Anonymkode: 5f93a...157 Fordi jeg fikk tak i han helt til i går. Dette sa jeg i hovedinnlegget Anonymkode: 52c25...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #14 Skrevet 19. februar 2021 Du var gravid på mandag i følge HI, og har født et prematurt barn i uke 27 i mellomtiden. Det står dager etter han stakk (mandag) fødte du. Enten skriver du veldig rotete eller så henger ikke denne historien på greip. Anonymkode: 04535...c8f 42
got2go Skrevet 19. februar 2021 #15 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du var gravid på mandag i følge HI, og har født et prematurt barn i uke 27 i mellomtiden. Det står dager etter han stakk (mandag) fødte du. Enten skriver du veldig rotete eller så henger ikke denne historien på greip. Anonymkode: 04535...c8f Helt enig, skjønner ingenting av dette. 20
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #16 Skrevet 19. februar 2021 Dette forsto jeg ingenting av. Anonymkode: 90398...760 5
Fjaselina Skrevet 19. februar 2021 #17 Skrevet 19. februar 2021 Beklager, dette ser ut som tull og rør. Heilt ubegripelig tidslinje. 10
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #18 Skrevet 19. februar 2021 Typisk fredagstroll! Sett på gullrekka i stedet. Anonymkode: bf1ad...cee 14
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #19 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du var gravid på mandag i følge HI, og har født et prematurt barn i uke 27 i mellomtiden. Det står dager etter han stakk (mandag) fødte du. Enten skriver du veldig rotete eller så henger ikke denne historien på greip. Anonymkode: 04535...c8f Enig. Det her henger ikke sammen Anonymkode: 1552b...49d 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #20 Skrevet 19. februar 2021 Pris deg heller lykkelig for at han er ute av huset og muligens bildet også. Tenk deg han med samvær... Anonymkode: a1589...f19 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå