AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Var på hyttetur med noen venner forleden, hvor jeg ende opp med å massere de nakne føttene til min kompis sin kone etter at han hadde lagt seg. Vi satt og pratet litt før vi skulle legge oss, hun hadde føttene oppi sofa og jeg la merke til et lite kutt på storetåen hennes, jeg kommenterte dette og tok å foten hennes og klemte litt under tåballen hennes, hu stønnet lett og sa det var deilig, endte med at jeg masserte begge føttene hennes med pattesalve. Er dette inafor Anonymkode: 07547...28d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var på hyttetur med noen venner forleden, hvor jeg ende opp med å massere de nakne føttene til min kompis sin kone etter at han hadde lagt seg. Vi satt og pratet litt før vi skulle legge oss, hun hadde føttene oppi sofa og jeg la merke til et lite kutt på storetåen hennes, jeg kommenterte dette og tok å foten hennes og klemte litt under tåballen hennes, hu stønnet lett og sa det var deilig, endte med at jeg masserte begge føttene hennes med pattesalve. Er dette inafor Anonymkode: 07547...28d Ble det ikke nok føtter i den andre tråden din? For å svare på spørsmålet ditt; det er innafor så lenge det er ok for kompisen din. Anonymkode: 5cf5f...920 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Spør mannen hennes. Han vet best! Anonymkode: 98c3d...f2b 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): La du føttene hennes over lykken? Anonymkode: 593bc...9c3 Hva mener du ? Anonymkode: 07547...28d
Milky Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Absolutt ikke innafor. Med mindre du ville likt at din kompis ga din kone fotmassasje? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mente over kukken Anonymkode: 593bc...9c3 Hadde de i fanget mitt Anonymkode: 07547...28d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 Det er jo tydeligvis noe seksuelt så da tenker jeg at det ikke er greit. Jeg hadde ikke likt det i hvert fall. Anonymkode: b12c5...e22 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 Her er det mye som spiller inn. Fikk du reisning? Stønnet hun? Er du kanskje homo? Kunne du tenke deg å ha sex med henne? Kunne du gitt denne massasjen dersom mannen hennes var tilstede, uten at han hadde reagert? Altså, det er jo bare dere som vet om dette var seksuelt eller ikke. Anonymkode: a7abe...66a 2
Bamseklemmer Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Anonymkode: 593bc...9c3 💋💋
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #13 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 20.19): Var på hyttetur med noen venner forleden, hvor jeg ende opp med å massere de nakne føttene til min kompis sin kone etter at han hadde lagt seg. Vi satt og pratet litt før vi skulle legge oss, hun hadde føttene oppi sofa og jeg la merke til et lite kutt på storetåen hennes, jeg kommenterte dette og tok å foten hennes og klemte litt under tåballen hennes, hu stønnet lett og sa det var deilig, endte med at jeg masserte begge føttene hennes med pattesalve. Er dette inafor Anonymkode: 07547...28d Det er jo et leksikon med kontekst som mangler her. Det spørs helt hva slags relasjon alle dere har. Men, siden du spør, regner jeg ikke med at dette er innafor. Anonymkode: 10f0d...bd6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #14 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 20.57): Anonymkode: 593bc...9c3 Wow!!!!!!!! Har aldri sett poenget med å massere føtter, ikke før nå! Anonymkode: 265c4...69e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #15 Skrevet 28. februar 2021 Uh, jeg maserer ofte føtter til begge kjøn, og alle aldere. Venner, slektninger, osv. Aldri tenkt over det som sensuelt. Hilsen netthendt 40åring. Anonymkode: eb99b...900 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #16 Skrevet 1. mars 2021 Jeg har en nær og god venn som ofte gir meg fotmassasje gjennom sokkene, og ofte slikker og koser han med sokkene også. Det er jo kjempedeilig for meg. Og det blir aldri noe mer enn det. Altså ikke noe sex. Vi har vært gode venner i mange år. Noen ganger låner han mine brukte sokker med hjem. Helst hvite sportsokker, stort sett det jeg bruker. Bryr meg egentlig ikke så mye om hva han gjør med dem mens han har dem, men får de tilbake nyvasket. Vi er begge single, regner med at det blir stopp om/ når en av oss får kjæreste. Men de fotmassasjene er jo til å dø for, og elsker egentlig at han slikker fotbladene og tærne mine gjennom sokkene også, så det vil bli et savn. For meg er det ikke seksuelt, for meg er det nytelse som en massasje på spa. Synes det er helt fantastisk. Har noen par med litt tynne adidassokker, da kjenner jeg ekstra godt det han gjør. Elsker det. Men det kan jo hende du har noe mer personlige tanker bak. Jeg tror jo egentlig min venn kanskje tenner på føtter og sokker. Ja, er vel forbi å tro også, sånn egentlig. Men han er bare «proff» over for meg, som om man fikk fotmassasje på hotell. Og sokkene mine forteller ikke noe om hva de opplever på privaten. Anonymkode: a8594...145 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #17 Skrevet 1. mars 2021 Jeg synes dette høres ut som noe du like gjerne kunne gjort med mannen hennes tilstede og ser dette som helt innafor. Anonymkode: 19818...d59
Jentegutt Skrevet 1. mars 2021 #18 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Jeg er Ts her, mulig det blir litt annerledes da. Jeg ga henne en ny fotmassasje i helgen da jeg var på besøk, hennes mann brydde seg ikke. Skal sies at vi var småbrisne hele gjengen. Endret 1. mars 2021 av jentegutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå