Gå til innhold

Er 2 til 1 ganger med sex i uka lite i langvarig forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i 15 år, og har barn sammen. 
Hadde dere menn vært fornøyd med det? 

Anonymkode: 489a3...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært fornøyd ja.

Anonymkode: a3960...712

• Liker 10
Skrevet

Fint for oss. Sammen i 10 år og barn på 1 1/2 år.

Anonymkode: 94f3d...97d

• Liker 4
Skrevet

Helt innafor😀

• Liker 6
Gjest Thoringen
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Vært sammen i 15 år, og har barn sammen. 
Hadde dere menn vært fornøyd med det? 

Anonymkode: 489a3...e5f

Nei, absolutt ikke.

MEN dette varier fra forhold til forhold så hva den enkelte brukeren mener her på forumet er irrelevant. Det viktigste er at det ikke eksisterer en stor mismatch mellom dere to - dette kan føre til problemer i forholdet.

Endret av Thoringen
Skrevet

Jeg syntes det var ofte eller ofte nok iallfall, men jeg er ikke mann. Men min mann ønsker ikke noe oftere enn det iallfall, vi har vært sammen 12 år. 

Anonymkode: 36327...2e1

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet

Synes det er veldig lite med bare 1-2 ganger i uka i et forhold. 

Skrevet

Jeg og mannen har vært sammen i 3 år (ikke så langvarig som andre her), og vi har ca 1 gang i uka. Det er hva vi begge er fornøyd med :) Av og til mer, av og til mindre.

Så lenge begge er fornøyde så er alt greit :) 

Anonymkode: a42d9...f34

• Liker 6
Skrevet

Har lite å si hva andre mener. Det viktigste er at dere begge to er fornøyd med en slik frekvens. 

Personlig synes jeg det er lite, men det har ikke noe å si for deres forhold. 

• Liker 3
Skrevet

Det kommer an på. Er forholdet nytt og uten barn er det lite, men for oss med tre småbarn er det ofte mer tiltrengt med søvn, litt egentid eller tv med hjernen av og uten barn i stua 😅 Håper sexlivet tar seg litt opp etterhvert som vi får litt større barn 🙈

Anonymkode: 4db5b...dc9

• Liker 4
Skrevet

Vært sammen i 2 år og har 1 gang i mnd. Han vil aldri 😔

Anonymkode: e1f0e...acd

Skrevet

Ja. 1-2x i uka er vel helt midt på treet. Det får duge. 

• Liker 1
Skrevet

Synes det høres lite ut. Vært sammen i over 20 år og har nesten aldri, kun helt unntaksvis, vært under 4 ganger i uka. snittet ligger på 5 tenker jeg.

Anonymkode: f4c40...a7b

Skrevet

Synes det høres veldig fint ut jeg.

Anonymkode: c512e...fb8

• Liker 2
Skrevet
Warrior skrev (21 minutter siden):

Synes det er veldig lite med bare 1-2 ganger i uka i et forhold. 

Har du noen gang vært i et langvarig forhold? Det er kanskje lite i et ferskt og barnløst forhold, men er helt normal og fin hyppighet i et langvarig forhold. 

Vi har vært sammen i 10 år og har et barn under 1 år. Med unntak av slutten av graviditeten og de 3 første mnd etter fødsel, har vi de siste årene hatt sex alt fra to ganger i uka til én gang annenhver uke. Mannen har alltid hatt lavest sexlyst av oss, han lar seg i større grad styre av stress etc enn meg. Ofte orker han da ikke å ha sex, selv om han føler lyst.

Anonymkode: aa652...f28

• Liker 5
Skrevet

10år +

1-2ganger før

No er det vell kanskje 1gong i mnd om ikke lengre 🤷🏼‍♂️

M30

Skrevet

1 gang i uken er bra det tenker jeg, menn og kvinner føler vel stort sett forskjellig behov når det kommer til nærhet og intimitet. Min erfaring er at sex er nærhet for meg som mann og plikt for henne.

Anonymkode: 9dd02...5e3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1 gang i uken er bra det tenker jeg, menn og kvinner føler vel stort sett forskjellig behov når det kommer til nærhet og intimitet. Min erfaring er at sex er nærhet for meg som mann og plikt for henne.

Men da får hun antagelig ikke så mye ut av sexen. Og hvis du ikke klarer å være nær på andre måter enn sex, har dere vel begge problemer...

Anonymkode: adc0b...750

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da får hun antagelig ikke så mye ut av sexen. Og hvis du ikke klarer å være nær på andre måter enn sex, har dere vel begge problemer...

Anonymkode: adc0b...750

Forstå meg rett, selv om det føles ut "plikt" for henne kynisk sagt så liker hun det (men nei er nei uansett). Andre ting som at hun kan få slappe av i sofaen etter en lang dag og bli vartet opp og ligge i armkroken gir henne kanskje den samme følelsen, men gir meg en pliktfølelse. Langvarig forhold er litt gi og ta på forskjellige måter som par må kommunisere sammen tenker jeg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...