Gå til innhold

Hjelp, er blitt gravid!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrev en tråd tidligere her, som jeg ikke finner nå. Handlet om at jeg lurte på hvor lenge etter man har sluttet på p-pille man kan bli gravid.

Vel, jeg sluttet lørdag/søndag for snart to uker siden. Har ikke fått tilbake mensen, men hadde det jeg tror var eggløsningsslim forrige helg. For noen dager siden våknet jeg og kjente jeg hadde vondt i magen. Det gav seg etter en halvtimes tid. Brystene føltes også veldig følsomme, ømme, nesten litt vondt å ta på BH.

Så nå er jeg nesten sikker på at jeg er gravid, og føler nesten en slags panikk.

Anonymkode: 0e869...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en graviditetstest på morgenurin til helgen, så vet du :) 

Anonymkode: 28654...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal teste meg. Men jeg har jo barn fra før, og kjenner igjen symptomene på tidlig graviditet. 🥴

Anonymkode: 0e869...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps: Feil underforum, dette er for prøvere, du er jo tydeligvis GRAVID 😆

Anonymkode: 6389c...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er ikke gravid. 

Anonymkode: 51104...1c5

Klart hun er. HCG SKYTER i været 3-4 dager etter samleie

Anonymkode: 6389c...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter jeg har eggløsning så blir puppene mine superømme og etter 2-3 dager gjør det fysisk vondt om jeg kommer borti. Dette varer fra dagen etter eggløsning og 4 dager, så er det vekk igjen 😉

Du har kanskje hatt eggløsning 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å være gravid 2 uker etter å ha slutter på pillene. Med mindre du brukte de i sånn typ 2 uker også. Eggene har ikke rukket å modnes, og i allefall ikke slippe, og så må du ha hatt samleie i tide til at spermiene har rukket å svømme opp til det modne egget før det slapp, og så må det rekke å feste seg og å begynne å produsere HCG, som ikke skjer før rundt 10 - 11 dpo. 

Du er ikke gravid. 

Anonymkode: 36b4d...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...