AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 I jobben min samarbeider jeg mye med barnevernet, og føler for å skryte av noen av de dyktige menneskene som jobber der. Og ikke minst av de tøffe foreldrene som tørr å be om hjelp, og er åpne for veiledning/ støtte i hverdagen. Det er spesielt en dame som jobber i MST. Hun er utrolig engasjert. Har fått henne inn i situasjoner der foreldre har gitt opp, og faktisk ønsket å omplassere ungdommene sine. På 6 uker har hun snudd situasjonen helt. Hjelpt foreldre med kommunikasjon og grensesetting, i tillegg til bedre fungering i samfunnet. (Hvordan bør du som mor/far møte skole, foreldre til venner og venner av barna). I et av tilfellene tror jeg faktisk hun var eneste grunn til at 2 barn ikke falt helt ut av både skole og det sosiale. Håper flere har gode erfaringer. Anonymkode: bf041...0cc 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Hadde godt inntrykk av bv, men ser at dei lar mye skure og gå i over måneder og år uten å komme til konklusjon. Så lenge foreldrene "samarbeider" her og nå så virker det som foreldrenes funksjon er vanskelig for bv å avdekke. Er virkelig bekymret for barnet og hvilken utvikling det får når det bor hos desse foreldrene. Dette gjør meg mindre positive til dem, at det er så lette å manipulere bv til å gå fra skanse til skanse i samarbeidets navn. Anonymkode: c7b10...56d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Det jobber mange flinke folk i bv, men jeg har også sett mye dårlig. Anonymkode: 79a38...533
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Her ble det stille. Anonymkode: bdf6d...b1a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her ble det stille. Anonymkode: bdf6d...b1a Ikke så lenge siden det var en slik tråd. Den ble sausa til av kritikerne som ikke var enige med de med positive erfaringer. Slik det pleier å være Anonymkode: f8bd7...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå