AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Klikker snart på han! Greit nok han er ung og fri, 12 år yngre enn meg, 27 år er han. Vi har kontakt på snap og har truffes et par ganger (sex) Problemet er at jeg nok tenker litt for mye. Vil gjerne ha gjevnlig kontakt på snap/meldinger. Og at han iallefall svarer når jeg sender noe eller spør om noe. Sykt plagsomt å ikke få svar. Føler meg dum, og tenker det er respektløst. Også ved avtalt treff, at han blir forsinket og må endre planer. Han vet jeg har familie (barn) Har prøvd å ta det opp med han. Han sier jeg tenker for mye. Gjør jeg det? Legger for mye i det? Hva tror dere han tenker om meg da? Det var han som sa han hadde lyst på meg. At jeg gjør han kåt. Samtidig virker han usikker på seg selv, og meg. Det er som regel jeg som tar kontakt først, og det plager meg også. Virker som om han ikke tørr å være frampå. Han gjør meg gal. Vil gjerne ha kontakt med han. Han er snill og veldig kjekk, og tenner meg sykt. What to do? Dere med elsker, hvordan gjør dere det i forhold til kontakt? Meldinger? Flørt utenom treff? Anonymkode: 15f24...4ab
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Bare drit i ham Anonymkode: c3fc7...b4c 12
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Det der hadde jeg ikke giddet. Du høres ut som om du ønsker noe eksklusivt? En til å stole på. Tror ikke han er rette fyren. Anonymkode: 4fd4c...2fb 9
Kenelz Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 👏🏼MOVE ON👏🏼 Skikkelig turn off oppførsel fra dere begge! Du er ute etter noe eksklusivt og han vil bare ha et hull å tømme seg i. 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 Hva mener dere med eksklusivt? Så selv om det kun er sex, så kan jeg forvente mer? Anonymkode: 15f24...4ab
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Han er ung og fri. Mens du har barn og er slave. 12 år yngre er greit så lenge kvinnen er eldst. Han liker at du gjør ham kåt. "Problemet er at jeg nok tenker litt for mye" + "Han sier jeg tenker for mye". Han virker usikker på seg selv og deg. Likevel har dere møttes et par ganger og hatt sex. Og hvor lenge har dette pågått? Det er ingenting høres sikkert ut her. Slett og blokker ham. Det høres ut som du blir utnyttet fordi han skjønner du har blitt svak i dette spillet. Anonymkode: 2267f...8ff 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Høres ut som at du er litt for mye involvert. Hadde blitt sliten av deg om du var min :elskerinne:/f f. Anonymkode: 4c45a...a96 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener dere med eksklusivt? Så selv om det kun er sex, så kan jeg forvente mer? Anonymkode: 15f24...4ab Du kan forvente mer av det samme. Om du ikke liker det, gå videre uten ham. Anonymkode: c3fc7...b4c 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 He is not that into you! Anonymkode: 4c45a...a96 8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener dere med eksklusivt? Så selv om det kun er sex, så kan jeg forvente mer? Anonymkode: 15f24...4ab At han kun ligger med deg og ingen andre, tenker jeg på som at dere er eksklusive. At han er unnvikende og ikke svarer, avlyser, osv., da tenker jeg at han like gjerne er hos noen andre og at det ikke er så nøye med deg. Anonymkode: 4fd4c...2fb 2
Kenelz Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva mener dere med eksklusivt? Så selv om det kun er sex, så kan jeg forvente mer? Anonymkode: 15f24...4ab Om du forventer noe mer enn bare sex så gjør du det om til et forhold. Du bikker snart 40 og du lurer på hvorfor han kun bruker deg for sex? Han er ung, fri og har garantert mange andre hook ups. Kom deg videre fordi dette er ikke ment for å vare. Det kommer til et punkt (om ikke allerede) der fetisjen for eldre kvinner blir for mye og han heller vil forholde seg til de som er under 40. 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #12 Skrevet 19. februar 2021 Jeg vil ikke ha et forhold med han. Men bli behandlet med respekt. At han i det minste svarer. Og ikke sløser min tid. Og er litt mer frempå. Tror faktisk ikke han ligger med noen andre. Kanskje jeg bare skal unngå å ta kontakt, og ikke svare? Så kan han se selv. Anonymkode: 15f24...4ab
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #13 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke ha et forhold med han. Men bli behandlet med respekt. At han i det minste svarer. Og ikke sløser min tid. Og er litt mer frempå. Tror faktisk ikke han ligger med noen andre. Kanskje jeg bare skal unngå å ta kontakt, og ikke svare? Så kan han se selv. Anonymkode: 15f24...4ab Når du setter standarden så lavt som å ha en f-boy kan du ikke forvente lojalitet. Anonymkode: c19bf...eb1 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #14 Skrevet 19. februar 2021 Wow... du er for gammel for spillet der. Han gir totalt faen i deg og du forventer prinsessebehandling. LITT mismatch. MOVE ON Anonymkode: 7624a...132 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #15 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil ikke ha et forhold med han. Men bli behandlet med respekt. At han i det minste svarer. Og ikke sløser min tid. Og er litt mer frempå. Tror faktisk ikke han ligger med noen andre. Kanskje jeg bare skal unngå å ta kontakt, og ikke svare? Så kan han se selv. Anonymkode: 15f24...4ab Du vil ha en fuck-boy som elsker som er mye yngre enn deg. Og så maser du om respekt?! Man får det man gir, player. Mitt råd er, kom deg videre. Du er for gammel for sånn lek og tull. Anonymkode: 2267f...8ff 3
WonderWomaan Skrevet 19. februar 2021 #16 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil ikke ha et forhold med han. Men bli behandlet med respekt. At han i det minste svarer. Og ikke sløser min tid. Og er litt mer frempå. Tror faktisk ikke han ligger med noen andre. Kanskje jeg bare skal unngå å ta kontakt, og ikke svare? Så kan han se selv. Anonymkode: 15f24...4ab Ja, slutt å ta kontakt, se hva skjer, etter hvert dropper du han. Han vil kun ha kontakt når han skal ha sex, kun da, ellers er du i hans øyne ikke viktig. Og at du tror han ikke ligger med andre...veldig naivt, han har nok flere venninner han driver å puler på. 5
tangent Skrevet 19. februar 2021 #17 Skrevet 19. februar 2021 Dere er på helt forskjellig sted i livet og har dårlig match i forventninger til dette forholdet. Han vil ha ligge og bryr seg ikke om resten, og selv om du kanskje også vil ha et overfladisk forhold så forventer du behandling som en som er i mer kjærestemodus. At han ikke holder avtaler viser tydelig at du ikke er topp prioritet. Ikke forvent at du kan få ham til å endre seg. Han får jo uansett det han ønsker når dere fortsetter å ha sex selv om han ikke svarer og bryter avtaler. 5
Gorgonzola Skrevet 19. februar 2021 #18 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klikker snart på han! Greit nok han er ung og fri, 12 år yngre enn meg, 27 år er han. Vi har kontakt på snap og har truffes et par ganger (sex) Problemet er at jeg nok tenker litt for mye. Vil gjerne ha gjevnlig kontakt på snap/meldinger..... Han gjør meg gal. Vil gjerne ha kontakt med han. Han er snill og veldig kjekk, og tenner meg sykt.... Mulig årsaken er det som står igjen i sitatet over? At han digger at du er gira? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #19 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Høres ut som at du er litt for mye involvert. Hadde blitt sliten av deg om du var min :elskerinne:/f f. Anonymkode: 4c45a...a96 Helt enig ! Slitsomt med dere kvinner som hele tiden skal ha bekreftelser. Dere må lære dere å skille mellom elsker og kjæreste. Det begynner oft så fint, og så skal dere ha både i pose og sekk. Typisk kvinnelist..... sakte, sakte med tiden begynne å "utvide". Hilsen ex-fuckboy med masse erfaring av den typen "lek". Anonymkode: 1b337...3d7 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #20 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Klikker snart på han! Greit nok han er ung og fri, 12 år yngre enn meg, 27 år er han. Vi har kontakt på snap og har truffes et par ganger (sex) Problemet er at jeg nok tenker litt for mye. Vil gjerne ha gjevnlig kontakt på snap/meldinger. Og at han iallefall svarer når jeg sender noe eller spør om noe. Sykt plagsomt å ikke få svar. Føler meg dum, og tenker det er respektløst. Også ved avtalt treff, at han blir forsinket og må endre planer. Han vet jeg har familie (barn) Har prøvd å ta det opp med han. Han sier jeg tenker for mye. Gjør jeg det? Legger for mye i det? Hva tror dere han tenker om meg da? Det var han som sa han hadde lyst på meg. At jeg gjør han kåt. Samtidig virker han usikker på seg selv, og meg. Det er som regel jeg som tar kontakt først, og det plager meg også. Virker som om han ikke tørr å være frampå. Han gjør meg gal. Vil gjerne ha kontakt med han. Han er snill og veldig kjekk, og tenner meg sykt. What to do? Dere med elsker, hvordan gjør dere det i forhold til kontakt? Meldinger? Flørt utenom treff? Anonymkode: 15f24...4ab Han blir kåt av deg ja, men deg som person, og din tid, driter han jo åpenbart i. Han vil ikke ha samtaler og masse kontakt, han vil ha sex når han er kåt. Så får det være opp til deg om den tanken er ok, eller ikke. Anonymkode: 9f663...68c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå