Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har blitt satt igang på en fredag, lørdag eller søndag? Eller gjør de helst ikke det på sykehusene?

Anonymkode: 7fbf5...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er grunn til det må de vel gjøre det. F.eks hvis vannet har gått før/i helga men det ikke skjer noe mer, da bør man jo ikke vente til mandag.

Anonymkode: 802f1...dc0

• Liker 2
Skrevet

Med nr 1 ble jeg satt igang på en lørdag (SF). De gjør det iallefall om det står om liv. Med nr 2 ble jeg igangsatt midt på natta. 

Anonymkode: 53786...d5f

Skrevet

Bare hvis det er akutt. Ellers planlegger de på hverdag når det er mest folk på jobb.

Anonymkode: 26935...9b5

• Liker 6
Skrevet

Jeg ble lagt inn på en fredag,, og skulle slappe av lørdag og søndag, på sykehuset, og settes i gang på mandag. Jeg hadde svangerskapsforgiftning og helgen skulle jeg bare slappe av og få blodtrykket ned. Den helgen hadde de fra før 7 aktive fødsler på gang, og de ville ikke ha en til gående med meg. Med seks fødestuer så var alle opptatte, plus en undersøkelse Rom. 

Jeg ble altså satt i gang på mandag 

Anonymkode: da7b2...c80

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble satt igang kl 12 på en lørdag formiddag,  det var planlagt 

Anonymkode: 15637...ed4

Skrevet

Jeg ble satt igang på lørdagen. Virket ikke som det var så akutt akkurat for de var frem og tilbake om det var nødvendig, men så fant de ut at de ville gjøre det alikevell. 

Anonymkode: 5caa5...bc3

Skrevet (endret)

Jeg ble satt i gang fredags ettermiddag. Ingen akutt grunn til det, både jeg og baby var friske og raske. Eneste grunnen var overtid (10 dager over).

Endret av boblevann
Skrevet

Jeg ble satt igang på en lørdag,  da deg var dag 11 på overtid (max da jeg ble satt i gang).

Anonymkode: 9b9f2...f00

Skrevet
boblevann skrev (44 minutter siden):

Jeg ble satt i gang fredags ettermiddag. Ingen akutt grunn til det, både jeg og baby var friske og raske. Eneste grunnen var overtid (10 dager over).

Såpass lenge over blir ansett som akutt eller ihvertfall prioritert.

Anonymkode: cd17d...681

• Liker 3
Skrevet

Ble satt igang en fredag. Det var det som var planen, 3 uker før termin pga svangerskapsdiabetes, tidligere kjappe fødsler, 2timer reisevei og født i uke 37 tidligere. Og baby hadde god plass og kunne turne helt rundt. Ikke noe de ønsket å ha i en ambulanse. Fødte natt til lørdag. 

Anonymkode: e6afb...3f0

Skrevet

Ble satt i gang fredag morgen.

Skrevet

Tusen takk for mange svar! Da har jeg håp om å bli satt i gang neste helg 😊

Anonymkode: 7fbf5...216

Skrevet

Ble lagt inn fredag kveld, satt i gang lørdags morgen 😊

Skrevet

Jeg ble satt igang på skjærtorsdag - noe som jo virkelig er helg..

Anonymkode: 7acb8...0ef

Skrevet

Ble satt igang på en søndag i fjor. De jobber jo hver dag så alt er mulig.

Anonymkode: 319ed...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...