AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Jeg er gravid i uke 39. I dag har babyen hatt veldig mye ukontrollerte bevegelser - kjennes ut som grøssinger eller risting. Hørt her på kvinneguiden at dette kan være at babyen tisser. Problemet er at hodet er festet og det kjennes ut som ristingen kommer fra ryggområdet. Samme område hvor jeg kjenner hikke (dette er ikke hikke). Erfaringer? Om det fortsetter skal jeg selvsagt kontakte føden, men håper å høre om andre har kjent det samme. Anonymkode: 43104...8e1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Jeg har også hørt at det er tissing, men har kjent minimalt av det selv. Uke 38 her. Det er sikkert helt normalt og ufarlig, men skader ikke å ta en telefon til jordmor tenker jeg? Iallefall hvis du som meg ikke har kjent noe særlig til det tidligere. Anonymkode: 17d6c...0cd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også hørt at det er tissing, men har kjent minimalt av det selv. Uke 38 her. Det er sikkert helt normalt og ufarlig, men skader ikke å ta en telefon til jordmor tenker jeg? Iallefall hvis du som meg ikke har kjent noe særlig til det tidligere. Anonymkode: 17d6c...0cd Takk for svar❤ Har ikke kjent noe mer til det etter jeg skrev tråden. Min jordmor er ikke tilgjengelig på fredager, så må evt ringe føden. Og hun er aktiv nok i magen, så venter litt med det. Anonymkode: 43104...8e1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar❤ Har ikke kjent noe mer til det etter jeg skrev tråden. Min jordmor er ikke tilgjengelig på fredager, så må evt ringe føden. Og hun er aktiv nok i magen, så venter litt med det. Anonymkode: 43104...8e1 Kjenn på magefølelsen, bare å ringe føden også hvis du synes det er guffent Anonymkode: 17d6c...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå