Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer gjennom 10år er blitt så grinete og sur for tiden. Idag henter han barna våre på skole, han sine og mine. 

Jeg fikk vite i 12tiden at mi jente ikke skulle hjem til oss idag. Skulle såklart sagt det med en gang til mannen, men jeg glemte det helt bort. Han skal uansett hente hans barn (10min unna). 

Da han stod å ventet på min datter, ringte han meg. Jeg kom da på dette. 

Han sa din j**** dritt og la på. Sendte deretter ei mld der det stod "du skaper j**** dårlig stemning med å ikke si ifra. Dra en viss plass!!" Han er alltid så kvass. Han beg å nærme seg 50. Og jeg er 36. Begynner vi å skli fra hverandre? 

Anonymkode: d8905...1c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser overskriften ble feil, beklager😉

Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 3b445...95b

Skrevet

Ehh. Sånt sier man ikke til én man er glad i😳

Anonymkode: fd2f6...4f5

• Liker 1
Skrevet

Nei, syns ikke det er akseptabelt å banne til partneren sin. Ja, det var dumt du glemte det, men han trenger ikke bli ufin.

Vet du hvorfor han er sur og grinete? Det må han til bunns i.

Anonymkode: 0b051...b3b

• Liker 2
Skrevet

Det er overhodet ikke greit, hva er galt med ham??

Anonymkode: bbf71...3fb

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke glad i deg lenger...eller sliter med noe psykisk som han ikke ønsker å uttrykke, men bærer innvendig - og du blir skyllebøtta. Eller han er utro. Det er ikke normalt å våkne opp og plutselig være drittsekk. Noe må ha skjedd. 

• Liker 2
Skrevet

Oi - ikke greit. Det må gå an å uttrykke seg på en penere måte... 

Ok, irriterende at han måtte vente. Men likevel...

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Han er ikke glad i deg lenger...eller sliter med noe psykisk som han ikke ønsker å uttrykke, men bærer innvendig - og du blir skyllebøtta. Eller han er utro. Det er ikke normalt å våkne opp og plutselig være drittsekk. Noe må ha skjedd. 

Det er vel kanskje litt kjapt å begynne å trekke slike konklusjoner....?

Skrevet

Ikke greit å si, men sinnsykt respektløst av deg. Jeg hadde blitt pottesur om jeg var ham, men bruker selvsagt ikke sånne ord om partneren min likevel.

Så dere er begge ganske kjipe mennesker.

Anonymkode: d62cf...8a6

Skrevet
1312 skrev (3 minutter siden):

Det er vel kanskje litt kjapt å begynne å trekke slike konklusjoner....?

Eh, nei... Det må ha skjedd noe. Man våkner ikke bare opp en dag med forandret personlighet. Så det er absolutt ikke kjappe konklusjoner. 🙄

• Liker 1
Skrevet

At han sa «du skaper jævla dårlig stemning ved å ikke si i fra» med sint stemme synes jeg er helt innafor. Å si «dra en viss plass» og «du er en dritt» er derimot helt uakseptabelt.

• Liker 2
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Eh, nei... Det må ha skjedd noe. Man våkner ikke bare opp en dag med forandret personlighet. Så det er absolutt ikke kjappe konklusjoner. 🙄

Enig i at det overhodet ikke er greit å si slike ting, og at noe har skjedd (at han er irritert for noe)- men det er en kjapp konklusjon å si at han bare ikke er glad i henne eller er utro🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, syns ikke det er akseptabelt å banne til partneren sin. Ja, det var dumt du glemte det, men han trenger ikke bli ufin.

Vet du hvorfor han er sur og grinete? Det må han til bunns i.

Anonymkode: 0b051...b3b

Han sa i november at han hadde mistet endel følelser for meg. Ble kjempe såret da. Nå har jeg mistet mer for han og møtt en snill mann som er oppvokst samme plass som meg. Hele livet foran virker så mye bedre nå. 

Nå skal det sies at han har sagt at han håper jeg finner ny kjærlighet. Han sier ofte "ah så deilig" når jeg skal jobbe natt og ettermiddag. Han behandler meg ikke mye greit. 

Skrevet
1312 skrev (Akkurat nå):

Enig i at det overhodet ikke er greit å si slike ting, og at noe har skjedd (at han er irritert for noe)- men det er en kjapp konklusjon å si at han bare ikke er glad i henne eller er utro🙄

Jeg skriver ikke det. Les hva som blir skrevet du. 🙄 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innerst inne vet du selv at det ikke er greit å si sånn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke greit å si, men sinnsykt respektløst av deg. Jeg hadde blitt pottesur om jeg var ham, men bruker selvsagt ikke sånne ord om partneren min likevel.

Så dere er begge ganske kjipe mennesker.

Anonymkode: d62cf...8a6

Ja keg skulle sagt ifra. 😵 Glemte det bare hekt. Kan bare glede meg til kvelden nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sa i november at han hadde mistet endel følelser for meg. Ble kjempe såret da. Nå har jeg mistet mer for han og møtt en snill mann som er oppvokst samme plass som meg. Hele livet foran virker så mye bedre nå. 

Nå skal det sies at han har sagt at han håper jeg finner ny kjærlighet. Han sier ofte "ah så deilig" når jeg skal jobbe natt og ettermiddag. Han behandler meg ikke mye greit. 

@1312 

Les her. 

TS skriver selv at han har mistet en del følelser.

Og, TS, når han sier du skal finne ny kjærlighet - så er han dessverre på vei ut. Sånn sier man bare ikke om man vil bevare forholdet. Du bør avslutte. For denne aggressive holdningen hans kan eskalere. Kanskje han prøver alt for å få deg til å gå lei? 

• Liker 3
Skrevet
CorvusCorax skrev (13 minutter siden):

Han hakker på meg vele tiden. Kan det være psykisk? Han har forandret seg enormt. Overser meg. Kikker bort på meg når ikke jeg ser på han. I irioni sier han at han skal hive meg i frysen, men det skal vee ment som tull. 

Ikke lengr før det er over mellom oss. 

Vi har ikke kysset på 6mnd ca. 

Skrevet
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

@1312 

Les her. 

TS skriver selv at han har mistet en del følelser.

Og, TS, når han sier du skal finne ny kjærlighet - så er han dessverre på vei ut. Sånn sier man bare ikke om man vil bevare forholdet. Du bør avslutte. For denne aggressive holdningen hans kan eskalere. Kanskje han prøver alt for å få deg til å gå lei? 

Jess. Du har helt riktig. Han prøver å gjøre alt for at jeg skal bli lei. Men ingen vil slå opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...