AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Trenger noen sunne raske tips. Fra før har jeg avocadotipset. 1 liten avokado, med litt salt og pepper drysset på. Og kanskje litt lime. Kuttet i biter, eller bare delt i 2. Noen andre sunne og raske tips? Anonymkode: 0b922...7ab
Mperle Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Maiskaker (Friggs) med noe topping hvis du liker det. Tynt lag med hjemmelaget peanøttsmør og syltetøy eller friske bær. Evt ta å mos litt avokado oppå for en mer salt snack. Kjedelig men oppkuttet frukt eller bær. Kogurt (Planti med vaniljesmak er god) evt vanlig yoghurt om du tåler det med bær og/eller hjemmelaget granola Kommer ikke på noe mer i farten😄
Fredsmegleren Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Her er mine favoritter -Avokado delt i to med kvernet salt og pepper, chilipepper, og sitronsaft -Fullkornsknekkebrød med meierismør -Gulrotstaver dyppet i hummus -Eplebåter dypper i mandelsmør -Hjemmelaget nøttemiks -Proteinshake med knust is -Smilende egg med litt flaksalt (jeg har ofte et par ferdigkokte i kjøleskapet)
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Eplebiter med sukkerfri vaniljekesam og kanel Gresk yoghurt med varme skogsbær «Banan-is»: fryst banan og litt kakaopulver, kjør med stavmikser/blender til mos. Eller går det mye i oppkuttet frukt og bær, grønnsaker med hummus og smoothie. Anonymkode: 7c35a...18f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 Eple med peanøttsmør er godt! Noe annet som er digg er å kjøre frosne blåbær, sitronsaft, litt lettmelk og en eller annen form for søtning i en blender, såpass tjukt at det får konsistens som en sorbet. Anonymkode: fef10...1fd 1
Rumle Skrevet 18. februar 2021 #6 Skrevet 18. februar 2021 Jarlsberg/ norvegiaskiver/ andre osteskiver rullet rundt paprikaskiver/agurkstaver/reddik/hva-som-helst Selleristenger og eplebåter med peanøttsmør er også veldig godt!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Sukkererter, paprika, agurk, stangselleri og gulrot dyppet i hollidaydipp Smoothie Noen få salte kjeks med ost Rugsprø med blåmuggost, pære og litt honning Litt nøtter Fruktsalat med vaniljekesam Sukkerfri gele Druer Liten bit ost, skinke og cherrytomat på tannpirkere Rett i koppen suppe Melon med spekeskinke Snack a Jack Generelt tenke en håndfull: chips, saltstenger, nøtter osv Oliven Anonymkode: 3e0e6...895
applestories Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 - Rugsprø med Coop Vegetardag sitt kikertpålegg med urter og hvitløk. (Jeg som ikke liker hummus synes dette er kjempegodt). - Rugsprø med chili- eller jalapeño-smøreost fra Kavli. (Noen som har sett chilivarianten i det siste?)
exictence Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Blend dadler og nøtter, itt kokosolje og lag kuler av det. Evt tilsett vann hvis for tørt. Gode smaker tilsettes hvis du vil som f.eks vaniljepulver, tørket frukt, vaniljeessens, karamellessend, kakaopulver, lakrispulver, likør, portvin, peanutsmør.......................... Endret 19. februar 2021 av exictence
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 Takk for alle gode tips! Fikk ett annet tips også: Skrell granateple og spis frøene rett fra skål uten noe på de. Jeg er vant til å ha de i salater, så det var litt nytt og uvant å spise de helt for seg. Anonymkode: 0b922...7ab
applestories Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 applestories skrev (5 timer siden): (Noen som har sett chilivarianten i det siste?) Svarer meg selv - fant den nå på en Rema jeg ikke har vært på på et år *phew*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå