Gå til innhold

Barnet sover bedre med mamma ute av rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd det? 

Ammes litt ennå. Samsover av forskjellige grunner. Sover bedre med bare far mens hvis jeg sover med dem er hun våken massevis av ganger. Og lenge. 

Var våken med far også men han ga bare smokken og hu sovnet videre.

Er dette normalt eller er jeg mislykket som mor? 

Anonymkode: 73ffc...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok pga. ammingen. Du lukter mat, det gjør ikke pappa. Veldig mange som gjør det sånn ved avvenning av nattamming. 

Anonymkode: 2cab3...9c8

• Liker 4
Skrevet

Helt normalt kjære deg!! :) baby lukter melken, vil kose og vil være med deg. Baby foretrekker ikke far fremfor deg, baby har bare ikke samme grunn til å være våken så mye med han som med deg :)

Anonymkode: 18759...9de

Skrevet

Det er vel tvert i mot! Du er så vellykket som mamma at hun heller vil kose med deg enn å sove! Hun elsker mamma og vil bare ha pupp og kos i stedet😊Pappa har ikke pupp så da blir det lettere å sove. Dette er helt vanlig, altså. Til og med toåringen min begynner å kave hvis han havner i foreldresengen med mor, for han skal tett-tett inntil og kose og pjuske i stedet. Så han sover bedre og blir ikke forstyrret med pappa. Untatt ved sykdom, da er det kun mamma som gjelder.

Selv om det er frustrerende at hun ikke sover tyder det på en trygg og god tilknytning til deg! Og alle faser går over, husk det! Hvordan man sover går i perioder for både voksne og barn, særlig småbarn! 

Anonymkode: ca8ca...a92

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel tvert i mot! Du er så vellykket som mamma at hun heller vil kose med deg enn å sove! Hun elsker mamma og vil bare ha pupp og kos i stedet😊Pappa har ikke pupp så da blir det lettere å sove. Dette er helt vanlig, altså. Til og med toåringen min begynner å kave hvis han havner i foreldresengen med mor, for han skal tett-tett inntil og kose og pjuske i stedet. Så han sover bedre og blir ikke forstyrret med pappa. Untatt ved sykdom, da er det kun mamma som gjelder.

Selv om det er frustrerende at hun ikke sover tyder det på en trygg og god tilknytning til deg! Og alle faser går over, husk det! Hvordan man sover går i perioder for både voksne og barn, særlig småbarn! 

Anonymkode: ca8ca...a92

Så fint skrevet, og så sant ❤️❤️❤️

Anonymkode: f2ede...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...