AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Jeg har alvorlige problemer med andre mennesker. Jeg får dem til å føle seg dårlige, eller de bryr seg om meg, jeg føler at jeg har en måte å vri argumentene helt til min favør. Jeg tror jeg lærte det av foreldrene mine, de "ønsket alltid å ha rett". Når jeg gjør det, føler jeg meg dårlig. Det er noe spontant. Jeg er for øyeblikket ikke klar over at jeg kan få en annen person til å føle seg dårlig med ordene mine. Jeg gråter når jeg tenker på hvor mange mennesker jeg får, føler meg dårlig og hvordan det påvirker forholdet mitt til mennesker. Jeg vet at jeg er ynkelig og jeg fortjener ikke å synes synd på meg selv. Men synd for de som gjør vondt med huggormtungen min. Noen råd for dette? Jeg vil ikke gjøre menneskene rundt meg ulykkelige. Anonymkode: ec1d5...80f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Psykolog. Anonymkode: 0f528...aff 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Psykolog. Anonymkode: 0f528...aff Fair enough lol jeg allerede har psykologisk hjelp Anonymkode: ec1d5...80f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 Dette er faktisk ikke noe og kødde meg. Jeg ble manipulert hele barndommen av min mor, det har gjort meg til en ekstrem god person til og manipulere. Men det er en del av meg, i tilfeller manipulerer jeg som du sier uten og ikke ønske det. Vet jo etterpå hva jeg gjorde, men det skjer på en måte i nuet. Kall det en type tourettes jeg må bare gjøre det. Vet ikke hva som kan hjelpe, jeg holder meg mest unna mennesker egentlig. Anonymkode: f3695...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 Ja du får nok den hjelpen du trenger på KG.... Hva sier denne psykologen du går til da? Jobber du med dette problemet eller leter du etter en lett løsning? Anonymkode: 0f528...aff 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Du må omprogrammere hodet ditt ved å fortelle deg selv at du ikke har bruk for de gamle mekanismene og programmene mer. La det gå. Kanskje best at du ligger når du gjør det og visualiserer at alt dette er som en sort tåke som blir lysere og hvitere, og samtidig kommandere Light Forces til å ta med seg alt og alle som har festet seg på din kropp og aurakropp og lede de mot lyset. Har du øynene åpne må du ikke bli overrasket om alt plutselig blir en skygge av lilla foran øynene dine. Jeg har prøvd det selv, og det funker. Må gjentas ved behov, og du trenger ikke være religiøs eller tro på noe. Light Forces kommer fra livskilden i universet. Det er ren nøytral kjærlighetsenergi. Anonymkode: 1adc7...1ed 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Bra du innser det selv, da er det mye større mulighet å få det bort. Endret 19. februar 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fair enough lol jeg allerede har psykologisk hjelp Anonymkode: ec1d5...80f Ta det sosiale livet ditt opp med psykologen. Anonymkode: 1fc3c...daf 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 Jeg kan nok ha tendenser til å gjøre det samme i situasjoner hvor jeg er i en diskusjon med andre. Ikke at jeg blir personlig eller noe sånt, men hvis jeg er i en uenighet og kanskje det er jeg som burde si unnskyld kan det fort ende opp med at den andre sier unnskyld. Nå havner jeg ikke ofte i slike situasjoner, men det er ofte med mannen. Jeg har moderert meg med årene, blitt flinkere til å lytte og respondere på en mer forståelsesfull måte. Jeg tror også at jeg har mange gode egenskaper og er generelt både hjelpsom og omsorgsfull. Opplever at jeg er godt likt av venner og kollegaer. Dette er ikke noe som er gjennomgående i hverdagen min og jeg har gode relasjoner til de fleste mennesker om man ser bort ifra svigermor. Men jeg kan forstå hva du mener. Er det dette du jobber med hos psykologen? Anonymkode: cdfcb...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå