Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått oss hytte på fjellet, det har vi aldri hatt før. Mamma&pappa er snart 55 begge to, og så er det jeg på 20 og broren min på 22. Jeg var med mamma og pappa på hytte noen dager nå og hadde med kjærsten min.Hytta er veldig bra, stor også, men det er jo annerledes enn hjemme. Og morgenen etter at vi kom opp kunne jeg høre dem altså mamma og pappa. De hadde sex med hverandre, det var helt tydelig, liksom. Ikke masse bråk, men sånne lyder fra soverommet deres (det ligger under vårt) som bare kan være en ting. Det var umulig for kjærsten min og ikke høre dem oxo og det var superkleint. Når vi kom ned til frokost visste jeg ikke hva jeg skulle se på, for der var foreldrene liksom, nypulte og greier. Det samme skjedde morgenen etter oxo. Har aldri hørt sånt hjemme eller tenkt på det engang men nå virker det som de har seg hele tida. Det er bare så kleint at jeg vet ikke hva jeg skal si. 

Anonymkode: 63d5b...539

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er voksne, du er voksen. Hvis du blir flau av dette.... Husk de hørte sikkert dere ha sex også 😁

Tro meg du vil heller ha foreldre som er glade i hverandre enn de som hater hverandre. 

Anonymkode: 0a48f...1cf

• Liker 45
Skrevet

Uff, så kleint! Kanskje gi dem noen hint om at det er veldig lytt på hytta?

Anonymkode: d6589...e50

Skrevet

Bare vær glad at dem har seg! Sex er limet i ethvert forhold, også når man har bikka 50.

Anonymkode: 5a2f1...3c6

• Liker 18
Skrevet

Haha! For en stemning det må ha vært. Du kan jo trøste deg med at det sikkert er superkleint for foreldrene dine å møte deg ved frokostbordet når det er du som er nypult. De har sikkert hørt dere en eller annen gang siden det er så lytt 😂

• Liker 9
Skrevet

Så bra at de har et sunt og godt sexliv, det er veldig viktig. Jeg synes det var generøst av dem å ha deg og kjæresten din på overnatting på hytta, for det hadde ikke jeg orket, er vanskelig å få alenetid når man har to store unger med på slep. 

Anonymkode: e4c8d...3ce

• Liker 13
Skrevet

Mhm... Vi er mennesker - helt naturlig. Alle knuller, til og med besteforeldrene dine. 

• Liker 6
Skrevet

Klart foreldre har sex. Hvordan tror du de ble foreldre? Heldige du som har foreldre som elsker hverandre. Sex slutter man med når man dør, eller når helsen setter en stopper for det. Men hva gjør du å typen din da?  Du vet, ungene skal ikke ha sex, det er bare kleint😂😂

Anonymkode: 1c05e...1f2

• Liker 11
Skrevet

Så heldig du er som har foreldre som fortsatt er glade i hverandre 👏🏻

Anonymkode: 7694e...49f

• Liker 8
Skrevet

Det heter OGSÅ. Herregud, oxo høres helt sinnssvakt ut.

Og det er naturlig at mennesker har sex, unge som gamle. Bare vær glad de er glade i hverandre enda. Forstår at det er kleint, men det hadde vært verre om de ikke hadde vist kjærlighet til hverandre. 

Anonymkode: 1ae12...e88

• Liker 9
Skrevet

Synes det er sært og litt respektløst å ha sex når de vet soverommet deres ligger rett under. En ting er når det er vennepar det er snakk om, men foreldrene dine? Superkleint.

Anonymkode: 38b45...333

• Liker 2
Skrevet

Har ikke du sex med kjæresten din? Dere får passe på å utnytte tida når foreldrene dine puler, da har de ikke tid til å høre etter om dere har sex!

I alle fall er det jo et tegn på at de bør synes det er greit at du har sex på hytta, selv om de skulle høre det.

Kos dere, og slapp av.

Som andre skriver, vær fornøyd med at de fremdeles har et sexliv, og håp på at du også har det når du blir eldre. Det er nok av par som ikke har det bra sammen.

Skrevet

Nå følte jeg meg skikkelig gammel her, for jeg hadde følt det utrolig ubehagelig om min datter hadde hørt oss ha sex. 

Dette er superkleint både  for voksne og barn, synes jeg.

Jeg hadde hatt lyst til å vite at de hørte det, hadde aldri orket å ha sex med andre tilstede på hytta.

Anonymkode: 8aeac...bf6

• Liker 3
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dette er sånne ting som man bare må fikse, eller gjøre noe annet. Vi har en stor hytte - stor! Det er mange soverom og to bad, med terrasseplass til langbord. Beliggenheten gjør at den er attraktiv for flere i familien. Men selv om den er stor og godt bygget, er det likevel lytt. Man hører ikke enhver ting, men små lyder i en natte- eller morgenstille hytte kan høres gjennom veggene.

Uten at dette ble noe samtaleemne (selvsagt), annet enn indirekte og knyttet til andre type lyder, etablerte det seg en forståelse av at "sånn er det bare" og det man måtte høre er ikke unaturlig, egentlig bare en selvfølge og noe fint. Så dette lærte vi å leve med.

Dermed, i påsken og julen og om sommeren og slike tidspunkter hvor mange er samlet, hører vi jevnlig og ganske ofte små lyder herfra og derfra. Ikke sterke, rytmiske dunke- eller knirkelyder, eller hemningsløse orgasmeskrik. Men lave og mer diskrete varianter av det samme, uten at det utløser noe snakk eller irritasjon. På vårt rom har vi flere ganger blitt inspirert til en liten runde selv, etter å ha hørt små lyder gjennom tak eller vegger. At sunne friske par har seg et morgenknull før frokost i ferietiden, er jo ikke så rart.

Og så går man på badet litt sånn etter tur, og møter freshe og fornøyde til feriefrokosten. Det er en del av familielivet det også, enten man er i nedre, midterte eller øverste generasjon. For alle har jo sex.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

På vårt rom har vi flere ganger blitt inspirert til en liten runde selv, etter å ha hørt små lyder gjennom tak eller vegger. At sunne friske par har seg et morgenknull før frokost i ferietiden, er jo ikke så rart.

Herregud, hvis jeg hadde hørt noen i min familie ha sex under de omstendighetene du beskriver her så hadde jeg absolutt IKKE blitt inspirert til en runde selv. Hadde mest sannsynlig funnet på en unnskyldning for å dra hjem fortest mulig dagen etter. Hvis jeg var så skamkåt på familiehytta så hadde jeg dratt med meg mannen ut på kjøretur til et øde sted og pult der. Ikke f om jeg ligger å knuller i takt med søsteren min fordi hennes knullelyder inspirerer meg. 

Anonymkode: 6ab99...238

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 14.18):

Vi har fått oss hytte på fjellet, det har vi aldri hatt før. Mamma&pappa er snart 55 begge to, og så er det jeg på 20 og broren min på 22. Jeg var med mamma og pappa på hytte noen dager nå og hadde med kjærsten min.Hytta er veldig bra, stor også, men det er jo annerledes enn hjemme. Og morgenen etter at vi kom opp kunne jeg høre dem altså mamma og pappa. De hadde sex med hverandre, det var helt tydelig, liksom. Ikke masse bråk, men sånne lyder fra soverommet deres (det ligger under vårt) som bare kan være en ting. Det var umulig for kjærsten min og ikke høre dem oxo og det var superkleint. Når vi kom ned til frokost visste jeg ikke hva jeg skulle se på, for der var foreldrene liksom, nypulte og greier. Det samme skjedde morgenen etter oxo. Har aldri hørt sånt hjemme eller tenkt på det engang men nå virker det som de har seg hele tida. Det er bare så kleint at jeg vet ikke hva jeg skal si. 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Dette er sånne ting som man bare må fikse, eller gjøre noe annet. Vi har en stor hytte - stor! Det er mange soverom og to bad, med terrasseplass til langbord. Beliggenheten gjør at den er attraktiv for flere i familien. Men selv om den er stor og godt bygget, er det likevel lytt. Man hører ikke enhver ting, men små lyder i en natte- eller morgenstille hytte kan høres gjennom veggene.

Uten at dette ble noe samtaleemne (selvsagt), annet enn indirekte og knyttet til andre type lyder, etablerte det seg en forståelse av at "sånn er det bare" og det man måtte høre er ikke unaturlig, egentlig bare en selvfølge og noe fint. Så dette lærte vi å leve med.

Dermed, i påsken og julen og om sommeren og slike tidspunkter hvor mange er samlet, hører vi jevnlig og ganske ofte små lyder herfra og derfra. Ikke sterke, rytmiske dunke- eller knirkelyder, eller hemningsløse orgasmeskrik. Men lave og mer diskrete varianter av det samme, uten at det utløser noe snakk eller irritasjon. På vårt rom har vi flere ganger blitt inspirert til en liten runde selv, etter å ha hørt små lyder gjennom tak eller vegger. At sunne friske par har seg et morgenknull før frokost i ferietiden, er jo ikke så rart.

Og så går man på badet litt sånn etter tur, og møter freshe og fornøyde til feriefrokosten. Det er en del av familielivet det også, enten man er i nedre, midterte eller øverste generasjon. For alle har jo sex.

Hvorfor har skrivestilen din endret seg så drastisk fra hovedinnlegget til du svarte dette?

Anonymkode: 536a9...53f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor har skrivestilen din endret seg så drastisk fra hovedinnlegget til du svarte dette?

Hahahaha! Så ikke dette før nå 🤭

Åpenbart et troll da..

Anonymkode: 6ab99...238

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS har kanskje endret seg litt på to år. 😂

Anonymkode: 56b66...cde

AnonymBruker
Skrevet

Hvem har lyst til å høre foreldrene sine ha sex?

Aldri noensinne hørt noe! Og sånn skal det være.

Bruker dere samme argumenter når det kommer til avføring også?

Det er også verdens mest naturlige greie og mye morsommere.

Anonymkode: efca3...f6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

TS har kanskje endret seg litt på to år. 😂

Anonymkode: 56b66...cde

Mamma som svarer fra ts sin mobil? 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...