Gjest Søkende Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Hei! Jeg tenkte å prøve å finne slekt jeg har, men mangler en del info. Noen vet jeg at de bor i USA og navnene, men ikke hvilken by eller stat (men mener det var på østkysten). Men så er de jo kvinner som har giftet seg, så hvis de har skilt seg og skiftet navn, da går det ikke an å finne de? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har bare googlet, og fant ikke noe spesielt. Går det an å finne de? Annen slekt bor i England og Frankrike. Finnes det noen "telefonkatalog" for disse landene?
sixx Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 Prøv mormonernes søkebase, kanskje du får napp der....eller kanskje du kan finne noe her.
Gjest Søkende Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 Takk og takk! Var mye å prøve her. Kjapt svar så fikk jeg opp enten ingen treff eller 5000. Får lete litt ja. Kan nok bruke uker på dette her...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 finnes det noe lignende for å finne folk i england???
Gjest SumoBryter Skrevet 23. august 2005 #6 Skrevet 23. august 2005 ang. England. Her finnes det telefon kataloger, men ikke på internett, dessuten må man registrere seg for å være i ført en telefonkatalog her. Ja kanskje sixx har rett, mormonerenes søkebase. Men her finnes det generelt ikke oversikt som er tilgjengelig til alle og hver mann om hvem som bor her og hvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå