vivi Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Hei. Jeg har så lyst til å bytte ringetonen på mobilen min til den som sier "****det ringer. det ringer " Kanskje litt dårlig forklart, men dere skjønner sikkert hvilken jeg mener? Har prøvd og prøvd i ettermiddag, men finner ikke ut hvor jeg skal sende mld for å få den. Håper noen kan hjelpe meg
Skravla Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 Her finner du en f.eks. http://solsms.cellus.no/?web_page_id=9083
Gjest Gjest_vivi_* Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Takk skal du ha,Skravla. det gikk så bra. Nå har jeg fått den ringetonen jeg ønsket meg.
Skravla Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Har tidligere kjøpt ringetone derfra selv....
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 Kunne godt tenkt meg den selv jeg, men synes det var litt dyrt med 25 kr for en ringetone? Er det ikke det? Eller er d bare jeg som ikke følger med på hvor mye det ksoter? Noen som vet om noen billigere steder(helst med den navneringetonen)?
BK Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 Mange nye mobiltelefoner har en slags opptaksmulighet av ringelyd. Det vil si at i løpet av et halvt minutt så vil telefonen ta opp lyden som kommer mot den. For eksempel at du leser Det er telefon til deg (navnet ditt) med mer. Eller du kan spille av favorittlåta de fra CD spiller eller lignende og da kan du ha dette som ringetone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå