Gå til innhold

Hull i ørene på barn - Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 10 har utrolig lyst på hull i ørene, men er samtidig fryktelig redd. Jeg har sagt at det er 100% opp til henne, men i fall hun bestemmer seg for å gjøre det, lurer jeg på om det er noen som bor i Trondheim som vet om noen salonger/foretninger som er flinke og trygge når det kommer til å gi hull i ørene, særlig til nervøse kunder (gjerne barn)? 

Ønsker at opplevelsen skal bli så lite skummel som mulig for henne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min fikk hull i ørene i Trondheim i fjor sommer. Da var vi på Aligma Tattoo & Piercing. Han var veldig flink! 

Anonymkode: 9ab5a...89c

• Liker 5
Skrevet

Heller piercingstudio enn frisør iallfall! Da er den som utfører det 100% trygg på renhold og utførelse, og det blir et mye penere resultat! 

Anonymkode: 6e56d...99a

• Liker 7
Skrevet

La meg først stoppe deg der! 

Dra ALDRI til smykkebutikk og frisørsalonger når det kommer til å stikke hull i huden. 

De bruker en piercing pistol og det vil gi langt mer traumer i huden enn en vanlig piercing stikk med nål. 

Piercing pistol er ikke bare ekstremt uhygienisk (går ikke an å rense pistolen, kun nålen - samler seg blod/bakterier) men også veldig unøyaktig og vond. I korona tidene er det i hvert fall skummelt!

Dra til en piercing studio! Det går fort og man slipper å risikere barnet for stygge arrdannelser i øreflippene, infeksjon, skjeve hull, smerter, etc. 

• Liker 3
Skrevet
Kenelz skrev (18 timer siden):

La meg først stoppe deg der! 

Dra ALDRI til smykkebutikk og frisørsalonger når det kommer til å stikke hull i huden. 

De bruker en piercing pistol og det vil gi langt mer traumer i huden enn en vanlig piercing stikk med nål. 

Piercing pistol er ikke bare ekstremt uhygienisk (går ikke an å rense pistolen, kun nålen - samler seg blod/bakterier) men også veldig unøyaktig og vond. I korona tidene er det i hvert fall skummelt!

Dra til en piercing studio! Det går fort og man slipper å risikere barnet for stygge arrdannelser i øreflippene, infeksjon, skjeve hull, smerter, etc. 

Takk! 🙂

Det gir jo 100% mening, men var allikevel ikke noe jeg tenkte over før jeg leste meg opp om det inne på nettsiden til et piercingstudio i går. 

Om hun skulle bestemme seg for å ta hull, kommer vi til å finne et studio for å få det gjort. 😊

• Liker 2
  • 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-2-19 den 12.15):

Datteren min fikk hull i ørene i Trondheim i fjor sommer. Da var vi på Aligma Tattoo & Piercing. Han var veldig flink! 

Anonymkode: 9ab5a...89c

Snakker han norsk? 🙈

Anonymkode: 4e9f4...191

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...