AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Del Skrevet 19. februar 2021 Har pleid å kjøpt denne typen, men nå søkte jeg på den etter en rar test i går. Teststreken (altså den som indikerer at den virker) var klar som vanlig. Resten av testen var veldig rosa, mens den andre streken var helt hvit. Det er vel så lite gravid det er mulig å bli?😂 Søket ga skikkelig dårlig erfaring med den, men fikk opp bare gamle tråder. Har du noen ny erfaring med disse? Er de optimale? Anonymkode: 110b1...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Del Skrevet 19. februar 2021 Lurer på det samme!! Anonymkode: 68256...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Del Skrevet 19. februar 2021 Jeg har god erfaring med dem. Men de slår ut litt senere enn noen andre merker, og egner seg derfor ikke til å teste før forventet mens (det står forsåvidt også i bruksanvisningen også, men ser en del tråder der folk forsøker å teste med de 11-12 dpo og klager over at de ikke får utslag, og konkluderer med at testen er dårlig). Om testen ble rosa høres det ut som om fargen ikke trakk gjennom skikkelig, prøv å dyppe den lengre i urinen? Anonymkode: 87c85...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har god erfaring med dem. Men de slår ut litt senere enn noen andre merker, og egner seg derfor ikke til å teste før forventet mens (det står forsåvidt også i bruksanvisningen også, men ser en del tråder der folk forsøker å teste med de 11-12 dpo og klager over at de ikke får utslag, og konkluderer med at testen er dårlig). Om testen ble rosa høres det ut som om fargen ikke trakk gjennom skikkelig, prøv å dyppe den lengre i urinen? Anonymkode: 87c85...611 Jeg rørte rundt i ca 10 sekunder, men synes den tok opp dårlig, så tok den nedi lenger. Hadde den sikkert i kanskje 20 sekunder. Den slår vel ut på 25? Om man vil teste tidligere er det vel tester for 10? Anonymkode: 110b1...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå