Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboer har nylig begynt å prøve, dette bli vårt første barn. Jeg tok ut hormonspiralen for litt over ei uke siden. Tenker nå å gå til innkjøp av graviditetstester så jeg har liggende når tiden er inne for å teste.

hvilke tester ville dere ha kjøpt? Hvilke er sikre, uten så my skyggestreker? Er helt ny på dette😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du kjøper den aller, aller, aller, alllller beste graviditetstesten som finnes, vel. 

Anonymkode: b9c51...1f1

Jeg vil jo kjøpe en som er sikker? Poenget mitt er vel om rfsu sine strimler i 8-pk gir sikkert svar eller om det er bedre å bestille f.eks babyplan sine?

Skrevet
Kristine98 skrev (4 timer siden):

Hei!

Jeg og samboer har nylig begynt å prøve, dette bli vårt første barn. Jeg tok ut hormonspiralen for litt over ei uke siden. Tenker nå å gå til innkjøp av graviditetstester så jeg har liggende når tiden er inne for å teste.

hvilke tester ville dere ha kjøpt? Hvilke er sikre, uten så my skyggestreker? Er helt ny på dette😅

Har fått flere  falske skygger på babyplan sine tidlig tester iallefall :(

Skrevet

Jeg bruker MakeSure sine, fordi jeg aldri har opplevd skyggestrek med dem. Kan godt hende at andre er like gode, men når jeg ser all forvirringen skyggestrekene lager i tolke test-tråden, så lar jeg være å bytte. 

Anonymkode: 20dff...3f2

Skrevet

Clearblue🙌🏻🙌🏻

Anonymkode: 67235...f7e

Skrevet

ClearBlue og First Response er de aller beste testene på markedet (etter min mening, første gang jeg var prøver var i 2008 og jeg har blitt gravid 7 ganger). MEN de er jo litt kortbare, så det kommer litt an på om du har tenkt å teste mye. Om du bare skal ta èn test hver syklus rundt IKM, så ville jeg nok gått for dette.

Men om du ønsker å tidligteste og ta mange strimler utover dagene mot IKM så er de beste Babyplan og OneStep (ebay).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...