Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i litt over et halvt år. Ingen av oss har vært i forhold før det. Jeg er kanskje kosete og klengete, men jeg respekterer at han vil ha alene-tid. Nå vil han helst ikke treffe meg mer enn én gang i uka. Han hater at jeg klemmer han, eller kysser han, og blir sint når jeg maser. Jeg føler ikke han har lyst til å treffe meg en gang. Når vi sees er han irritabel og sur. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: f2244...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal finne ut om DU VIL HA en kjæreste som er sånn, er dette en mann /gutt  DU vil ha.

Hvis du vil ha en som er mer lik deg i fysiske behov og som har større behov for kontakt må du finne en annen, han her klarer du ikke å tvinge til å bli sånn som du vil.

Anonymkode: 61c1a...7f4

• Liker 25
Skrevet

For meg høres det ut som han er lei og på vei ut. Om min partner kun ville truffet meg en gang i uken og ble irritert av nærhet med meg ville jeg sett meg om etter noe annet. 

Til sammenligning så koser og klemmer jeg på mannen min hver eneste dag. Finn noen som har samme behov som deg heller. 

Anonymkode: b1b77...12e

• Liker 16
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi har vært sammen i litt over et halvt år. Ingen av oss har vært i forhold før det. Jeg er kanskje kosete og klengete, men jeg respekterer at han vil ha alene-tid. Nå vil han helst ikke treffe meg mer enn én gang i uka. Han hater at jeg klemmer han, eller kysser han, og blir sint når jeg maser. Jeg føler ikke han har lyst til å treffe meg en gang. Når vi sees er han irritabel og sur. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: f2244...2d0

Finn deg en ny kjæreste som liker kos!

Gjør det slutt før du blir skikkelig såret, for han er virkelig ikke interessert i å være sammen med deg. 

Skrevet

Sånn var eksen min også på slutten. Du kan vente det brudd innen få uker. 

Anonymkode: fc4a5...eb4

• Liker 3
Skrevet

Han vil ut, men er for feig til å si det. Derfor oppfører han seg mer og mer ufordragelig for at du skal mislike han så mye at du tar støyten.

Anonymkode: 6f69a...a40

• Liker 7
Skrevet

Ønsker du en kjæreste som hater kyss og klem og som bare vil se deg én gang i uken? Ikke jeg heller. Og jeg kjenner ingen som vil ha en slik kjæreste.

Hvis han ikke var slik i starten, så har du dessverre blitt utsatt for en feiging som ikke tør å slå opp selv.

Anonymkode: 6c183...d59

• Liker 8
Skrevet

Nei, du er ikke klengete. Du er helt normal

Anonymkode: 6c183...d59

• Liker 7
Skrevet

En ting er sikkert. DU kan ikke endre han, men kun deg selv. Så.. Jeg hadde nok sterkt vurdert om dette er noe jeg gidder. 

Anonymkode: f9b83...b75

• Liker 2
Skrevet

Nei huff, kjære deg! Det er ingenting galt med deg, men du kommer til å føle deg feil om du blir i dette forholdet. Finn deg heller én som liker å være nær deg :)

Anonymkode: 9a845...f22

• Liker 1
Skrevet

Like greit å si hadet bra.

Anonymkode: 26825...d67

Skrevet

Si ha det bra. Når forholdet er såpass nytt skal kyss, klem og nærhet være en stor del av hverdagen. Har datet en fyr i litt over en mnd og han ønsker virkelig å sees mye nå. 

• Liker 1
Skrevet

Han har mistet interessen. 

• Liker 1
Skrevet

Det her er ikke noe forhold. Dump han før du finner ut at han ligger med andre eller venninner ser han på Tinder. 

Anonymkode: f95b0...352

• Liker 2
Skrevet

Det er jo helt tydelig at dere er på to ulike nivå når det gjelder behovet for fysisk kontakt. Men hva ønsker han at dere skal gjøre når dere er sammen? I motsetning til de andre kommentarene her, som mer eller mindre er nedsettende i forhold til han, og støttende til deg, tenker jeg at det er greit å vite hva han ønsker. Jeg er selv ikke kyss, klapp og klem typen. Jeg vil gå turer, gå på trening, prate, ha felles opplevelser. Min definisjon på et forhold som har størst sjanse til å overleve, er et forhold til en person som du vil trives med også på vennskapelig basis. For på et eller annet tidspunkt er den store forelskelsen over, og da er det felles interesser som gjelder.

Anonymkode: 5cb31...1c3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo helt tydelig at dere er på to ulike nivå når det gjelder behovet for fysisk kontakt. Men hva ønsker han at dere skal gjøre når dere er sammen? I motsetning til de andre kommentarene her, som mer eller mindre er nedsettende i forhold til han, og støttende til deg, tenker jeg at det er greit å vite hva han ønsker. Jeg er selv ikke kyss, klapp og klem typen. Jeg vil gå turer, gå på trening, prate, ha felles opplevelser. Min definisjon på et forhold som har størst sjanse til å overleve, er et forhold til en person som du vil trives med også på vennskapelig basis. For på et eller annet tidspunkt er den store forelskelsen over, og da er det felles interesser som gjelder.

Kanskje en kombinasjon er bra? Jeg og daten går turer, spiller spill, lager mat osv sammen. Men, vi kan også ligge en hel kveld på sofaen, se serie og kose. Man må ikke kvele hverandre men ikke å ville sees mer enn en gang i uken i starten er ikke liv laga ass! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

...det er greit å vite hva han ønsker. Jeg er selv ikke kyss, klapp og klem typen. Jeg vil gå turer, gå på trening, prate, ha felles opplevelser. Min definisjon på et forhold som har størst sjanse til å overleve, er et forhold til en person som du vil trives med også på vennskapelig basis. For på et eller annet tidspunkt er den store forelskelsen over, og da er det felles interesser som gjelder.

Så du tror denne fyren tar initiativ til hyggelig prat, trening og felles opplevelser? 

• Liker 2
Skrevet
EmilieH skrev (2 minutter siden):

Kanskje en kombinasjon er bra? Jeg og daten går turer, spiller spill, lager mat osv sammen. Men, vi kan også ligge en hel kveld på sofaen, se serie og kose. Man må ikke kvele hverandre men ikke å ville sees mer enn en gang i uken i starten er ikke liv laga ass! 

Helt sant. Men savner at TS viste interesse for hva han føler og hvorfor han reagerer som han gjør. Istedenfor å spørre her, hvor svarene blir ganske tilfeldige, burde TS satt seg ned sammen med kjæresten og tatt en prat. OK - kanskje det er slutt. Som TS skriver, det er første forholdet for begge, og det første fungerer som oftest som en prøvekanin. Men man skal jo også lære av de erfaringene en gjør. Så fordi om det ikke blir de to, kan det jo være greit med litt nysgjerrighet på "Hvorfor fungerer det ikke mellom oss?"

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du tror denne fyren tar initiativ til hyggelig prat, trening og felles opplevelser? 

Tja, hva vet vi? Det eneste vi vet om han, er det TS har skrevet på knapt fire linjer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt sant. Men savner at TS viste interesse for hva han føler og hvorfor han reagerer som han gjør. Istedenfor å spørre her, hvor svarene blir ganske tilfeldige, burde TS satt seg ned sammen med kjæresten og tatt en prat. OK - kanskje det er slutt. Som TS skriver, det er første forholdet for begge, og det første fungerer som oftest som en prøvekanin. Men man skal jo også lære av de erfaringene en gjør. Så fordi om det ikke blir de to, kan det jo være greit med litt nysgjerrighet på "Hvorfor fungerer det ikke mellom oss?"

Enig, man MÅ kunne kommunisere. Et forhold som ikke kan snakkes "i stykker" fungerer ikke på sikt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...