Gå til innhold

Hvordan kan en mann være 162 cm høy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det finnes menn på 162, og det finnes kvinner på 180. Begge deler er ganske uvanlig, men ikke noe rart.

Anonymkode: 658e0...830

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 2.50):

På en dating side så likte jeg en mann som var veldig ansiktkjekk. Han hadde bare bilder av seg selv sittende i helfigur. Men han så ikke noe spesielt lav ut. Aemene og korpsfasongen tilsa for meg at han minst var 180. 

Jeg så ikke på bioen før match, og der stod det at han var 162 cm høy. Jeg spurte han om det var en feil eller om han faktisk var 162 cm høy. Så svarte han at det desverre var tilfelle ja, at han er 162cm. 

Nordisk, blond, blåøyd mann med helt normale proporsjoner ellers, godt bygget/trent. 

Det er helt uaktuelt for meg å date en mann på 162, men jeg bare begynte å tenke på det. Er det faktisk mulig å være en mann på 162 cm uten at han har noe sykdommer? Jeg tror aldri jeg har sett en så liten mann som er frisk eller som ikke er dverg. Jeg selv er 165, og anser meg selv som en relativt lav dame, så dette er rart. 

Anonymkode: 7d0e4...29e

162 er ikke liten.

Er kvinnen ca samme høyde, så er det ingen problem at mannen er 162. Hvis du mener at å være 162 betyr at han lider av dwarfisme, så har du nok vokst opp kun blant folk som er nesten 2m i høyden. 

Hvis hans foreldre har ca samme høyde, så er det snakk om genetisk anlagt høyde. Hvis foreldrene hans er vesentlig høyere enn det, så kan det være snakk om at han ble født prematur eller ikke fikk nok næring som foster og ble født mindre enn gjennomsnittsbaby. Begge deler, prematuritet og dysmaturitet på grunn av dårlig morkakefunksjon hos mor, har ingenting med genetikk å gjøre. Men hvis hans foreldre også er ca samme høyde, så kan man forvente at denne mannen ikke kommer til å lage 180cm høye voksne barn. 

Likevel - 162 er ikke lav høyde. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...