Gå til innhold

Skal man vaske vinduer i dette været også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har visning nå på søndag. Det er meldt regn/snø både i dag og i morgen. Hagen er full av snø. Snødd i 2 dager nå.

Lurer på om man skal vaske vinduer når det er sånt vær? Er folk veldig nøye med dette på visning?

Anonymkode: d113a...b54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

Det kommer an på hvor møkkete de er. Jeg vasket ikke mine før visning, men de var heller ikke veldig fæle. Ingen fingermerker eller rennestriper av møkk 😅 

Anonymkode: 413a4...4d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer an på hvor møkkete de er. Jeg vasket ikke mine før visning, men de var heller ikke veldig fæle. Ingen fingermerker eller rennestriper av møkk 😅 

Anonymkode: 413a4...4d8

Jeg har litt fingermerker pga 2 åringen. Kanskje jeg kan bare bruke jif spray innvendig?

• Liker 3
Skrevet

Innvendige fingermerker kan være greit å ta. Jeg har brukt å vaske vinduer innvendig før feks visninger eller ved utflytting, utvendig på vinteren bare ved ekstremt skitne vinduer 😛

Skrevet

Bruk tørr mikrofiberklut. 

Anonymkode: a3a28...f5d

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vel heller blitt overrasket, tror jeg. "Jøss, har de vasket vinduene utvendig i dette været? Hadde ikke jeg giddet! 🤭

Anonymkode: fc674...63f

Skrevet

Tørk vekk de verste fingermerkene. Det er mer enn bra nok. 

Anonymkode: 3d738...be2

• Liker 1
Skrevet

Jeg vasket vinduene utvendig i -8, det var bare dumt:P er det ca 0 er det jo greit nok.. men hadde nok bare tatt innvendig!

Anonymkode: 67b51...0dd

• Liker 1
Skrevet

Solgte nylig. Vasket de før fotografering av huset. Vasket med rødsprit i vannet, gikk fort det. 

Anonymkode: c5fe4...497

Skrevet

Det er en selvfølge å vaske vinduene på innsiden - uansett vær og årstid. 

Utvendig ville jeg bare vasket dersom de var veldig skitne. 

Anonymkode: ca0ea...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...