Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Oppdaget dette tallkryssordet for bare to uker siden. Dette til tross for at jeg har lest aviser i sommer, men har altså bare bladd forbi dette jeg ikke visste hva var. Vel, nå er jeg altså bitt av basillen. Vanskelig å følge med på forelesning, når jeg har en avis med en sudoku av vanskelighetsgrad "meget vanskelig" foran meg. Må dessuten løse en på senga før jeg sovner. Det er jo i aller høyeste grad et motefenomen som utnyttes ved å prøve å få oss til å kjøpe diverse bøker med teknikker for hvordan man skal læse disse tallkryssordene. Men det er jo så gøy å få dem til å gå opp! Så må innrømme at jeg har kjøpt meg en bok med oppgaver nå Synes de beste er i DN, og jeg klarte dagens oppgave Flere som er blitt bitt av basillen?
hecuba Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 I sommer løste jeg, min mor, hennes mor og min far minst en oppgave per dag.. Er det er godt nok svar?
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #3 Skrevet 19. august 2005 Jeg var/er fullstendig hektet Men bare på de vanskelige, synes de i Dagbladet blir for lette.
Mrs. K Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 Jepp. Sitter og grubler over en nå i skrivende stund. Jeg løser både på nettet og på papir.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Er det er godt nok svar? ← Du svarer da på de innleggene du selv vil... Dette er et snikk-snakk forum, og ikke et kryssforhør, så det er da ingenting som er et "ikke godt nok svar"??
Chiquita Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Er det er godt nok svar? ← Du svarer da på de innleggene du selv vil... Dette er et snikk-snakk forum, og ikke et kryssforhør, så det er da ingenting som er et "ikke godt nok svar"?? ← Men slapp nå av litt da. Hecuba forteller at hun har løst minst en en oppgave pr dag i sommer, og lurer på om det er "godt nok svar"... Jepp - det viser at hun er ganske hekta... Trenger da vel ikke skrive at hun er hekta når hun allerede har skrevet at hun har løst en pr dag...
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 Jeg kjenner at jeg ikke orker å bli hekta på det, så jeg blar fort forbi!
Gjest Catwoman Skrevet 20. august 2005 #8 Skrevet 20. august 2005 Syns det var moro en bitte liten stund, og så ble jeg lei
Cr@sh Skrevet 21. august 2005 #9 Skrevet 21. august 2005 Jeg så en i avisa i dag - men har ikke helt skjønt hvordan det funker... noen som kan gi en enkel innføring? Eller som evt vet om sider på nettet som sier noe om "opplegget"?
Adonia Skrevet 21. august 2005 #10 Skrevet 21. august 2005 åja.. jeg er også hekta etter en jobbuke i sommer der det var veldig lite å gjøre, så var vi hekta hele gjengen. moro da, tror jeg må kjøpe meg en bok
pusesen Skrevet 21. august 2005 #11 Skrevet 21. august 2005 Jeg så en i avisa i dag - men har ikke helt skjønt hvordan det funker... noen som kan gi en enkel innføring? Eller som evt vet om sider på nettet som sier noe om "opplegget"? ← her er det en god forklaring, lette også etter det...nå er jeg helt hekta har fått meg spillet på mobilen også http://www2.nrk.no/spill/?spill=sudoku
Mora di Skrevet 21. august 2005 #12 Skrevet 21. august 2005 Jeg er skikkelig hekta, og løser gjerne flere hver dag. !
Bippen Skrevet 31. august 2005 #13 Skrevet 31. august 2005 Jeg har fullstendig dilla på Sudoku. Oppdaget det for 10 dager siden. Har begynt å kjøpe VG hver dag nå pga. kryssordet. Fant ut i dag at det er et lite et i Aftenposten hver dag også. Sudoku på nett kommer jeg ikke inn på. Har tenkt meg til nærmeste bokhandel i dag for å kjøpe en Sudokubok. :grine2:
sixx Skrevet 31. august 2005 #14 Skrevet 31. august 2005 Flere som er blitt bitt av basillen?Jeg har skygget unna det der.
liv Skrevet 31. august 2005 #15 Skrevet 31. august 2005 Har prøvd et par brett, grei tidsfordrivelse.
monja Skrevet 31. august 2005 #17 Skrevet 31. august 2005 Har prøvd det et par ganger, men har ikke dilla....
aline Skrevet 31. august 2005 #18 Skrevet 31. august 2005 jepp, har dilla. bruker helst de på nett, da kan jeg få så mange jeg vil hvor ofte jeg vil.
~sikka~ Skrevet 31. august 2005 #19 Skrevet 31. august 2005 Har prøvd det ett par ganger, men blir ikke hekta.
Gjest Fantus Skrevet 31. august 2005 #20 Skrevet 31. august 2005 Jeg er helt hekta. Det er noen bra på www.sudokufun.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå