Gå til innhold

Jeg orker ikke mer av tiltakene i Oslo, har bare lyst til å dø...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skolen er stengt(lesasalen åpner neste uke, men det hjelper ikke noe når man ikke møter noen mennesker..). Treningssentrene er nede. Jeg har blitt skikkelig psykisk ustabil denne perioden, er hele tiden sint og har bare mistet meg selv helt. Jeg kjenner ikke meg selv igjen... Jeg takler denne nedstengingen så vanvittig dårlig. Vi lever i et nedstengt samfunn på 4. måneden nå, det er helt uutholdelig:( Tiltakene i Oslo er så strenge nå at jeg sitter med selvmordstanker. Jeg klarer kke mer nå. Jeg er veldig sint, synes regjeringen og de som sitter i Oslo (arbeiderpartiet) ofrer de unge.. Er det flere som sliter i coronakrisen? Føler alle rundt meg takler det fint og har noen rundt seg hele tiden.. 

Hvordan takler dere andre studenter det?

Kvinne, 28...

Anonymkode: 858af...8f2

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis heim te ho mor

Anonymkode: 12987...53f

• Liker 7
Skrevet

Jeg merker ingenting av det egentlig. Men jeg liker best å være alene uansett :)

Anonymkode: 7a506...01b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også drittlei. Og nå kommer med Nakstad med mer skremsel. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville reist hjem. Kommer fra et sted med ingen smitte hvor alt er åpent.

Anonymkode: 0c09f...03b

• Liker 6
Skrevet

Gikk greit de første 3 ukene, tøft den 1,5 uka med nedstegning, ble liitt bedre når det #åpnet" da,

Nå denne uken merker jeg hvor lei jeg er, holder på å gå på døra,

Håper fritidsaktiviter åpner snart, ellers så har jeg ingen liv.

Anonymkode: 3cf21...344

Skrevet

Jeg synes faktisk mest synd på de unge når det kommer til Coronaen, ja. På mange plan. Det er også de som skal ta over roret om noen år og de må nå ofre ungdommen sin, utdanning og helse pga dette her. Prioriterer vi feil nå (noe jeg mener vi gjør) så "ødelegger" vi en hel generasjon. 

Ts, bestill deg en legetime ❤ At du går med tanker om å ta ditt eget liv er ikke bra, og du trenger å snakke med noen. 

Anonymkode: 2dc4f...626

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke student, men i jobb, men jeg takler det dårlig, og hadde ikke taklet det på en god måte som student! 

Har du mulighet til å reise "hjem" til foreldre eller lignende, så du slipper å være helt isolert? ❤️ 

• Liker 2
Skrevet

Kan se for meg fortvilelsen, men det kommer til å bli bedre!! Har du noe nettverk i Oslo?

Anonymkode: ffcda...26e

• Liker 2
Skrevet

Folk burde bare gitt faen, men pga, de dikatoriske reglene om enorme bøter etc. så tør ikke folk. Det er SYKT!

De eldre på gamlehjem, samt sykehus, burde vært skjermet, mens resten av samfunnet skulle vært åpent som før. Skulle ønske folk bare kollektivt begynte å gi faen i disse hjernedøde reglene, de kan jo ikke gi bøter til alle om alle bryter reglene samtidig.

Og, drittlei denne skremselspropagandaen fra den overbetalte dusten nakstad som er overalt. Lei av alt dette.

Anonymkode: 2d10d...a8a

• Liker 5
Skrevet

Hæ? Kafeene og butikkene i sentrum er åpne. Ta med deg en venninne og dra på tur. Nå åpner straks lesesalen igjen og. 

Nedstengt du liksom. 

Anonymkode: 54ab1...eb7

• Liker 2
Skrevet

Dro hjem jeg, da kan jeg være med family'n og vennene. Trenger ikke være i byen for å følge studiene nå. 

Anonymkode: 5de11...bdd

Skrevet

Arbeiderpartiet ????

Anonymkode: 8907e...cf8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hæ? Kafeene og butikkene i sentrum er åpne. Ta med deg en venninne og dra på tur. Nå åpner straks lesesalen igjen og. 

Nedstengt du liksom. 

Det er ikke alle som har en venninne og dra på tur med..

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Arbeiderpartiet ????

Anonymkode: 8907e...cf8

Raymond Johansen 

Anonymkode: 5579f...e24

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så dra på kafé alene da. Det er vel ingen forskjell om du ser på fremmede på lesesalen eller på kafé. 

Se mulighetene, ikke problemene. Mye er stengt ja, men desto viktigere å bruke det som er åpent hvis man sliter sånn. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis man ikke har en eneste venninne, så sliter man da med mer enn korona?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så dra på kafé alene da. Det er vel ingen forskjell om du ser på fremmede på lesesalen eller på kafé. 

Se mulighetene, ikke problemene. Mye er stengt ja, men desto viktigere å bruke det som er åpent hvis man sliter sånn. 

Det hjelper på ensomheten ja, sitte å se på andre som koser seg isammen 😁

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man ikke har en eneste venninne, så sliter man da med mer enn korona?

Ikke ts, har venniner, men i disse tider regnes jeg ikke som så nærme at jeg blir priotert.

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke ts, har venniner, men i disse tider regnes jeg ikke som så nærme at jeg blir priotert.

Føler med deg, men nå for tiden er det mange som sliter og ikke blir prioritert. Prøve å gå ut og se andre mennesker i alle fall? En tur på butikken? Det hjelper meg iblant. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...