AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Akkurat for øyeblikket er jeg arbeidsledig. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å starte noe eget. Noe spennende, nytt. Jeg kunne tenke meg å jobbe hjemmefra. Har snakket med nav og de er mer en villige og kan strekke seg langt med midler til feks kurs om det fører til jobb. Så jeg kunne godt tenkt meg å kurset meg innen noe. Problemet er bare at jeg er helt tom for hva. Vet at det ikke er lett for dere å vite når jeg ikke vet selv en gang. Det jeg vet er som sagt at jeg vil prøve noe nytt og spennende som jeg kan jobbe med hjemmefra. Så har du noen tips? Jeg sier i hvertfall tusen takk. Og som sagt har jeg fått beskjed fra nav at det er villig til å stille opp med midler til div så lenge det fører til jobb. Anonymkode: e2b6f...3bf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Forever Living? Anonymkode: 16568...41b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forever Living? Anonymkode: 16568...41b Har drevet litt med forever living tidligere. Er nokk ikke noe for meg å satse på desverre. Men takk for tips😊 Anonymkode: e2b6f...3bf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Spålinje og sextelefon er vel ca det eneste som kan gi sikker inntekt hjemmefra, om du ser bort fra koronakontor. Hvorfor ikke prøve å få en ordentlig jobb? Anonymkode: 1e201...d58
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Spålinje og sextelefon er vel ca det eneste som kan gi sikker inntekt hjemmefra, om du ser bort fra koronakontor. Hvorfor ikke prøve å få en ordentlig jobb? Anonymkode: 1e201...d58 Fordi jeg har et ønske om å prøve noe nytt. Ta kurs og jobbe hjemmefra. Ikke alle ønsker det samme som deg vet du. Anonymkode: e2b6f...3bf
Mariell1995 Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 (endret) Make-up-artist, vippetekniker, negltekniker eller hudpleier (tror alle disse både finnes som kurs, men mulig også en eller flere også kan være korte utdanninger innen et år eller noe også - vet i hvert fall det om hudpleier (et år), men det virker som om man også kan bli hudpleier via kurs). Kanskje du til og med kan bli flere eller alle av de ovennevnte med tiden - er jo perfekt hvis noen vil ha alt på ett sted! Eventuelt om du vil ha et lite team med ulik kompetanse innenfor dette her, så kan arbeidsplassen være i hjemmet ditt. Du trenger bare (litt) plass til det du trenger å ha. Endret 21. februar 2021 av Mariell1995 1
Mariell1995 Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 (endret) Et annet tips: Frisør. Jeg vet ikke om det går an å bli det via noe kurs, eller om det bare går via ordinær utdanning, men det kan du finne ut av hvis det er av interesse! Her står det i hvert fall at du kan bli frisør på fem måneder også, så det er i hvert fall kortere enn det vanlige utdanningsløpet for å bli frisør, da: https://www.studentum.no/skole/frisor-instituttet/frisor-197275 Endret 21. februar 2021 av Mariell1995
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 22.51): Fordi jeg har et ønske om å prøve noe nytt. Ta kurs og jobbe hjemmefra. Ikke alle ønsker det samme som deg vet du. Anonymkode: e2b6f...3bf Ja, det er jo mange som har LYST å jobbe hjemmefra. Men for de fleste er det helt urealistisk med mindre man vil ha tøysejobber som pyramidesalg eller sextelefon, eller har en helt spesiell kompetanse. Om du utdanner deg først finnes det mange jobber som kan være aktuelle, men det tar liksom litt tid å bli en habil oversetter f.eks. Anonymkode: 1e201...d58 1
Gjest Acer Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 22.33): Akkurat for øyeblikket er jeg arbeidsledig. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å starte noe eget. Noe spennende, nytt. Jeg kunne tenke meg å jobbe hjemmefra. Har snakket med nav og de er mer en villige og kan strekke seg langt med midler til feks kurs om det fører til jobb. Så jeg kunne godt tenkt meg å kurset meg innen noe. Problemet er bare at jeg er helt tom for hva. Vet at det ikke er lett for dere å vite når jeg ikke vet selv en gang. Det jeg vet er som sagt at jeg vil prøve noe nytt og spennende som jeg kan jobbe med hjemmefra. Så har du noen tips? Jeg sier i hvertfall tusen takk. Og som sagt har jeg fått beskjed fra nav at det er villig til å stille opp med midler til div så lenge det fører til jobb. Anonymkode: e2b6f...3bf En positiv tanke, men hvordan tipse deg når ingen vet hva du er kvalifisert for. Har du datakompetanse så finnes det sikker en rekke muligheter for hjemmearbeide. Endret 21. februar 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 Kan du ta høyere utdanning? Jeg er jurist i kommunen, og jobber med fleksibel arbeidstid på hjemmekontor. Anonymkode: 4ab4d...91d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 Velvære av noe slag? Massasje/akupunktur? Du må ha nok plass i egen bolig selvfølgelig. Ellers kjenner jeg ei som driver egen fotpleieklinikk hjemmefra, og reiser også hjem til kundene sine. Usikker på inntekt. Anonymkode: 2c96b...68c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #13 Skrevet 22. februar 2021 Jeg studerer til å jobbe med noe nytt. Ved siden av studiene har jeg begynt å lære meg programmering. Så nå har jeg begynt å programmere maskinlæring som går ut på å få datamaskiner til å lære seg selv opp til å bli smartere på visse ting. Det jeg håper er at jeg kanskje engang kan være med å skape noe givende for fremtidens teknologi. Om jeg går for programmering så kan man lett tjene 1-3 mill i året om man er over gjennomsnittet. Anonymkode: 275e6...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå