AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 At nå begynner jeg å lure.. hva er det med mannfolk og mobiler? Han sender meldinger til både kolleger og venner, tidlig og sent. Mail også, hvis det er jobb. Skriver sms med noen kl 2230 på kvelden. Han snur skjermen vekk når jeg kommer bort, og tar den med overalt. Og jeg spør jeg,hvem i alle dager skriver du med så sent? Vi legger oss typisk grytidlig, pga småbarn. Han svarer ikke, eller sier bare "det er bare en melding". Hvis det var en kompis,en kollega eller andre fra jobb, bare si det da! Hvordan kan jeg få han til å forstå at hans væremåte gjør meg usikker og redd for at han har ei på si? Dette har jeg allerede fortalt ham. Flere ganger. Ikke at jeg begriper når han skulle ha tid til det men.. begynne å gjøre det samme, bare på pur f..? Jeg er troende til det. Har noen råd/tips? Anonymkode: 4cb66...ea7
Prøver18 Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Jeg blir også rasende om samboer snoker og titter. Jeg er min helt egne person selvom jeg er hans kjæreste. Jeg har rett på min egen fritid, mine egne hemmeligheter mellom meg og venner, og rett og slett et eget liv. Jeg blir sur fordi jeg vet at han spør fordi han er usikker og sjalu, ikke fordi han faktisk er nysgjerrig. Jeg blir sur fordi jeg forventer at han skal stole på meg, og ikke undergrave mistillit med å late som om han lurer på hvem jeg snakker med 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Han snakker garantert med en annen jente Anonymkode: 980a5...d15 26
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han snakker garantert med en annen jente Anonymkode: 980a5...d15 Enig. Sorry, ts. Anonymkode: 40d5d...f29 22
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 Han virker super utro. Eg synest du skal snoke meir... Anonymkode: 2f376...d28 18
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #6 Skrevet 18. februar 2021 Prøver18 skrev (1 minutt siden): Jeg blir også rasende om samboer snoker og titter. Jeg er min helt egne person selvom jeg er hans kjæreste. Jeg har rett på min egen fritid, mine egne hemmeligheter mellom meg og venner, og rett og slett et eget liv. Jeg blir sur fordi jeg vet at han spør fordi han er usikker og sjalu, ikke fordi han faktisk er nysgjerrig. Jeg blir sur fordi jeg forventer at han skal stole på meg, og ikke undergrave mistillit med å late som om han lurer på hvem jeg snakker med Men jeg hverken snoker eller titter. Har hatt sjansen til å sjekke mobilen men der går grensen, det gjør jeg ikke. Men jeg forstår jo deg i din situasjon da, at du blir sur. Kanskje han opplever meg annerledes enn jeg tror da, er det dét du mener? Anonymkode: 4cb66...ea7 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #7 Skrevet 18. februar 2021 Dårlig tegn dette. Jeg er utro og jeg passer mobilen som smeden. Legger den aldri fra meg. Er jo en veldig god grunn til det. Og alle har tid til og være utro om de virkelig vil det. Anonymkode: d1f3d...aed 15
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #8 Skrevet 18. februar 2021 Kanskje han er inne på pinlige tråder på Kvinneguiden 😳 Anonymkode: c07de...1fe 10
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #9 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dårlig tegn dette. Jeg er utro og jeg passer mobilen som smeden. Legger den aldri fra meg. Er jo en veldig god grunn til det. Og alle har tid til og være utro om de virkelig vil det. Anonymkode: d1f3d...aed Ja det er jo det jeg er redd for. Men vi har ikke hatt noen store problemer som jeg vet om som skulle kunne ført til det. Gjør folk bare sånn, hvorfor er du utro da? Mannen min mangler ingenting seksuelt hjemme, og vi har våre forskjellige husarbeidsoppgaver vi skjøtter. Krangler sjelden også. Vi har det egentlig ganske fint sammen! Men dette greier han ikke liksom. Anonymkode: 4cb66...ea7 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #10 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje han er inne på pinlige tråder på Kvinneguiden 😳 Anonymkode: c07de...1fe 🤣🤣👏👏👏 Anonymkode: 40d5d...f29 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #11 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er jo det jeg er redd for. Men vi har ikke hatt noen store problemer som jeg vet om som skulle kunne ført til det. Gjør folk bare sånn, hvorfor er du utro da? Mannen min mangler ingenting seksuelt hjemme, og vi har våre forskjellige husarbeidsoppgaver vi skjøtter. Krangler sjelden også. Vi har det egentlig ganske fint sammen! Men dette greier han ikke liksom. Anonymkode: 4cb66...ea7 Det er ikke derfor de er utro.... Anonymkode: 40d5d...f29 7
Zienna Skrevet 18. februar 2021 #12 Skrevet 18. februar 2021 Jeg forstår din frustrasjon godt. Når mobilen skal være "privat" og hemmelig, skaper det lett uro og utrygghet i parforhold. For meg er det uforståelig at ikke partnere sier noe når de kommuniserer med andre mens de er sammen med partneren sin. Om det plinger inn en melding på telefonen min kl. 22.30, og jeg leser den, er det helt naturlig for meg å kommentere hvem den var fra. Det har ikke noe med kontroll og å ikke respektere hverandre. Sånn gjør man i parforhold, bare. Da forstår man at det motsatte skaper utrygghet. Du må få mannen din til å forstå. 16
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #13 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): At nå begynner jeg å lure.. hva er det med mannfolk og mobiler? Han sender meldinger til både kolleger og venner, tidlig og sent. Mail også, hvis det er jobb. Skriver sms med noen kl 2230 på kvelden. Han snur skjermen vekk når jeg kommer bort, og tar den med overalt. Og jeg spør jeg,hvem i alle dager skriver du med så sent? Vi legger oss typisk grytidlig, pga småbarn. Han svarer ikke, eller sier bare "det er bare en melding". Hvis det var en kompis,en kollega eller andre fra jobb, bare si det da! Hvordan kan jeg få han til å forstå at hans væremåte gjør meg usikker og redd for at han har ei på si? Dette har jeg allerede fortalt ham. Flere ganger. Ikke at jeg begriper når han skulle ha tid til det men.. begynne å gjøre det samme, bare på pur f..? Jeg er troende til det. Har noen råd/tips? Anonymkode: 4cb66...ea7 Akkurat sånn holdt min xmann på (i tillegg til overtidsarbeid, jobbreiser etc). Det viste seg at han hadde ei elskerinne. Hvis jeg var deg hadde jeg gjort det som måtte til for å få bevis for det og deretter kastet han på dør. Anonymkode: d9c35...016 10
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #14 Skrevet 18. februar 2021 Han vet hvordan det påvirker deg, og allikevel fortsetter han med det. Det er en form for psykisk vold og manipulering. Det skaper emosjonelle sår hos deg, og dermed har han deg der han vil. Hvilke andre ting gjør han for å få sin vilje hos deg? Anonymkode: 521c4...191 11
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #15 Skrevet 18. februar 2021 Zienna skrev (4 minutter siden): Jeg forstår din frustrasjon godt. Når mobilen skal være "privat" og hemmelig, skaper det lett uro og utrygghet i parforhold. For meg er det uforståelig at ikke partnere sier noe når de kommuniserer med andre mens de er sammen med partneren sin. Om det plinger inn en melding på telefonen min kl. 22.30, og jeg leser den, er det helt naturlig for meg å kommentere hvem den var fra. Det har ikke noe med kontroll og å ikke respektere hverandre. Sånn gjør man i parforhold, bare. Da forstår man at det motsatte skaper utrygghet. Du må få mannen din til å forstå. Takk! Ja, for jeg gjør jo det, kommenterer hva som skjer, viser en morsom snap fra venner. Det faller meg helt naturlig. Ja, vi må prate sammen ordentlig, ganske snart. Anonymkode: 4cb66...ea7 5
Moens Skrevet 18. februar 2021 #16 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): At nå begynner jeg å lure.. hva er det med mannfolk og mobiler? Han sender meldinger til både kolleger og venner, tidlig og sent. Mail også, hvis det er jobb. Skriver sms med noen kl 2230 på kvelden. Han snur skjermen vekk når jeg kommer bort, og tar den med overalt. Og jeg spør jeg,hvem i alle dager skriver du med så sent? Vi legger oss typisk grytidlig, pga småbarn. Han svarer ikke, eller sier bare "det er bare en melding". Hvis det var en kompis,en kollega eller andre fra jobb, bare si det da! Hvordan kan jeg få han til å forstå at hans væremåte gjør meg usikker og redd for at han har ei på si? Dette har jeg allerede fortalt ham. Flere ganger. Ikke at jeg begriper når han skulle ha tid til det men.. begynne å gjøre det samme, bare på pur f..? Jeg er troende til det. Har noen råd/tips? Anonymkode: 4cb66...ea7 Huff... Får en uggen følelse her altså. Gikk igjennom akkurat det samme... Han oppførte seg som din mann. Men forskjellen var at jeg så hvem avsenderen var, en mannlig kollega. Jeg tenkte først at det var hyggelig at han hadde fått en venn på jobb, men så fant jeg ut at han hadde enkelt og greit hadde endret navnet på avsenderen. Ikke vanskelig å drive på i vår tid. Det var der verste jeg har opplevd. Så det kan hende jeg er for farget av egen opplevelse, men hør på magefølelsen din. Vi har den for en grunn! Jeg forstår hva folk sier om snoking. Men det er en psykisk belastningen å bli konsekvent avfeiet når du prøver å finne ut sannheten og det evt viser seg at han har ført deg bak lyset. Da synes jeg ærlig talt at snoking er det minst problemet. Privatliv skal alle få ha, men en mobil gjør det utrolig lett å holde liv i affærer og opprettholde løgner. Og det har så voldsomme konsekvenser. Det er en intens smerte å påføre en som har tilliten din. Så snokeparagrafen visner bort her for min del. Viser snokingen at det bare er venner, så er det verste som har skjedd at han føler seg krenket eller noe. He'll manage. Og jeg tar krenket over bedradd anytime. Mitt gitte tips til deg: dersom han holder på med noe kommer han til å gjøre alt i sin makt for å skjule det. Tro du meg. Stol på magefølelsen! 17
SpeilEggos Skrevet 18. februar 2021 #17 Skrevet 18. februar 2021 Zienna skrev (6 minutter siden): For meg er det uforståelig at ikke partnere sier noe når de kommuniserer med andre mens de er sammen med partneren sin. Om det plinger inn en melding på telefonen min kl. 22.30, og jeg leser den, er det helt naturlig for meg å kommentere hvem den var fra. Det har ikke noe med kontroll og å ikke respektere hverandre. Sånn gjør man i parforhold, bare. Da forstår man at det motsatte skaper utrygghet. Akkurat dette ser det ut til at en del menn virkelig SLITER med å forstå! How hard can it be liksom 🤔 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #18 Skrevet 18. februar 2021 Moens skrev (3 minutter siden): Huff... Får en uggen følelse her altså. Gikk igjennom akkurat det samme... Han oppførte seg som din mann. Men forskjellen var at jeg så hvem avsenderen var, en mannlig kollega. Jeg tenkte først at det var hyggelig at han hadde fått en venn på jobb, men så fant jeg ut at han hadde enkelt og greit hadde endret navnet på avsenderen. Ikke vanskelig å drive på i vår tid. Det var der verste jeg har opplevd. Så det kan hende jeg er for farget av egen opplevelse, men hør på magefølelsen din. Vi har den for en grunn! Jeg forstår hva folk sier om snoking. Men det er en psykisk belastningen å bli konsekvent avfeiet når du prøver å finne ut sannheten og det evt viser seg at han har ført deg bak lyset. Da synes jeg ærlig talt at snoking er det minst problemet. Privatliv skal alle få ha, men en mobil gjør det utrolig lett å holde liv i affærer og opprettholde løgner. Og det har så voldsomme konsekvenser. Det er en intens smerte å påføre en som har tilliten din. Så snokeparagrafen visner bort her for min del. Viser snokingen at det bare er venner, så er det verste som har skjedd at han føler seg krenket eller noe. He'll manage. Og jeg tar krenket over bedradd anytime. Mitt gitte tips til deg: dersom han holder på med noe kommer han til å gjøre alt i sin makt for å skjule det. Tro du meg. Stol på magefølelsen! Takk for at du deler, det må ha vært skikkelig tøft. Og jeg ser hva dere skriver.. jeg må til bunns i det, og tenker jo at "krenket over bedratt" er riktig vei å gå. Men magefølelsen min er ikke helt til å stole på for tiden, var derfor jeg posta her inne. For å få en dytt Anonymkode: 4cb66...ea7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #19 Skrevet 18. februar 2021 Kanskje han bare baksnakker deg til en kompis? Alle ventilerer om sin partner til noen. Jeg gjør dette selv. Er ikke utro eller noe i nærheten, men liker ikke at kjæresten min ser hva jeg prater med venner om Anonymkode: cb7c5...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #20 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han vet hvordan det påvirker deg, og allikevel fortsetter han med det. Det er en form for psykisk vold og manipulering. Det skaper emosjonelle sår hos deg, og dermed har han deg der han vil. Hvilke andre ting gjør han for å få sin vilje hos deg? Anonymkode: 521c4...191 Hm, nei han pleier å spørre pent hvis ikke det er noe han klarer selv. Og det er fint lite faktisk, han er en god far, lager skikkelige middager til ungene, rydder, vasker, snekrer og han er flink til alt dette. Men vaskemaskinen skjønner han ikke, og det er helt greit. Anonymkode: 4cb66...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå