Gjest Ganske nygift Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Jeg og mannen min har vært gift i snart to år. Som helt nygifte hadde vi kanskje samleie to-tre ganger i uken, stort sett. Nå er det sjeldnere og sjeldnere - kanskje to ganger i måneden! Vi er unge og elsker hverandre, og kommuniserer godt med hverandre. Vi er hverandres beste venner og koser og kysser masse, men gnisten er der liksom ikke lenger. Ikke særlig ofte, hvertfall - og når den først er der for en av oss, så er den andre stuptrett! Vi jobber mye, vi har begge to sjefsjobber i stressende yrker. Som oftest vil vi bare sove når kvelden kommer. Men jeg savner romantikken, jeg! Lurer på om det bare er oss som har det sånn? Er vi helt unormale og går det an å finne tilbake til romantikken?
Gjest Jiha(d) Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 Du sier at dere begge er stressa...det er vel derfor da? Prøv å sett av litt tid til hverandre
Nabodama Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Ha sex på andre tider av døgnet enn kun om kvelden når dere er trøtte! Sex kun om kvelden er en dreper for sexlivet. Vi har også travle dager, men prioriterer sexlivet vårt. Sex om ettermiddagen, eller lange kosemorgener i helgene er helt topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå