Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugg, Disney har dette med å ikke forstå når de skal slutte...

Jeg elsker den første, men har ikke tord å se nr 2..og 3 skal jeg i hvert fall ikke se.

Skrevet

nettopp... er så idiotisk at de skal ødelegge de gamle fine filmene. finn på noe nytt istedet!!

Skrevet

Jepp.. Denne filmen her skulle sikkert være komisk, men den ødela bare alt det majestetiske med den originale filmen..

Er få av de nyere disneyfilmene som burde blitt gitt ut.. Mulan er et unntak.. Et kongerike for en lama er morsom, men ellers ikke veldig typisk disney..

Skrevet

Er ikke den gammel? Hva handler den om da?

Skrevet (endret)
Er ikke den gammel? Hva handler den om da?

Løvenes konge er fra 1994.. Løvenes konge 3 visste jeg ikke at eksisterte før jeg så den gikk på tv her om dagen..

Dette er den originale filmhistorien(med Simba) men sett fra timon og pumba sin vinkel.. Huff.. Eksempel på en ting som ødela veldig:

Da alle dyrene knelte for simba på begynnelsen av filmen, var det fordi noen av dyrene hadde falt om etter pumba hadde sluttet en fis.. Noen av dyrene trodde de knelte, og deretter fikk vi en dominoeffekt.. :sur:

Alt det majestetiske blir borte jo! :frustrert:

Endret av hecuba
Skrevet

Om endel år så kan sikkert oldebarna våre nyte "Løvenes Konge 54 - Simba overtar Manhattan".

Skrevet

Jeg syns Løvenes Konge 3 var knallmorsom. Mange gode kommentarer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...