AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Har så mange spørsmål jeg trenger svar på. Tenker for mye og har det ikke lett. Dame 38, væren. Hva får du evnt opp på meg? Som person? Og om kjærlighet? Og om menn (2 stk) i livet mitt nå? Hva han jeg har truffet i det siste tenker om meg? Hadde satt veldig pris på svar🙏🏻🤞🏻 Lover å gi tilbakemelding. Kun seriøse svar fra de som virkelig kan det! Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Du har faktisk ikke tid til å tenke på forhold akkurat nå. Selv om du tenker mye på at du ønsker en og du vil ha en drøm oppfylt. Men du har faktisk noen helt andre og viktige ting du skal bruke det neste to årene dine på. Samtidig, vil det dukke opp et menneske som du vil få en god tillit til og føle deg trygg på, uten at du kobler det med forhold. Det vil komme senere. Du kaster bort altfor mye av deg selv på å fokusere på hva andre tenker og måtte føle om og for deg. Fokuser heller på hva de gir deg, hva gjør de? Du vil fort bli takknemlig for at du ikke involverer deg videre med noen av disse to. Nyt oppmerksomheten, men la det ikke blende deg og hindre deg i de tingene du synes er veldig viktige. Kompromisser er ikke noe du skal innlate deg på. Anonymkode: 265e1...8b5
Peppermint Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Kan noen lese meg? Kvinne, tyr. Og som den skeptikeren jeg er tenker jeg at du trenger ikke mer informasjon 😏
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Peppermint skrev (9 minutter siden): Kan noen lese meg? Kvinne, tyr. Og som den skeptikeren jeg er tenker jeg at du trenger ikke mer informasjon 😏 Lag din egen tråd. Anonymkode: 75cec...9ea 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har faktisk ikke tid til å tenke på forhold akkurat nå. Selv om du tenker mye på at du ønsker en og du vil ha en drøm oppfylt. Men du har faktisk noen helt andre og viktige ting du skal bruke det neste to årene dine på. Samtidig, vil det dukke opp et menneske som du vil få en god tillit til og føle deg trygg på, uten at du kobler det med forhold. Det vil komme senere. Du kaster bort altfor mye av deg selv på å fokusere på hva andre tenker og måtte føle om og for deg. Fokuser heller på hva de gir deg, hva gjør de? Du vil fort bli takknemlig for at du ikke involverer deg videre med noen av disse to. Nyt oppmerksomheten, men la det ikke blende deg og hindre deg i de tingene du synes er veldig viktige. Kompromisser er ikke noe du skal innlate deg på. Anonymkode: 265e1...8b5 Tusen takk🙏🏻 Du har virkelig rett i at jeg tenker alt for mye, og er bekymret for hva andre tenker og mener om meg. Det er veldig slitsomt. Men er visst bare slik jeg er. Disse to mennene (en ung og en litt eldre) er ikke noen jeg ønsker forhold med. Men de har gitt meg oppmerksomhet. Og jeg lurer veldig på hva de tenker og ønsker. Bare sex? Ingen følelser? Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk🙏🏻 Du har virkelig rett i at jeg tenker alt for mye, og er bekymret for hva andre tenker og mener om meg. Det er veldig slitsomt. Men er visst bare slik jeg er. Disse to mennene (en ung og en litt eldre) er ikke noen jeg ønsker forhold med. Men de har gitt meg oppmerksomhet. Og jeg lurer veldig på hva de tenker og ønsker. Bare sex? Ingen følelser? Anonymkode: 75cec...9ea Hvorfor betyr det noe hva de to er ute etter? Du sier jo selv at du ikke vil ha et forhold med de. Akkurat det er hva du skal forholde deg til, og ikke la dine valg bli farget av hva disse måtte ønske eller være interessert i. Lar du deg fange på noe vis, lar du de bruke av din energi, så blir det vanskeligere for deg å fullføre det du skal gjøre. Anonymkode: 265e1...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor betyr det noe hva de to er ute etter? Du sier jo selv at du ikke vil ha et forhold med de. Akkurat det er hva du skal forholde deg til, og ikke la dine valg bli farget av hva disse måtte ønske eller være interessert i. Lar du deg fange på noe vis, lar du de bruke av din energi, så blir det vanskeligere for deg å fullføre det du skal gjøre. Anonymkode: 265e1...8b5 Det er nok fordi jeg er veldig usikker på meg selv. Og ikke helt kan forstå at de tydeligvis har lyst på meg. De er begge vanskelig å lese, og svarer ikke når jeg spør. Men dette tar for mye energi av meg som du sier. Føler de, mens han yngste jeg traff sist, styrer showet vårt, og bestemmer når det passer han. Kanskje jeg blir for fort knyttet selv om det var er sex? Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 Fortell gjerne hva mer du får opp på meg🙏🏻 Barndom, nåtid og framtid, og familie. Kommer hemmeligheten min til å bli holdt hemmelig for den personen som ikke bør få vite om mine feiltrinn? Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 Håper du kommer tilbake igjen🙏🏻🤞🏻 Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 On 2/19/2021 at 1:53 AM, AnonymBruker said: Fortell gjerne hva mer du får opp på meg🙏🏻 Barndom, nåtid og framtid, og familie. Kommer hemmeligheten min til å bli holdt hemmelig for den personen som ikke bør få vite om mine feiltrinn? Anonymkode: 75cec...9ea Nei, beklager, men alt du har forsøkt å holde skjult vil komme frem i lyset. Det blir ikke så ille som du frykter selv om du får litt hætta. Din fremtid blir veldig alt etter hva du velger disse to årene. Som sagt, du har en jobb som venter, en krevende jobb. Så du har ikke tid til å bruke energien din på å gruble. Du bare må stole på deg selv heretter, mer enn før. Ditt liv avhenger av det også. Det er veldig mye som kommer til å forandre seg for deg. Kanskje ikke helt slik du ser det for deg. Samtidig må du huske på at hele verden er i forandring nå, så jo fortere du stoler på deg selv jo bedre for deg og alle rundt deg. Fortiden er ikke så viktig lenger. Du har feiltrinn, hva så? Det har vi alle. Anonymkode: 265e1...8b5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 1.07): Anonymkode: 265e1...8b5 Hei😊 Hadde du kunnet lese meg også? Står midt i en lang og tøff periode i livet mitt, og lurer på om du ser litt av hva som venter meg videre fremover? Ang helse, kjærlighet og livet generelt? Hadde blitt veldig glad og takknemlig om du har tid❤️ K45 Anonymkode: 5b0c3...2d7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #12 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, beklager, men alt du har forsøkt å holde skjult vil komme frem i lyset. Det blir ikke så ille som du frykter selv om du får litt hætta. Din fremtid blir veldig alt etter hva du velger disse to årene. Som sagt, du har en jobb som venter, en krevende jobb. Så du har ikke tid til å bruke energien din på å gruble. Du bare må stole på deg selv heretter, mer enn før. Ditt liv avhenger av det også. Det er veldig mye som kommer til å forandre seg for deg. Kanskje ikke helt slik du ser det for deg. Samtidig må du huske på at hele verden er i forandring nå, så jo fortere du stoler på deg selv jo bedre for deg og alle rundt deg. Fortiden er ikke så viktig lenger. Du har feiltrinn, hva så? Det har vi alle. Anonymkode: 265e1...8b5 Takk igjen for svar. Setter veldig pris på det. Kommer min mann til å tilgi meg? Har han mistanke? Jeg vet jeg har oppført meg veldig dumt og gjort feil. Men det var på en måte nødvendighet for meg selv. Prøver å bli tryggere på meg selv, og ikke tenke og gruble så mye. Har opplevd endel svik i barndommer, som nok ødelegger litt. Bør jeg fortelle min mann om alt? Eller tilgi meg selv? Kommer kjærligheten vår til å vare? Blir veldig takknemlig for et siste svar. Og evnt hva du får opp, om hva jeg bør gjøre. Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei😊 Hadde du kunnet lese meg også? Står midt i en lang og tøff periode i livet mitt, og lurer på om du ser litt av hva som venter meg videre fremover? Ang helse, kjærlighet og livet generelt? Hadde blitt veldig glad og takknemlig om du har tid❤️ K45 Anonymkode: 5b0c3...2d7 Lag din egen tråd!!! Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lag din egen tråd!!! Anonymkode: 75cec...9ea Uff, så sinna da😯 Anonymkode: 5b0c3...2d7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lag din egen tråd!!! Anonymkode: 75cec...9ea Det er vel opp til den jeg spør om vedkommende vil svare meg eller ei. Du har fått mange gode svar, så gjør det virkelig noe om jeg spør, jeg også? Det går jo ikke ut over deg, det? Anonymkode: 5b0c3...2d7 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Takk igjen for svar. Setter veldig pris på det. Kommer min mann til å tilgi meg? Har han mistanke? Jeg vet jeg har oppført meg veldig dumt og gjort feil. Men det var på en måte nødvendighet for meg selv. Prøver å bli tryggere på meg selv, og ikke tenke og gruble så mye. Har opplevd endel svik i barndommer, som nok ødelegger litt. Bør jeg fortelle min mann om alt? Eller tilgi meg selv? Kommer kjærligheten vår til å vare? Blir veldig takknemlig for et siste svar. Og evnt hva du får opp, om hva jeg bør gjøre. Anonymkode: 75cec...9ea En siste ting. Får du opp noen graviditet nå? Håper virkelig ikke det. Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Uff, så sinna da😯 Anonymkode: 5b0c3...2d7 Beklager, PMS🙈 Anonymkode: 75cec...9ea
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er vel opp til den jeg spør om vedkommende vil svare meg eller ei. Du har fått mange gode svar, så gjør det virkelig noe om jeg spør, jeg også? Det går jo ikke ut over deg, det? Anonymkode: 5b0c3...2d7 Sant nok. Forstår bare ikke hvorfor folk ikke kan lage egen tråd, i stedenfor å kuppe andre sin. Men er så klart lov å prøve seg og spørre 😊 Anonymkode: 75cec...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #19 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 23.09): Takk igjen for svar. Setter veldig pris på det. Kommer min mann til å tilgi meg? Har han mistanke? Jeg vet jeg har oppført meg veldig dumt og gjort feil. Men det var på en måte nødvendighet for meg selv. Prøver å bli tryggere på meg selv, og ikke tenke og gruble så mye. Har opplevd endel svik i barndommer, som nok ødelegger litt. Bør jeg fortelle min mann om alt? Eller tilgi meg selv? Kommer kjærligheten vår til å vare? Blir veldig takknemlig for et siste svar. Og evnt hva du får opp, om hva jeg bør gjøre. Anonymkode: 75cec...9ea Er du der?🙏🏻 Anonymkode: 75cec...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå