AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #41 Del Skrevet 20. februar 2021 Dr. Ramani er dyktig, kan også anbefale blogg: psykopati og kjærlighet, Soul Gps og Assc Direct./youtube Det er ikke bare å finne en psykolog som har kompetanse på cluster B, det er mer innviklet enn det, les om det: blogg: psykopati og kjærlighet. Min eks covert narsissist jobber med å kartlegge mennesker i fohold til egne ressurser og jobb. MASKEN fungerer særdeles godt for andre enn de nærmeste og objektet. En del er også psykepleiere, leger, psykologer og advokater, det er et spekter så les dere opp. Anonymkode: 79e9e...b24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #42 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dr. Ramani er dyktig, kan også anbefale blogg: psykopati og kjærlighet, Soul Gps og Assc Direct./youtube Det er ikke bare å finne en psykolog som har kompetanse på cluster B, det er mer innviklet enn det, les om det: blogg: psykopati og kjærlighet. Min eks covert narsissist jobber med å kartlegge mennesker i fohold til egne ressurser og jobb. MASKEN fungerer særdeles godt for andre enn de nærmeste og objektet. En del er også psykepleiere, leger, psykologer og advokater, det er et spekter så les dere opp. Anonymkode: 79e9e...b24 Ser på litt videoer av henne nå. Virker veldig bra hittil. Har vel tenkt selv også at det er nytteløst å finne en psykolog i dette tilfellet. Vært hos psykolog før og jeg føler egentlig ikke at det hjalp meg da. Skal sjekke ut bloggen 🙂 Anonymkode: fbdaf...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #43 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei Jeg var i et forhold i ti år med en som nektet meg å vise det spekteret jeg følte av følelser. Sinne tok han eierskap i. Jeg slet så mye i jobben min etter bruddet at jeg måtte til psykolog, og da forklarte hun om narsisisster. Jeg vil anta at det stemmer og det er det som eksen er. Jeg syens det er kjempetøft, vi har et barn og jeg må kommunisere med han. Han veksler med å ignorere meg, og vil gjerne bruke meg, men aldri godta en utrekt hånd. Alt skal skje på hans primisser, han skal bestemme og styre. Når vi var sammen fikk jeg ikke bestemme noe hjemme, ingenting om feks møbler og interiør. Det er utrolig vanskelig men samarbeidet går greit nok. Selv om han veksler mellom smørblid ( når han vil ha noe ) og sur og mutt om jeg krever noe eller om han må gi av seg selv. Han viser ikke følelser og barnet vårt har det ikke bra. Livet er ofte tungt men jeg er sterk, og står på. Pøser på med omsorg og kjærlighet slik at barnet får det av en av oss ihvertfall. Jeg får ofte høre at jeg "gir for mye omsorg" og at det er min skyld for de problemer barnet har. Ikke ser han at det kommer av at barnet ikke føler at det er bra nok som det er. Prøver å veilede så godt jeg kan på det emosjonelle og han lytter litt, men...han må finne det ut selv. Sier jeg noe, mener han det motsatte. Anonymkode: ed5af...790 Så leit å høre at du har måttet gå gjennom dette (og fortsatt gjør det). Barn i bildet gjør det så uendelig mer innviklet og, man må jo alltid forholde seg til vedkommende da. Du er sterk og jeg håper og tror du klarer deg! Det viktigste er nok å vite at det aldri er noen annen enn narsissisten sin feil. Selvom jeg sliter med å tenke det selv. Heier på deg! Du høres ut som en flott mor ❤️ Anonymkode: fbdaf...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #44 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser på litt videoer av henne nå. Virker veldig bra hittil. Har vel tenkt selv også at det er nytteløst å finne en psykolog i dette tilfellet. Vært hos psykolog før og jeg føler egentlig ikke at det hjalp meg da. Skal sjekke ut bloggen 🙂 Anonymkode: fbdaf...0d5 Jeg har fulgt henne i snart et år. Fått utrolig mange aha-opplevelser og dyp innsikt i hva narsissisme egentlig er. Det er så mye mer enn den klassiske brautende, selvskrytende mannen. Ikke alltid lett å finne en psykolog som kan mye om dette. Det er begrenset hva de lærer om det selv på studiet, og en ekstra interesse for temaet er viktig. Men noen finnes det, så ikke gi opp! Anonymkode: 40e19...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #45 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Han vil ikke ha noe med meg å gjøre uansett, så jeg har liksom ikke noe valg 🤷🏼♀️ Anonymkode: fbdaf...0d5 Det skal du være j.... glad for! Anonymkode: d80cd...4b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #46 Del Skrevet 20. februar 2021 Er så glad jeg slipper å høre mer om millionkontrakter i utlandet som aldri blir noe av, om hans ettertraktede kompetanse (har jo tross alt en håndfull mastergrader og et hodet i verdensklasse, lol), konflikter på arbeidsplassene hans (kommunale stillinger), raseriutbrudd og svart i øya, tårer og tenners gnissel, idealiseringen og kjærlighetserklæringene, intensiteten. INTENSITETEN! Blir flau! Anonymkode: d80cd...4b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #47 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Narsissister aner det jo ikke selv. Se på Sophie Elise og Donald Trump, de er jo helt blinde for det hele Norge og verden kan se selv i søvne. Anonymkode: 74fbd...e46 👎👎👎👎👎Herremin, så stygt skrevet. Man skriver ikke at folk man ikke kjenner er narsissister. Kvinneguiden har en tendens til å diagnostisere folk sånn uten videre, selv om de færreste har peiling. Anonymkode: a8da4...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #48 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 👎👎👎👎👎Herremin, så stygt skrevet. Man skriver ikke at folk man ikke kjenner er narsissister. Kvinneguiden har en tendens til å diagnostisere folk sånn uten videre, selv om de færreste har peiling. Anonymkode: a8da4...9d9 HELDIGVIS blir det flere av oss med veldig veldig GOD peiling. Takk til innhaver av blogg: psykopati og kjærliget❤️ Anonymkode: 79e9e...b24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #49 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ser på litt videoer av henne nå. Virker veldig bra hittil. Har vel tenkt selv også at det er nytteløst å finne en psykolog i dette tilfellet. Vært hos psykolog før og jeg føler egentlig ikke at det hjalp meg da. Skal sjekke ut bloggen 🙂 Anonymkode: fbdaf...0d5 Bloggen er en lifesafer, kommentarene er også gull verdt. Free from never ending shocks...../mannen jeg. var glad i viste seg å være en covert narc, han utsatte meg for "tilfeldige episoder" og det var et smirk om munnen da han observerte reaksjonene mine ( ting som såret). Anonymkode: 79e9e...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #50 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 👎👎👎👎👎Herremin, så stygt skrevet. Man skriver ikke at folk man ikke kjenner er narsissister. Kvinneguiden har en tendens til å diagnostisere folk sånn uten videre, selv om de færreste har peiling. Anonymkode: a8da4...9d9 Slapp av. Sophie Elise er ikke det Anonymkode: d80cd...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #51 Del Skrevet 20. februar 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: 👎👎👎👎👎Herremin, så stygt skrevet. Man skriver ikke at folk man ikke kjenner er narsissister. Kvinneguiden har en tendens til å diagnostisere folk sånn uten videre, selv om de færreste har peiling. Anonymkode: a8da4...9d9 Det har jeg heller ikke for vane å gjøre, men akkurat de to det gjelder har lagt ut så mye som dokumenterer dette at det levner liten tvil. Diagnose eller ikke er ikke mitt bord, men begrepet er uansett treffende. Anonymkode: 74fbd...e46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #52 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har jeg heller ikke for vane å gjøre, men akkurat de to det gjelder har lagt ut så mye som dokumenterer dette at det levner liten tvil. Diagnose eller ikke er ikke mitt bord, men begrepet er uansett treffende. Anonymkode: 74fbd...e46 Lavt selvbilde er ikke det samme som å være en kynisk manipulator. . Anonymkode: d80cd...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #53 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så leit å høre du har gått gjennom det samme. Jeg er nesten 100% sikker på at han har gjort dette med alle damene han har vært med. Skulle bare ønske jeg kunne gått ut mere med hodet hevet. Håper det går fint med deg nå. Hvordan kom du deg over dette? Anonymkode: fbdaf...0d5 Min ex har også gjort det med alle damer han har vært med. Vært såpass manipulativ at han fikk oss til å tro at det var oss damer det var noe galt med. Ikke han. Tror du må legge vekk den hode hevet. Bare la det være. Det er ikke noe annet valg enn å komme seg langt langt langt vekk fra slike folk. jeg fikk barn med denne mannen, kommer meg aldri over. For det fortsetter og fortsetter selvom han er min eks. Du skjønner at han nå bruker barna for å fremdeles ha kontroll og makt over meg. Ender med at jeg saksøkte han og anmeldte han for diverse. Skal i retten snart. Nå må dette ta slutt, både for meg og barna. Anonymkode: 918e1...fdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #54 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 👎👎👎👎👎Herremin, så stygt skrevet. Man skriver ikke at folk man ikke kjenner er narsissister. Kvinneguiden har en tendens til å diagnostisere folk sånn uten videre, selv om de færreste har peiling. Anonymkode: a8da4...9d9 Alle sier at d Trump er det da. Anonymkode: ed5af...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #55 Del Skrevet 21. februar 2021 Vil anbefale deg å ringe Epitel❤️ Anonymkode: fe8f8...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå