Kenelz Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 Kommer an på øyeskyggen og hvor pigmentert du vil ha det. Det nederste er for at det skal vær veldig pigmentert, men må kastes etter få bruk pga kvaliteten. Den øverste er vanskelig å se, men ser ikke ut som den er ment for å blende men heller ha en lignende effekt som den nederste. Den ser veldig syntetisk og flat ut. Ser ut som den tar opp pigmentene eeeekstremt dårlig. Anbefaler heller å kjøpe sminkekost fra bobby brown, mac, osv.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 Kenelz skrev (1 minutt siden): Kommer an på øyeskyggen og hvor pigmentert du vil ha det. Det nederste er for at det skal vær veldig pigmentert, men må kastes etter få bruk pga kvaliteten. Den øverste er vanskelig å se, men ser ikke ut som den er ment for å blende men heller ha en lignende effekt som den nederste. Den ser veldig syntetisk og flat ut. Ser ut som den tar opp pigmentene eeeekstremt dårlig. Anbefaler heller å kjøpe sminkekost fra bobby brown, mac, osv. Hei, jeg mente ikke nødvendigvis akkurat disse børstene, men slike typer? Er det beste å kjøpe en svampgreie eller en børste/kost. Tenkte kanskje kjøpe fra Body Shop. Tar gjerne tips til hvilken(e) du anbefaler, også øyneskygge Anonymkode: 4fae3...df1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Kenelz skrev (4 minutter siden): Kommer an på øyeskyggen og hvor pigmentert du vil ha det. Det nederste er for at det skal vær veldig pigmentert, men må kastes etter få bruk pga kvaliteten. Den øverste er vanskelig å se, men ser ikke ut som den er ment for å blende men heller ha en lignende effekt som den nederste. Den ser veldig syntetisk og flat ut. Ser ut som den tar opp pigmentene eeeekstremt dårlig. Anbefaler heller å kjøpe sminkekost fra bobby brown, mac, osv. Er ikke helt sikker på hva pigmentert er, men tenkte enkelt og bare en farge på øyelokket. Anonymkode: 4fae3...df1
Kenelz Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, jeg mente ikke nødvendigvis akkurat disse børstene, men slike typer? Er det beste å kjøpe en svampgreie eller en børste/kost. Tenkte kanskje kjøpe fra Body Shop. Tar gjerne tips til hvilken(e) du anbefaler, også øyneskygge Anonymkode: 4fae3...df1 Just now, AnonymBruker said: Er ikke helt sikker på hva pigmentert er, men tenkte enkelt og bare en farge på øyelokket. Anonymkode: 4fae3...df1 Pigmentert er snakk om eks. fargestyrke på øyeskygge. De fleste vil at fargene skal se «synlige» ut. Personlig er jeg veldig glad i ABH sine øyeskygger og The Balm Nude øyeskygger. Flotte farger som er pigmenterte. Lett å påføre og blendes for å myke opp harde kanter. Jeg bruker Bobby Brown sine øyeskyggekoster og de er jeg veldig fornøyd med! Ellers kjøper jeg sminkekoster også fra Fredrik og Louisa. Har blitt veldig glad i de her fra Fredrik og Louisa: Rød sirkel: For å blende ut harde linjer på øyeskyggen eller påføre øyeskygger som er lys; Eks. lysrosa øyeskygge. Bruker denne hver dag! Gul sirkel: For å spesifisere linjer på øyeskyggen. Eks. Lage til en eyeliner med en mørk øyeskygge. Grønn sirkel: Blush og solpudder (markerer tydligere). Bruker denne hver dag! Lilla sirkel: Verdens herligste pudderkost! Kan brukes til løspudder, solpudder, settingspudder, blush, osv. Helt magisk og legger ikke fra seg merker i huden. Bruker denne hver dag! Øyeskygge kost som ikke er puffy (for å legge på øyeskygge, men ikke blende det ut) bruker jeg en fra bobby brown. Den er flat og «kort» og tar opp fargene godt.. Men er egentlig ment til foundation: Har ikke prøvd noen fra The Body Shop, men finnes sikkert gode sminkebørster der! Finnes mange sminkevideoer på Youtube der man lærer hva enkelte sminkebørste er ment til og hvordan man skal påføre for eks. øyeskygge med best mulig resultat. 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 Kenelz skrev (12 timer siden): Pigmentert er snakk om eks. fargestyrke på øyeskygge. De fleste vil at fargene skal se «synlige» ut. Personlig er jeg veldig glad i ABH sine øyeskygger og The Balm Nude øyeskygger. Flotte farger som er pigmenterte. Lett å påføre og blendes for å myke opp harde kanter. Jeg bruker Bobby Brown sine øyeskyggekoster og de er jeg veldig fornøyd med! Ellers kjøper jeg sminkekoster også fra Fredrik og Louisa. Har blitt veldig glad i de her fra Fredrik og Louisa: Rød sirkel: For å blende ut harde linjer på øyeskyggen eller påføre øyeskygger som er lys; Eks. lysrosa øyeskygge. Bruker denne hver dag! Gul sirkel: For å spesifisere linjer på øyeskyggen. Eks. Lage til en eyeliner med en mørk øyeskygge. Grønn sirkel: Blush og solpudder (markerer tydligere). Bruker denne hver dag! Lilla sirkel: Verdens herligste pudderkost! Kan brukes til løspudder, solpudder, settingspudder, blush, osv. Helt magisk og legger ikke fra seg merker i huden. Bruker denne hver dag! Øyeskygge kost som ikke er puffy (for å legge på øyeskygge, men ikke blende det ut) bruker jeg en fra bobby brown. Den er flat og «kort» og tar opp fargene godt.. Men er egentlig ment til foundation: Har ikke prøvd noen fra The Body Shop, men finnes sikkert gode sminkebørster der! Finnes mange sminkevideoer på Youtube der man lærer hva enkelte sminkebørste er ment til og hvordan man skal påføre for eks. øyeskygge med best mulig resultat. Tusen takk for fantatiske tipsene!❤️ Anonymkode: 4fae3...df1 2
Natta1980 Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Apropos body shop - jeg bruker en øyenskyggepalett derfra med cirka 15 farger. Overraskende god.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #11 Skrevet 25. februar 2021 Natta1980 skrev (9 timer siden): Apropos body shop - jeg bruker en øyenskyggepalett derfra med cirka 15 farger. Overraskende god. Takk, husker du hva den heter? Anonymkode: 4fae3...df1
Natta1980 Skrevet 25. februar 2021 #12 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk, husker du hva den heter? Anonymkode: 4fae3...df1 Det står bare the body shop utenpå et blankt lokk. En del brune farger på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå