AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Han har løyet så mye. Jeg har konfortrert han, men han nekter forsatt. Skjønner han ikke at dette går utover tilliten? Er det bare å gi opp? Vært sammen noen år. Anonymkode: f4183...654
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Ingen tillit, ikke noe forhold. Du ødelegger bare for deg selv hvis du blir i et forhold der det er liten eller ingen tillit. Anonymkode: ed96c...dea 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Ja, redd for det. Han kan da ikke sette forholdet så høyt? Anonymkode: f4183...654
Metalbitch Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 Velg et bedre liv uten løgner. Hvilken grunn har du til å tro at han slutter å lyve?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har løyet så mye. Jeg har konfortrert han, men han nekter forsatt. Skjønner han ikke at dette går utover tilliten? Er det bare å gi opp? Vært sammen noen år. Anonymkode: f4183...654 Det er en selvmotsigelse at du på den ene siden vil ha forholdet til å fungere og på den andre siden vil at han skal forstå at løgn går ut over tilliten. Hadde du gått, så hadde han forstått det. Men siden du blir værende, så fortsetter han med det. Neste gang du finner en kjæreste må du gå MED EN ENESTE GANG han gjør noe som helst feil. Ikke vent til han lyver, gå med en gang han kommer for sent eller på andre måter gir blaffen i deg. Anonymkode: 00462...346
Khloe P.T Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Det forholdet får du nok dessverre aldri til å fungere, om du er opptatt av ærlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han har løyet så mye. Jeg har konfortrert han, men han nekter forsatt. Skjønner han ikke at dette går utover tilliten? Er det bare å gi opp? Vært sammen noen år. Anonymkode: f4183...654 Ja, gi opp, jeg gjorde ikke det og fikk barn med en slik fyr. Helt forferdelig samarbeid med en som gjør det han kan med å psyke meg ned. Anonymkode: 8c6fa...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå