AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Lurer litt på hva dere ser på som forskjell på en valp og en griseunge? Når det gjelder intelligens er griser minst like smarte som hunder, gjern litt smartere. Hva tenker dere intelligens i dyr er for noe?Hvordan kan et dyr tenke? Om dere ser egen hund og hvordan den tenker. Hvordan tenker hunden din? Anonymkode: 576c9...6dd
Capybara Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer litt på hva dere ser på som forskjell på en valp og en griseunge? Når det gjelder intelligens er griser minst like smarte som hunder, gjern litt smartere. Hva tenker dere intelligens i dyr er for noe?Hvordan kan et dyr tenke? Om dere ser egen hund og hvordan den tenker. Hvordan tenker hunden din? Anonymkode: 576c9...6dd Nå er ikke jeg en dyreekspert, men hvis jeg er veldig usikker på om det er gris eller hund så pleier jeg å lete etter halen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 17 minutter siden, Capybara said: Nå er ikke jeg en dyreekspert, men hvis jeg er veldig usikker på om det er gris eller hund så pleier jeg å lete etter halen. Hvorfor behandler du de annerledes? Anonymkode: 576c9...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå