Gå til innhold

Oslo folk. Reiser dere på hytta i vinterferien?

Anbefalte innlegg

Gjest Bet-t-ina
Skrevet (endret)

Jeg kunne tenkt meg å tatt en uke ferie og dratt vekk fra Oslo, men pga. covid blir vi hjemme. Hva med dere? 

Endret av Bet-t-ina
Videoannonse
Annonse
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Skulle kanskje postet i korona forumet. 

Skrevet

Vi drar på hytta.

Anonymkode: 328fb...8e8

• Liker 1
Skrevet

Kloke ts. Hadde alle gjort som deg, hadde vi sluppet en ny nedstegning etter vinterferien. Men neida, meg og mitt er viktigst. Vi andre som slutter hjemme, må bare belage oss på flere uker i isolasjon fordi Peder riis og familien bare måå stå slalom på familiehytta i Hemsedal. Wait for it. 

Anonymkode: 4235f...c5f

• Liker 7
Skrevet

Hadde jeg hatt hytte hadde jeg dratt.

Gidder ikke å strengere regler enn det jeg må.

Anonymkode: dc752...49c

• Liker 6
Skrevet

Vi reiser bort. Trenger å komme oss ut av Oslo gryta. Gleder meg. Skal smitte så mange som mulig i Hemsedal. Host host host

Anonymkode: 193c0...b7d

• Liker 5
Skrevet

Eier ingen hytte, så jeg er stuck.

Anonymkode: 34ddd...01b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kloke ts. Hadde alle gjort som deg, hadde vi sluppet en ny nedstegning etter vinterferien. Men neida, meg og mitt er viktigst. Vi andre som slutter hjemme, må bare belage oss på flere uker i isolasjon fordi Peder riis og familien bare måå stå slalom på familiehytta i Hemsedal. Wait for it. 

Tviler. Ifb med jul ble det reist mer enn det blir nå i vinterferien. Det tok ikke av da, sannsynligvis ikke nå heller.

Anonymkode: ce9fa...413

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Myndighetene stenger ned på lav sko, så her er det bare å utnytte den lille friheten når man kan tenker.

Det har vart lenge og det virker som slutten på det flere mnd til.

Min psykisk helse er viktigst, beklager, men det gjelder nok også for de fleste.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Myndighetene stenger ned på lav sko, så her er det bare å utnytte den lille friheten når man kan tenker.

Det har vart lenge og det virker som slutten på det flere mnd til.

Min psykisk helse er viktigst, beklager, men det gjelder nok også for de fleste.

"jeg.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv om  vi skal på hytta skal vi være relativt isolert. Møtes færre der en på den lokale lekeplassen 

Anonymkode: 328fb...8e8

• Liker 2
Gjest Bet-t-ina
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel ikke annet enn å forvente at det blir  slik etter ferien igjen... og det er ikke lenge til påskeferien heller.

Skrevet
Bet-t-ina skrev (Akkurat nå):

Det er vel ikke annet enn å forvente at det blir  slik etter ferien igjen... og det er ikke lenge til påskeferien heller.

Ja og så sommerferien, og høstferien og juleferien...

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hytte og blir i Oslo

Anonymkode: 2d178...45e

• Liker 2
Skrevet

Om folk er på sin egen hytte så smitter de da ingen. Er bare å ta med nok mat for hele uken hjemmefra det og holde seg rundt hytta.

Anonymkode: 680f9...cce

• Liker 4
Gjest Bet-t-ina
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja og så sommerferien, og høstferien og juleferien...

Innen 1. september er vi kanskje ferdig vaksinert. (Hvis det ikke dukker opp enda et virus vi trenger å vaksinere oss for). Har forhåpninger om at 2022 kan bli bedre enn 2020 og ‘21. 

Skrevet
Bet-t-ina skrev (Akkurat nå):

Innen 1. september er vi kanskje ferdig vaksinert. (Hvis det ikke dukker opp enda et virus vi trenger å vaksinere oss for). Har forhåpninger om at 2022 kan bli bedre enn 2020 og ‘21. 

Har ikke noe tro på det. vært strengt lenge, vet ikke hvor lenge-men nok flere mnd til.

Det kan bli helt stengt når som helst på dagen, så nå nyter jeg min lille frihet når jeg kan, for enhver øyeblikk kan den bli tatt fra meg igjen...

Og der har du grunnen til hvorfor folk bl annet drar på ferie hvis de kan.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Om folk er på sin egen hytte så smitter de da ingen. Er bare å ta med nok mat for hele uken hjemmefra det og holde seg rundt hytta.

Problemet er at hyttefolket ikke bare holder seg på hytta si. De drikker vin med nabohytta, er timesvis i skitrekket, drikker kakao på slalomsteder og handler i lokale butikker. Nei, majoriteten handler ikke alt før de drar. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet er at hyttefolket ikke bare holder seg på hytta si. De drikker vin med nabohytta, er timesvis i skitrekket, drikker kakao på slalomsteder og handler i lokale butikker. Nei, majoriteten handler ikke alt før de drar. 

Nå ønsker jo kommunene der folk skal på hytta, at de handler der..

LES aviser.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange holder seg til hytta og handler med seg mat jo, fåtallet er idioter, de som er det derimot, ødelegger jo for alle andre som faktisk tar hensyn. Men skjær nå ikke alle over en kam her.

• Liker 3
  • Opprett ny...