AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Etter at mannen min har kommet på magen min så bruker jeg å ligge helt stille og bare vente på at han henter et håndkle. Jeg føler at jeg kanskje burde gjort noe mer sexy. Hva bruker dere å gjøre? Gni det utover? Ta det på fingrene og slikke på dem? Si noe sexy til mannen? Springe på badet? Si at han må tørke det opp? Noe annet? Anonymkode: 08737...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 1. Ta på det med fingrene og grise det utover 2. Ta på det med fingrene og smake på det 3. Be han slikke det opp (dette er det jeg syns er mest sexy, fy faen det er så sexy at jeg har ikke ord) 4. Om han ikke liker sin egen sæd så reiser jeg meg opp og hopper på han og griser det utover han også (fordi jeg syns det er barnslig å være livredd sin egen kroppsvæske) Alt med et stort smil om munnen. Anonymkode: 84fe6...8bb 10
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 føler sexen er ferdig når han har sprutet, så gjør det samme. ligger bare der Anonymkode: bea22...89a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Hvis han ikke tilbyr et håndkle, eventuelt noe annet å tørke med, som han som regel gjør uansett, så spør jeg om han kan hente det. Anonymkode: d0d59...817 3
Bamseklemmer Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Jeg har faktisk vært på visning der dorullen lå på nattbordet, hun eieren var iallefall ikke forkjølet🙈 Den dorullen på nattbordet er jo et sikkert tegn på fuktig aktivetet, og en sånn dorullholder burde jo egentlig vært fastmontert i senggavvelen... De fleste bruker jo papir som propp til hun kommer seg på badet, men jeg liker gjerne at hun grise litt og smaker på det først.. Endret 19. februar 2021 av Bamseklemmer 1
Kela Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Nei, jeg ville ikke sett på det som noe seksuelt. Enten en snue eller noe annet. Aldri noe seksuelt på en visn7ng
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 1. Ta på det med fingrene og grise det utover 2. Ta på det med fingrene og smake på det 3. Be han slikke det opp (dette er det jeg syns er mest sexy, fy faen det er så sexy at jeg har ikke ord) 4. Om han ikke liker sin egen sæd så reiser jeg meg opp og hopper på han og griser det utover han også (fordi jeg syns det er barnslig å være livredd sin egen kroppsvæske) Alt med et stort smil om munnen. Anonymkode: 84fe6...8bb Jeg gjør ofte nr 3 med dama, så kliner vi og deler på sæden. Enig ang kroppsvæsker, dama har ingen problemer med å suge meg etter jeg har vært inni henne, og jeg har ingen problemer med å slikke opp etter meg🙂 Anonymkode: 6c897...094
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 Da ber jeg mannen slikke det opp Om han nekter roper jeg på bikkja. Anonymkode: f10a1...68f 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 Ligger der til han har hentet noe å tørke med Anonymkode: 36eeb...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 Hiver dorullen til henne. God natt skatt. Har ikke sex så ofte.... Lurer på hvorfor? Anonymkode: 98357...22e 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 Er det ikke deilig å ikke skulle hoppe av da? Jeg liker at han kommer inni meg. Jeg liker både tanken og følelsen av det, og så vet jeg at det er best for ham da. Dessuten tror jeg både miljøet i skjeden og forholdet mellom oss har godt av de stoffene. Anonymkode: c8df0...12c 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #12 Skrevet 19. februar 2021 Jeg ligger og puster ut etter sexen. Sier kanskje et par ord om hvor digg det var. Det tar mannen min ca to sekunder å hente en klut, vi har en stabel på nattbordet 😄 Anonymkode: dd2cd...384 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #13 Skrevet 19. februar 2021 Pleier ofte å la han komme i munnen min. Så bare svelger jeg unna alt sammen, jeg syns d er deiligst og mest praktisk😂 hvis han kommer på magen så syns jeg d er sexy å leke med det gni d utover mens har spruter!😋 Anonymkode: 809c3...55e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #14 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg gjør ofte nr 3 med dama, så kliner vi og deler på sæden. Enig ang kroppsvæsker, dama har ingen problemer med å suge meg etter jeg har vært inni henne, og jeg har ingen problemer med å slikke opp etter meg🙂 Anonymkode: 6c897...094 Hun er heldig... Anonymkode: 84fe6...8bb
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #15 Skrevet 21. februar 2021 Jeg reagerer som jeg pleier. Hos oss kommer høydepunktene etter hverandre, hans først når jeg (helt unødvendig) minner han på å trekke seg ut da det kun er elskeren som får fylle meg. Deretter mitt høydepunkt når han setter i gang med obligatorisk «rengjøring» etter seg, som alltid ender med at han slikker meg til orgasme når alt griseriet er renset vekk. Anonymkode: e9f1b...45e
Milky Skrevet 21. februar 2021 #16 Skrevet 21. februar 2021 Å la han komme på magen er ekstremt upraktisk.. begynner å renne nedover magen og ned til senga og blir bare søl. De gangene det har skjedd så må man jo bare ligge der og vente på papir😂 ser sikkert så lite sexy ut. Enten så kommer han inni meg eller i munnen 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #17 Skrevet 21. februar 2021 Jeg begynner å le, klage litt om at det renner ut og er klissete, roper at han må hente noe å tørke med. Så furter jeg litt etterpå. Anonymkode: c9de1...6ce
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #18 Skrevet 21. februar 2021 Jeg ber han gi meg en sokk eller en t-skjorte eller bokseren sin til å tørke meg med. Det han har for hånden der og da. Eller så gnir jeg det bare ut sånn at det tørker raskere, mens jeg ligger på armen hans og døser av. Anonymkode: abacd...5dc
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #19 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 21.06): 1. Ta på det med fingrene og grise det utover 2. Ta på det med fingrene og smake på det 3. Be han slikke det opp (dette er det jeg syns er mest sexy, fy faen det er så sexy at jeg har ikke ord) 4. Om han ikke liker sin egen sæd så reiser jeg meg opp og hopper på han og griser det utover han også (fordi jeg syns det er barnslig å være livredd sin egen kroppsvæske) Alt med et stort smil om munnen. Anonymkode: 84fe6...8bb Ikke gjør dette med mindre du vet mannen liker det. Hadde kasta opp om dama mi begynte å leke med sæden. Helt ok å bare ligge der, vi er ferdig etter spruten er ferdig og kåtheten er ikke der lenger. Anonymkode: 8db71...323
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #20 Skrevet 22. februar 2021 Gir han beskjed om å finne et håndkle litt kjapt, ellers tørker jeg det av med hodeputen hans. Anonymkode: a9543...975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå