Gå til innhold

Den du veit

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Tv2 er det nett startet et musikkunderholdningsprogram som virkelig fikk lattermusklene mine å bevege seg til tider (ikke hele tiden da). Når du ler så du gråter må det anbefales. Jeg lo mer i det programmet enn VGs nye latterkonkurranse 'Ikke lov å le på hytta'. Flere som så underholdningsverdien i dette. 2 episoder til nå (har Sumo).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes det var gørrkjedelig. Hadde trua for jeg liker både Anders og Jacob, men neh dette var dølle greier.

Anonymkode: eb5be...e2b

Skrevet

Jeg så 15 min av det forrige helg. Synes det var et rart program. Skjønte liksom ikke helt greia.

Anonymkode: 03f76...1c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde å se den første episoden. Forferdelig kjedelig.  Nysgjerrig på hvor i programmet du fikk latterkrampe? 🤔

Skrevet

Første program helt i slutten og program nr to ca midt i et par ganger.

Skrevet

Jeg ble litt sliten av dette programmet. Masete. Det fikk også elendig kritikk. 

Skrevet

Nå lette jeg etter kritikk og fant VGs.... Med inntrykket alle andre enn meg tydeligvis har fått begynner jeg å nesten bli flau. Synes det var masete partier jeg også da, men så begynte tårene å trille og de var tilgitt. Sikkert bare meg som har en sær form for humor da. :)

Skrevet

Så et kvarter, så gikk jeg lei :Nikke:Er mer min timing som ikke stemte. Først Mgp, så Kåss og deretter Den du veit, ble for heseblesende :Knegg: Skal se resten når det er litt mindre som skjer :Nikke: 

Anonymkode: 81478...a95

Skrevet

Jeg var negativt innstilt, og det begynte labert, men plutselig lo jeg så jeg grein jeg også- så jeg må se en episode til. 

• Liker 1
Skrevet

Det er en stor fordel å ha noe peiling på musikk, da. Altså være ganske interessert. Ikke bare fra de fire siste tiår, men også være kvikk på toner, musikk og tekst. 

Ikke alt som er noe for alle. Men jeg DIGGET det. Holdt på å døøøø av latter. Men ja, godt vi er forskjellig. Mer program til oss 😅

Noe ustrukturert synes jeg der var da. Det skal jo sies. Men det tar jo litt tid å finne sin flyt. 

Velger dette over senkveld og beat for beat any old day. 

• Liker 3
Skrevet

Åh..der var jeg visst ikke helt ute likevel..  Ja, det var jo alt det teite eg absurde eg knakk sammen av. F.eks når de skal ha intimkonsert. 

Skrevet
Moens skrev (1 time siden):

Det er en stor fordel å ha noe peiling på musikk, da. Altså være ganske interessert. Ikke bare fra de fire siste tiår, men også være kvikk på toner, musikk og tekst. 

Ikke alt som er noe for alle. Men jeg DIGGET det. Holdt på å døøøø av latter. Men ja, godt vi er forskjellig. Mer program til oss 😅

Noe ustrukturert synes jeg der var da. Det skal jo sies. Men det tar jo litt tid å finne sin flyt. 

Velger dette over senkveld og beat for beat any old day. 

Signerer! 

Anonymkode: 4ed68...9b6

Skrevet

Jeg hadde veldig troen på dette, men ble ikke særlig overbevist etter første episode, i hvert fall. Digger Jacob, så kommer nok til å fortsette å se på pga han. Så morsom og talentfull musikalsk, samtidig som han virker så jordnær og sympatisk. Den musikalske IQ-en syns jeg var veldig teit, det er jo bare tull. Ingen info om hvordan de har regnet seg fram til det eller noen begrunnelse for hvordan de ulike artistene er rangert i IQ-målingen. 

Anonymkode: 0ecd5...2f1

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte det ganske godt. Jakob er fantastisk! Litt rotete da, de har vel ikke funnet formen helt enda. Litt heseblesende programleder.

Lo ikke så jeg grein, men smilte nå litt da. 

For min del så skulle jeg gjerne sett litt mer innslag av ekte quiz og ikke så mye gjøgleri og en poenggivning som virket litt tilfeldig. La oss i stua få "delta" litt mer med å rope ut svarene, vi vil jo teste oss selv litt også, ha litt konkurranse i familien som ser. 

Anonymkode: 7d869...fb2

• 1 måned senere...
Skrevet

Stressete og masete program. Det kan jeg se ut ifra reklamen, så holder meg unna.

• Liker 1
Skrevet

Har sett tre episoder tror jeg. Den ene ble bare masete og bråkete. Men de andre var ok. Til tider morsomt. Men veldig avhengig av hvilke gjester de har tydeligvis. 

Skrevet

Visse deler er morsomt, men nå liker jeg generelt alle slike program.

Men hadde lett sett et eget program med bare Jakob som synger høyre og høyre, den delen er priceless.

• Liker 1
Skrevet
Lawyam skrev (På 20.2.2021 den 1.49):

Åh..der var jeg visst ikke helt ute likevel..  Ja, det var jo alt det teite eg absurde eg knakk sammen av. F.eks når de skal ha intimkonsert. 

Neida he he, synes det er morsomt jeg også! 

Skrevet

Ryddet for persondebatt og spekulasjoner, og svar til det. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...