Tomine Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Noen som har tips til festlokale i Bergen? Ønsker noe som er fint men som ikke er ALT for dyrt.... hmmm...
Annie78 Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Spørshva du mener med ikke alt for dyrt...... Kommandørboligen på Gravdal er jo meget pen, men aner ikke hva det koster der.......
Gjest Gjest_minnimy_* Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 kommandant boligen er veldig dyr opptil 1000 pr kuvert.legenes hus er ikke så gale pris.vi har valgt fagernes yatch klub pga beliggenhet helt ved sjøen,veldig greie servitører ogmye for prisen. eks vi betaler 545,- pr kuvert da får vi 3 retters middag+ ekstra servering,bryllupskake,kransekake,nattmat,kaffe,mocca. og du kan ta med opptil 6 kaker utenom,som du slipper å betale.for oss kommer mat og drikke på ca 44.000 så betaler de ibaren selv senere på kvelden.for oss var det ikke mye forskjell i pris på å ordne alt selv og det å komme til duk og dekket bord. har hørt at gamle bergen er bra. adr til fagernes er. http://www.fyc.no lykke til,det er mangen som blir fort oppbooket så vær rask.når skal du gifte deg?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #4 Skrevet 21. august 2005 Flere tips til fine bryllupslokaler i Bergen? Vi blir nok mellom 60 og 70 stk.
Armonia Skrevet 21. august 2005 #5 Skrevet 21. august 2005 (endret) Villa Skjoldens... Endret 22. august 2005 av Armonia
tommeline Skrevet 21. august 2005 #6 Skrevet 21. august 2005 Vet verken priser eller antall her, men det kan du sikkert finne ut av: - Kronstad hovedgård - Fana roklubb - Stend hovedgård - Lyngbø idrettshus/klubblokale (har vært i bryllup her med 65-70 gjester, og vil tro du får inn en del til. Pent lokale for å være klubbhus).
Gjest gjest Skrevet 21. august 2005 #7 Skrevet 21. august 2005 se i gule sider eller søk på lokaler til bryllup i bergen.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #9 Skrevet 22. august 2005 Restaurant Albatross ved Fana golfklubb. Plass til ca 65 mener jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2005 #10 Skrevet 22. august 2005 Villa Skjoldnes ser jo helt praktfullt ut. Nå skal ikke jeg gifte meg helt med det første, men det skal jeg nå virkelig ha i bakhodet til det blir aktuelt. Noen som vet hvor stor kapasitet de har? (hvor mange middagsgjester de kan ha + hvor mange kaffegjester) Og om drikke må kjøpes via dem eller om det er noe en kan ta med selv?
knøtte Skrevet 22. august 2005 #11 Skrevet 22. august 2005 Villa Skjoldnes ser jo helt praktfullt ut. Nå skal ikke jeg gifte meg helt med det første, men det skal jeg nå virkelig ha i bakhodet til det blir aktuelt. Noen som vet hvor stor kapasitet de har? (hvor mange middagsgjester de kan ha + hvor mange kaffegjester) Og om drikke må kjøpes via dem eller om det er noe en kan ta med selv? ← Er ikke helt sikker på hvor mange gjester man kan ha, men mener det er i underkant av 60 til middag + kaffegjester (Vet ikke hvor mange kaffegjester). Villa Skjoldnes har skjenkebevilgning, så drikke må nok kjøpes gjennom dem...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #13 Skrevet 23. august 2005 Noen flere anbefalinger? Noen som har positive erf. med legenes hus?
Gjest gjest Skrevet 24. august 2005 #14 Skrevet 24. august 2005 jeg har ikke vært å spist på verken fagernes eller legenes hus,men har hørt mye skryt.meg og samboeren min skulle velge lokale.først gikk vi på fagernes og deretter legenes hus.det var faktisk ingen tvil om at vi valgte fagernes.pga kjempe koselig betjening og sted ,og gode pakke tilbud som kan printes ut på siden deres.legenes hus syntes jeg så litt "kaldt" ut og likte ikke formen på stuen,men de har nydelig utsikt begge to en mot sentrum og en rett med sjøen som vi liker.det beste er om dere tar dere en runde selv og ser hva dere liker.ikke sikkert dere liker det vi liker her inne.
Tinema Skrevet 30. august 2005 #16 Skrevet 30. august 2005 Vi skal gifte oss på lørdag, og skal holde det på legenes hus. Kan derfor ikke uttale meg om maten ennå, men de er i allefall utrolig hyggelige og hjelpsomme. De som driver det er ytterst proffe og vet hva de snakker om. Prisen er ikke så gale, men den avhenger av hvor mye som blir drukket. Jeg tror vi skal betale 550 kroner for 3 retter, og så kommer drikke i tillegg. Vi var der i går for å gjøre de siste avtalene, og nå virkelig gleder vi oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå